SGH Warsaw School of Economics - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ZAR (course group defined by SGH Warsaw School of Economics)

Faculty: SGH Warsaw School of Economics Courses displayed below are part of group defined by this faculty, but this faculty is not necessarily the one that organizes these courses. Read Help for more information on this subject.
Course group: (in Polish) Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ZAR
other groups class schedules for this group
If you want to change these settings permanently
edit your preferences in the My USOSweb menu.
Key
If course is offered then a registration cart will be displayed.
unavailable (log in!) - you are not logged in
unavailable - currently you are not allowed to register
register - you are allowed to register
unregister - you are allowed to unregister (or withdraw application)
applied - you applied for registration (and you cannot widrdraw this application)
registered - you are registered (and you cannot unregister)
Use one of the "i" icons below for additional information.

20221 - Winter semester 2022/23
20222 - Summer semester 2022/23
20231 - Winter semester 2023/24
20232 - Summer semester 2023/24
20241 - Winter semester 2024/25
20241-PRE - Preferences - Winter semester 2024/25
(there could be semester, trimester or one-year classes)
Actions
20221 20222 20231 20232 20241 20241-PRE
233071-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Summer semester 2022/23
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Summer semester 2023/24
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Business Intelligence is a user-oriented process of gathering, exploring, interpreting and analyzing of data, which leads to the streamlining and rationalization of the decision-making process. Those systems support managers in business decision-making in order to create economy value growth of an enterprise.

Course page
233079-D n/a n/a n/a n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • E-learning course - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • E-learning course - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) W ramach wykładu zostaną przedstawione podejścia, zweryfikowane w praktyce biznesowej, realnie wspierające podejmowanie decyzji kierowniczych oraz kreujące przewagę konkurencyjną. www.cren.pl/oferta.

Course page
233070-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Summer semester 2022/23
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Summer semester 2023/24
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 6 hours
  • Lecture - 24 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Business Intelligence to technologie zbierania, eksploracji i analizy danych w celu zracjonalizowania procesów podejmowania decyzji oraz automatyzacji procesów biznesowych. W ramach tych technologii zostanie omówiona architektura takich systemów z uwzględnieniem projektowania hurtowni danych. Omówione zostaną systemy raportowania biznesowego, algorytmy eksploracji danych w tym w szczególności drzewa decyzyjne oraz algorytmy rekomendacyjne. Szczególny akcent jest położony na przegląd zastosowań biznesowych oraz ograniczenia i ryzyka związane z budowanie i eksploatacją takich systemów. W ramach zajęć omawiane też są najnowsze trendy rozwojowe związane ze Sztuczną Inteligencja: zastosowania konwolucyjnych sieci neuronowych (deep learning) oraz generatywnej Sztucznej Inteligencji.

Course page
231210-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Zmiany - wiodący paradygmat współczesnych organizacji. Zmieniające się otoczenie organizacji - główne wyzwania, dylematy i paradoksy. Zmieniające się organizacje - czynniki sukcesów i porażek rynkowych. Restrukturyzacja przedsiębiorstwa - istota, rodzaje. Przyczyny restrukturyzacji - zewnętrzne i wewnętrzne. Sposoby postrzegania i orientacje metodyczne stosowane w restrukturyzacji przedsiębiorstw. Proces restrukturyzacji - jego elementy i etapy.

Course page
230541-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Business-to-business marketing - specific characteristics. Institutional buyers' behaviour and other components of business marketing environment. Strategic decisions in B2B marketing. Creating value for institutional (business) customer. Planning marketing-mix in business markets. Inter-firm cooperation, partnership relationships in institutional market. B2B marketing in international context.

Course page
230540-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Specyfika marketingu na rynku instytucjonalnym (BtoB). Postępowanie nabywców instytucjonalnych i inne uwarunkowania działań marketingowych. Strategiczne decyzje marketingowe na rynku instytucjonalnym. Tworzenie wartości dla nabywcy instytucjonalnego. Planowanie marketing-mix. Współpraca przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym, relacje partnerskie.

Course page
239210-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Przedmiotem wykładu jest tematyka związana z inwestycjami o charakterze kapitałowym (akwizycje) i finansowym (finansyzacja). Główny ciężar położony został na inwestycje prowadzone przez przedsiębiorstwa, aczkolwiek aktywność ta może być również rozpatrywana z punktu widzenia innych podmiotów (inwestorów).

Course page
239219-D n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • E-learning course - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • E-learning course - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • E-learning course - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • E-learning course - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • E-learning course - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Przedmiotem wykładu jest tematyka związana z inwestycjami o charakterze kapitałowym (akwizycje) i finansowym (finansyzacja). Główny ciężar położony został na inwestycje prowadzone przez przedsiębiorstwa, aczkolwiek aktywność ta może być również rozpatrywana z punktu widzenia innych podmiotów (inwestorów).

Course page
23A0C0-D
Circular economy (from 2024-10-01)
n/a n/a
Classes
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Przedmiot jest ukierunkowany na poznanie przyczyn, uwarunkowań, celów i zmian związanych z rozwojem gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ). Wychodzi naprzeciw najistotniejszym współcześnie rodzajom ryzyka (m.in. zmniejszania dostępności zasobów nieodnawialnych, niestabilności cen surowców, coraz wyższego ryzyka niedoboru dostaw, degradacji systemów naturalnych i postępującego kryzysu klimatycznego), podejmując szanse zmniejszenia zasobochłonności gospodarki i łańcuchów dostaw poprzez transformację dotychczasowych i ekspansję alternatywnych modeli zgodnie z zasadami obiegu zamkniętego (m.in. poprzez zmiany w prawodawstwie, postęp technologiczny czy nowe koncepcje współpracy). Oferuje unikalną możliwość zdobycia wiedzy o GOZ i jej strategicznym znaczeniu jako źródle wzrostu gospodarczego i ograniczania negatywnego wpływu środowiskowego, a także umiejętności zarządczych i kompetencji społecznych niezbędnych do zarządzania zmianami w świetle jej zasad.

Course page
233891-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Seminar - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Seminar - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Business globalisation as a reason of strategic alliance creation. Strategic alliances term and their different theoretical approaches. Reasons of strategic alliance conclusions. Their possible forms and types. Conditions and process of strategic alliance creation. Strategic alliance management. Knowledge transfer within strategic alliances. Networks of alliances, franchising.

Course page
233890-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Niestabilność otoczenia jako jako przesłanka tworzenia aliansów strategicznych (globalizacja, hiperkonkurencja, wydarzenia przełomowe). Współpraca przedsiębiorstw w dobie Przemysłu 4.0. Pojęcie aliansów strategicznych oraz różne ich ujęcia teoretyczne. Cele zawierania aliansów strategicznych. Możliwe ich formy i typy. Warunki i proces tworzenia aliansów strategicznych. Tworzenie współpracy przedsiębiorstw z różnymi typami podmiotów. Zarządzanie aliansami strategicznymi. Problemy zarządzania zasobami pracy. Zarządzanie międzykulturowe. Transfer wiedzy w ramach aliansów strategicznych. Sieci, różne typy i formy. Fenomen klastrów. Patologie w sieciach międzyorganizacyjnych. Współpraca przedsiębiorstw w dobie COVID - 19.

Course page
233899-D n/a n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • E-learning course - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • E-learning course - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • E-learning course - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • E-learning course - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Globalizacja działalności gospodarczej jako przesłanka tworzenia aliansów strategicznych. Pojęcie aliansów strategicznych oraz różne ich ujęcia teoretyczne. Cele zawierania aliansów strategicznych. Możliwe ich formy i typy. Warunki i proces tworzenia aliansów strategicznych. Zarządzanie aliansami strategicznymi. Sieci aliansów, franczyza.

Course page
231750-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Prawne regulacje spółki cywilnej oraz spółek handlowych, zarówno osobowych, jak i kapitałowych, tak na gruncie prawa polskiego, jak i prawa europejskiego, unormowania procesów transformacyjnych tych spółek (łączeń, podziałów i przekształceń) oraz najistotniejsze typy umów w obrocie gospodarczym.

Course page
230950-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2024/25
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Typy nieruchomości niemieszkalnych. Specyfika zarządzania nieruchomościami niemieszkalnymi. Idea facility management / property management. Zarządzanie nieruchomościami biurowymi. Zarządzanie nieruchomościami handlowymi. Zarządzanie nieruchomościami logistycznymi. Zarządzanie nieruchomościami hotelowymi. Finansowe aspekty zarządzania nieruchomościami.

Course page
225540-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Współczesne uwarunkowania i źródła budowy wartości klienta. Rodzaje wartości odgrywające istotną rolę w budowie wartości klienta. Konkurowanie wartościami o klientów. Zarządzanie wiedzą o klientach. Zarządzanie relacjami z klientami. Modele budowy satysfakcji i lojalności klienta. Segmentacja rynku. Analiza kosztów marketingowych. Metody pomiaru wartości klienta. Budowa strategii ukierunkowanych na wzrost wartości klienta. Praktyczne podejście do kreowania wartości klienta.

Course page
230510-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2024/25
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Analiza szerokiego spektrum koncepcji, technik i praktyk stosowanych we współczesnych systemach fizycznej dystrybucji towarów. Zarządzanie przepływami produktów między miejscami ich produkcji a miejscami finalnej konsumpcji w celu ich dystrybucji oraz realizacji celów finansowych firmy i oczekiwań jej klientów. Nowoczesne koncepcje wspierające efektywne zarządzanie logistyką dystrybucji. Przykłady nowoczesnych rozwiązań i technologii wprowadzanych w systemach dystrybucji przez sieci detaliczne.

Course page
235971-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Summer semester 2022/23
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Winter semester 2023/24
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Summer semester 2023/24
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Winter semester 2024/25
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) The course aims to present state of the art of e-commerce logistics, with emphasis on different distribution models for B2B, B2C, and C2C markets, multi- and omni-channel distribution, first and last mile delivery, returns management process, and logistics outsourcing market for e-commerce. Innovative solutions supporting order fulfillment and delivery (including city deliveries) will be investigated. At the end of the course student should be able to design a logistics system for an e-store.

Course page
235970-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Summer semester 2022/23
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Winter semester 2023/24
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Summer semester 2023/24
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Winter semester 2024/25
  • Class - 10 hours
  • Lecture - 20 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Rozwój i rodzaje handlu elektronicznego. Cyfryzacja i cyfrowa transformacja w branży e-commerce oraz zastosowanie cyfrowych technologii i innowacji w logistyce. Specyfika logistyki e-handlu krajowego i transgranicznego, w tym pierwszej i ostatniej mili, z uwzględnieniem wyzwań stawianych przez logistykę miejską. Logistyka zaopatrzenia i dystrybucji w B2B e-commerce (m.in. platformy logistyczne, cyfrowe platformy, platformy zakupowe). Modele dystrybucji w B2C e-commerce (m.in. multichannel. crosschannel, omnichannel, dropshipping, click & collect). E-fullfilment i zarządzanie magazynami dedykowanymi do e-handlu przy zastosowaniu nowoczesnych technologii. Zarządzanie zwrotami. Ekologiczne wyzwania związane z dystrybucją w miastach, opakowaniami w e-commerce i logistyką zwrotów. Projektowanie systemu logistycznego sklepu internetowego z uwzględnieniem specyfiki produktów. Tworzenie doświadczeń i wartości dla klienta w celu zdobycia i zatrzymania go. Rynek usług logistycznych dedykowanych

Course page
224380-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Efektywne zarządzanie IT polega na inwestowaniu w takie projekty i usługi IT, które wspierają realizację strategii

przedsiębiorstwa i ograniczaniu zasobów kierowanych na inne inicjatywy i działania IT. Wartość dostarczana biznesowi przez IT wynika przede wszystkim ze stopnia dopasowania IT do strategii przedsiębiorstwa.

Course page
224381-D n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Effective IT management is about investing in IT projects and IT services, which support realization of company's strategy and reducing resources spent on other IT initiatives and activities. Value delivered to the business is dependent on business-IT strategic alignment.

Course page
224389-D n/a n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • E-learning course - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • E-learning course - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • E-learning course - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • E-learning course - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Wpływ zastosowania IT na budowę wartości przedsiębiorstwa. Rola nadzoru IT (IT Governance) w efektywnym zastosowaniu technologii informacyjnych. www.cren.pl/oferta

Course page
223580-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Przedmiot przedstawia w sposób kompleksowy i interdyscyplinarny zagadnienia motywowania pracowników. Treści zajęć pozwalają na zdobycie umiejętności wyboru oraz zastosowania instrumentów motywacyjnych, odpowiadających realnym uwarunkowaniom.

Course page
232370-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2024/25
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Specyfika i znaczenie projektów w Unii Europejskiej. Charakterystyka metodyki zarządzania projektami UE (PCM Project Cycle Management) i podejścia matrycy logicznej (LFA Logical Framework Approach). Planowanie struktury, terminów i zasobów projektu. Planowanie kosztów i budżetowanie projektu. Kwalifikowalność wydatków w projektach europejskich. Sterowanie projektem. Ewaluacja, monitorowanie i kontrola projektów.

Course page
230300-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Europejska przestrzeń gospodarcza. Transeuropejskie sieci infrastrukturalne. Regulacja transportu w UE: liberalizacja a normy i standardy. Konkurencja a usługi użyteczności publicznej. Rola poszczególnych gałęzi: transport kolejowy, samochodowy, lotniczy, morski, kombinowany.

Course page
223961-D n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Lecture - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Lecture - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Key aspects of project management. Project management structures. Project examples. Project goals: scope, time and budget. Project life-cycle. Feasibility study analysis. Project risk analysis. Project steering: coordination and control. Project closure. Organizing project team. Institutional forms of project management ? project structures. Project management information system. Practical examples of project implementations.

Course page
223960-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2024/25
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Miejsce, rola i znaczenie projektów w zarządzaniu. Istota i rodzaje projektów. Procesy zarządzania projektami. Trójkąt ograniczeń. Cele projektów i ich zakres: jakość rezultatu, czas, koszty/nakłady. Czynniki sukcesu i przyczyny niepowodzeń projektów. Metody i standardy zarządzania projektami: normy, metodyki, modele dojrzałości projektowej organizacji, modele kompetencji kierownika projektu. Cykl życia projektu. Inicjowanie i definiowanie projektu. Interesariusze projektu. Ocena celowości i wykonalności projektu. Analiza ryzyka projektu. Organizacja zespołu projektowego. Planowanie struktury projektu. Planowanie przebiegu projektu w czasie i zasobów projektu. Sterowanie przebiegiem projektu: kontrola i koordynacja. Zamknięcie projektu. Instytucjonalne formy zarządzania projektami. Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie projektami. Aktualne trendy w zarządzaniu projektami.

Course page
231381-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2024/25
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) The subject presents complex picture of issues concerning building and implementation of a personnel strategy of an organization including its size, specificity (sector - trade), connections and its autonomy of activities (operational, strategic capital group).

Course page
231380-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Seminar - 30 hours
Summer semester 2022/23
  • Seminar - 30 hours
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Summer semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 30 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Przedmiot przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnień budowy i wdrażania strategii personalnej organizacji z uwzględnieniem jej wielkości, specyfiki (sektora - branży), powiązań i samodzielności działania (operacyjna, strategiczna grupa kapitałowa).

Course page
234081-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2024/25
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) A general description of the course: The importance of innovation to civilization development and in building a market position of an enterprise. Features of innovation processes. An innovative enterprise. Innovation strategies of enterprises. New product and new technology development. The economic evaluation of innovative undertakings. Creativity, knowledge management vs. innovativeness. Intellectual property and its protection. National/ Regional System of Innovation.

Course page
234080-D
Classes
Winter semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2022/23
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Summer semester 2023/24
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Winter semester 2024/25
  • Class - 14 hours
  • Lecture - 16 hours
Preferences - Winter semester 2024/25
  • Lecturer's class - hours
Groups

Brief description

(in Polish) Znaczenie innowacji w rozwoju cywilizacji oraz w kształtowaniu pozycji rynkowej przedsiębiorstwa. Cechy procesów innowacyjnych. Firma innowacyjna. Strategie innowacji w przedsiębiorstwie. Rozwój nowego produktu i nowej technologii. Ocena ekonomiczna przedsięwzięć innowacyjnych. Kreatywność, zarządzanie wiedzą a innowacyjność. Wynalazczość. Własność intelektualna i jej ochrona. Narodowy/ Regionalny System Innowacyjny.

Course page
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0