Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMT-TMH (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
20221 - Semestr zimowy 2022/23 20222 - Semestr letni 2022/23 20231 - Semestr zimowy 2023/24 20232 - Semestr letni 2023/24 20241 - Semestr zimowy 2024/25 20241-PRE - Preferencje - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
20221 | 20222 | 20231 | 20232 | 20241 | 20241-PRE | |||||
221340-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Charakterystyka i rozwój globalizacji oraz regionalizacji w obecnych warunkach technicznych i ekonomicznych na świecie. Korzyści i zagrożenia globalizacji. Rozwój gospodarki opartej na wiedzy a globalizacja i regionalizacja. Analiza uczestnictwa krajów i przedsiębiorstw w globalizacji i regionalizacji. Wiodąca rola korporacji transnarodowych i ich ekspansji zagranicznej w procesach globalizacji i regionalizacji. Rozwój regionalizmu we współczesnym świecie. |
|
|||||||
221341-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Subject "Globalization and regionalization in international relations" covers explanation and presentation of globalization and regionalization as key and complex processes in the contemporary world economy. |
|
|||||||
223370-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach przedmiotu "nowe technologie w marketingu" omówiony zostanie wpływ Internetu oraz innych technologii informacyjnych na instrumenty i strategie marketingu. |
|
|||||||
223371-D |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
During the course the impact of the Internet and other information technologies on marketing instruments and strategies will be discussed. |
|
||||||
233340-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wstępna część konwersatorium poświęcona jest omówieniu podstawowych pojęć z zakresu komunikowania, kultury i kontaktów międzykulturowych. Zasadnicza cześć zajęć przedstawia wieloaspektowe zjawisko komunikacji międzykulturowej, nie tylko w szczególnych relacjach pomiędzy turystami a społecznościami przyjmującymi w wielokulturowym środowisku, ale także szerzej z punktu widzenia krytycznej teorii post-kolonialnej. |
|
|||||||
233341-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The introductory part of the seminar discusses fundamental concepts from the field of communication, culture and cross-cultural contacts. The core part of the seminar explores the multidimensional phenomenon of intercultural communication, not only in the specific, guest-host relationship within the tourism industry but also more broadly from the critical, post-colonial, multicultural perspective. |
|
|||||||
235100-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot "Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym" jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje przedstawienie zasad planowania i wdrażania strategii marki i kształtowania portfela marek przedsiębiorstwa, w tym marek luksusowych oraz procesu i narzędzi kreowania marek sportowych, marek instytucji kultury, a także marek miast, regionów i krajów. |
|
|||||||
235101-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
"Brand management in the international market" is a sub-discipline of marketing and includes presentation of the principles of planning and implementation of brand and brand portfolio strategy, including luxury brands and the process and tools of the creation of brands of cities, regions and countries. |
|
|||||||
235110-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wewnętrzne i zewnętrzne determinanty strategii przedsiębiorstw oraz specyficzne źródła ich przewagi konkurencyjnej w biznesie międzynarodowym. Koncepcje teoretyczne wyjaśniające międzynarodowy rozwój przedsiębiorstwa. Modele biznesu przedsiębiorstw a międzynarodowe strategie przedsiębiorstwa. Międzynarodowe strategie przedsiębiorstwa na poziomie sieci, na poziomie przedsiębiorstwa oraz na poziomie strategicznych jednostek biznesu. Zarządzanie w międzynarodowych grupach kapitałowych. Międzynarodowe sieci przedsiębiorstw i relacje wewnętrzne w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego oraz ich wpływ na sprawność przedsiębiorstwa. Kultury organizacyjne i rozwiązania organizacyjne w korporacjach międzynarodowych. Strategie międzynarodowe przedsiębiorstw z rynków rozwiniętych vs z rynków wschodzących. |
|
|||||||
235111-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Internal and external determinants of firms' strategies in international business. Specific sources of firms' competitive advantages in international business. Business-level and corporate strategies in international markets. Management in international capital groups. International inter-firm relationships/networking and intra-firm relationships in multinational enterprise and their impact on firms' performance of the firm. |
|
|||||||
235310-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład poświęcono analizie potencjału marketingowego mediów społecznościowych (MS), możliwości adaptacji narzędzi e-commerce oraz narzędziom marketingowym właściwym MS. Druga część poświęcona zostanie aspektom organizacyjnym, optymalizacji działań, pomiarowi wartości ruchu, monitorowaniu MS oraz pozyskiwaniu zaangażowania użytkowników w celu wzmocnienia wizerunku marki (MGC, USG, e-WOM, grywalizacja, COBRAs). |
|
|||||||
235311-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The course concentrates on the analysis of Social Media Marketing potential and possible adoption of e-commerce tools in SM and the available SMM tools. The second part is to analyse the organisational aspects of SMM strategy, the optimization of SM activities, measures to be taken to monitor SM and to acquire SM users activity for the improvement of brand image (involving social networks, e-WOM effect, gamification and COBRAs (Consumer's online brand related activities). |
|
|||||||
235315-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia dotyczą potencjału marketingowego mediów społecznościowych (MS). Wśród zagadnień dyskutowanych na zajęciach znajdują się: obszary wykorzystania MS w biznesie, narzędzia mediów społecznościowych, zarządzanie kryzysem w MS, społeczna odpowiedzialność biznesu i kampanie społeczne w MS, obsługa klienta w MS, współpraca z wpływowymi interesariuszami, marketing treści, zasady komunikacji biznesowej w mediach społecznościowych, monitoring mediów społecznościowych, mierzenie efektów kampanii w MS. |
|
|||||||
236339-D |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Obszar problemowy kursu koncentruje się na zaprezentowaniu uczestnikom roli, jaką odgrywają przemysły kultury w gospodarce rynkowej oraz na zapoznaniu słuchaczy z problematyką przedsiębiorczości w kulturze. www.cren.pl/oferta |
|
|||||||