Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Badania marketingowe 120110-S
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2019/20

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 8
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Zakres tematów:

Istota badań marketingowych. Zakres i funkcje badań marketingowych. Rodzaje badań marketingowych.

Proces badawczy. Planowanie badania marketingowego.

Przedmiot i cele badawcze. Teoretyczny model badania.

Badania marketingowe wtórne i pierwotne. Źródła i metody analizy danych wtórnych.

Metody ankietowe. Rodzaje i zasady prowadzenia badań ankietowych.

Skale w badaniach marketingowych. Zasady tworzenia kwestionariusza ankietowego.

Organizacja badań marketingowych. Zasady realizacji pracy terenowej w badaniach marketingowych.

Metody eksperymentalne.

Metody jakościowe (zogniskowane wywiady grupowe, indywidualne wywiady pogłębione).

Metody obserwacyjne. Podejście etnograficzne w badaniach marketingowych.

Dobór prób w badaniach marketingowych.

Badania marketingowe w Internecie.

Zastosowania badań marketingowych w wybranych zakresach - cz. 1 (np. badania produktu, badania reklamy).

Zastosowania badań marketingowych w wybranych zakresach - cz. 2. (np. badania cenowe, badania sposobu dystrybucji produktów i uczestników kanału dystrybucji).

Problemy etyczne w badaniach marketingowych i sposoby ich rozwiązywania.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Beata Marciniak 0/ szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Wojciech Trzebiński 0/ szczegóły
3 (brak danych), (sala nieznana)
Alicja Krzepicka 0/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.