![]() |
adiunkt w jednostce Katedra Biznesu Międzynarodowego
|

dr
Anna Grudecka
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Prowadzone przedmioty
20192 - Brand Management on International Market 235101-D:
Konwersatorium (grupa 1000633), Wykład (grupa 100633)
20192 - Brand Management on International Market 235101-P:
Konwersatorium (grupa 1000633), Wykład (grupa 100633)
20192 - Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym 235100-D:
Konwersatorium (grupa 1000633), Wykład (grupa 100633)
20192 - Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym 235100-P:
Konwersatorium (grupa 1000633), Wykład (grupa 100633)
20201 - Brand Management on International Market 235101-D:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
20211 - Badania marketingowe z wykorzystaniem Internetu i mediów elektronicznych 230230-S:
Konwersatorium (grupa 1)
20211 - Quantitative and Qualitative Methods in Management Sciences and Economics 223191-D:
Ćwiczenia (grupa 1)
20212 - Badania marketingowe z wykorzystaniem Internetu i mediów elektronicznych 230230-D:
Konwersatorium (grupa 1)
20212 - Badania marketingowe z wykorzystaniem Internetu i mediów elektronicznych 230230-S:
Konwersatorium (grupa 1)
20212 - Brand Management on International Market 235101-D:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
20212 - Marketing research applying Internet and electronic media 230231-D:
Konwersatorium (grupa 1)
20222 - Badania marketingowe z wykorzystaniem Internetu i mediów elektronicznych 230230-D:
Konwersatorium (grupa 1)
20222 - Badania marketingowe z wykorzystaniem Internetu i mediów elektronicznych 230230-S:
Konwersatorium (grupa 1)