![]() |
adiunkt w jednostce Katedra Teorii Zarządzania
|

dr
Justyna Szumniak-Samolej
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Prowadzone przedmioty
20232 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-D:
Kurs internetowy (grupa 11), Wykład (grupa 1)
20232 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-S:
Kurs internetowy (grupa 11), Wykład (grupa 1)
20232-PRE - Społeczna odpowiedzialność projektów (KnZP) 238590-D:
Zajęcia prowadzącego (grupa 94096)
20232-PRE - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych 235310-D:
Zajęcia prowadzącego (grupa 93079)
20232-PRE - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych 235310-S:
Zajęcia prowadzącego (grupa 93079)
20232-PRE - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-D:
Zajęcia prowadzącego (grupa 94126)
20232-PRE - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-S:
Zajęcia prowadzącego (grupa 94126)
20231 - Developing a Winning Sales and Marketing Strategy, with L'Oreal Polska (CEMS) 238161-D:
Konwersatorium (grupa 11), Trening (grupa 1)
20231 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-D:
Kurs internetowy (grupa 11), Wykład (grupa 1)
20231 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-S:
Kurs internetowy (grupa 11), Wykład (grupa 1)
20222 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-D:
Kurs internetowy (grupa 11), Wykład (grupa 1)
20222 - Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) 235315-S:
Kurs internetowy (grupa 11), Wykład (grupa 1)