![]() |
adiunkt w jednostce Katedra Teorii Zarządzania
|

dr
Justyna Szumniak-Samolej
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Prowadzone przedmioty
20191 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-D:
Wykład (grupa 1)
20191 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-S:
Wykład (grupa 1)
20192 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-D:
Kurs internetowy (grupa 1001235), Wykład (grupa 101235)
20192 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-P:
Kurs internetowy (grupa 1001235), Wykład (grupa 101235)
20192 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-S:
Wykład (grupa 101235)
20211 - Developing a Winning Sales and Marketing Strategy, with L'Oreal Polska (CEMS) 238161-D:
Konwersatorium (grupa 1), Trening (grupa 1)
20211 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-S:
Kurs internetowy (grupa 1), Wykład (grupa 1)
20212 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-D:
Kurs internetowy (grupa 11), Wykład (grupa 1)
20212 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-S:
Kurs internetowy (grupa 11), Wykład (grupa 1)
20221 - Developing a Winning Sales and Marketing Strategy, with L'Oreal Polska (CEMS) 238161-D:
Konwersatorium (grupa 11), Trening (grupa 1)