Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 235315-D |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.2
|
Nazwa przedmiotu: | Strategie marketingowe w mediach społecznościowych (blended learning) |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-EBI Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMT-TMH |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Zna obszary wykorzystania mediów społecznościowych przez organizacje Zna elementy strategii marketingowej w mediach społecznościowych Zna zasady prowadzenia komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych Umiejętności: Potrafi wskazać zalety i wady komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych Potrafi przygotować i przedstawić prezentację multimedialną nt. wybranych elementów marketingu w mediach społecznościowych Potrafi wyszukać i wykorzystać odpowiednie źródła informacji Kompetencje społeczne: Potrafi współpracować w grupie Potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje decyzje i działania podczas pracy w ramach przedmiotu Potrafi komunikować się z grupą i prowadzącym podczas spotkania, jak również z wykorzystaniem technologii e-learningowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT WYK
|
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 8 godzin
Wykład, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Justyna Szumniak-Samolej | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia dotyczą potencjału marketingowego mediów społecznościowych (MS). Wśród zagadnień dyskutowanych na zajęciach znajdują się: obszary wykorzystania MS w biznesie, narzędzia mediów społecznościowych, zarządzanie kryzysem w MS, społeczna odpowiedzialność biznesu i kampanie społeczne w MS, obsługa klienta w MS, współpraca z wpływowymi interesariuszami, marketing treści, zasady komunikacji biznesowej w mediach społecznościowych, monitoring mediów społecznościowych, mierzenie efektów kampanii w MS. |
|
Pełny opis: |
Zobacz pełny sylabus 235310 Strategie marketingowe w mediach społecznościowych |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan, Marketing 5.0. Technologie Next Tech, MT Biznes 2021; Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan, Kotler Philip, Marketing 4.0, MT Biznes, 2017; Godin Seth, To jest marketing!, MT Biznes, 2019. Literatura uzupełniająca: Anna Ledwoń-Blacha, Strategiczne podejście do działania w Social Mediach, Onepress 2023; Digital and Social Media Marketing: A Results-Driven Approach, Taylor & Francis 2020. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: inne: 30.00% projekty: 35.00% prezentacje indywidualne lub grupowe: 35.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT WYK
|
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 8 godzin
Wykład, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Justyna Szumniak-Samolej | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia dotyczą potencjału marketingowego mediów społecznościowych (MS). Wśród zagadnień dyskutowanych na zajęciach znajdują się: obszary wykorzystania MS w biznesie, narzędzia mediów społecznościowych, zarządzanie kryzysem w MS, społeczna odpowiedzialność biznesu i kampanie społeczne w MS, obsługa klienta w MS, współpraca z wpływowymi interesariuszami, marketing treści, zasady komunikacji biznesowej w mediach społecznościowych, monitoring mediów społecznościowych, mierzenie efektów kampanii w MS. |
|
Pełny opis: |
Zobacz pełny sylabus 235310 Strategie marketingowe w mediach społecznościowych |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan, Kotler Philip, Marketing 4.0, MT Biznes, 2017. Godin Seth, To jest marketing!, MT Biznes, 2019. Bachnik K., Szumniak-Samolej J., Potencjał biznesowy mediów społecznościowych, Poltext, Warszawa 2015. Szumniak-Samolej J., Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej, Poltext, Warszawa 2013. Stawarz B., Content marketing i social media: jak przyciągnąć klientów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018. Żukowski M., Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2016. Literatura uzupełniająca: Miotk A, Nowy PR. Jak internet zmienił public relations, Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016. L. Evans, Social Media Marketing, OnePress, Warszawa 2011. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: referaty/eseje: 70.00% inne: 30.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT WYK
|
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 8 godzin
Wykład, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Justyna Szumniak-Samolej | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia dotyczą potencjału marketingowego mediów społecznościowych (MS). Wśród zagadnień dyskutowanych na zajęciach znajdują się: obszary wykorzystania MS w biznesie, narzędzia mediów społecznościowych, zarządzanie kryzysem w MS, społeczna odpowiedzialność biznesu i kampanie społeczne w MS, obsługa klienta w MS, współpraca z wpływowymi interesariuszami, marketing treści, zasady komunikacji biznesowej w mediach społecznościowych, monitoring mediów społecznościowych, mierzenie efektów kampanii w MS. |
|
Pełny opis: |
Zobacz pełny sylabus 235310 Strategie marketingowe w mediach społecznościowych |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan, Kotler Philip, Marketing 4.0, MT Biznes, 2017. Godin Seth, To jest marketing!, MT Biznes, 2019. Bachnik K., Szumniak-Samolej J., Potencjał biznesowy mediów społecznościowych, Poltext, Warszawa 2015. Szumniak-Samolej J., Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej, Poltext, Warszawa 2013. Stawarz B., Content marketing i social media: jak przyciągnąć klientów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018. Żukowski M., Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2016. Literatura uzupełniająca: Miotk A, Nowy PR. Jak internet zmienił public relations, Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016. L. Evans, Social Media Marketing, OnePress, Warszawa 2011. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: referaty/eseje: 70.00% inne: 30.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.