Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa w wymiarze międzynarodowym 232600-S
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2022/23

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 4
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Rola analizy otoczenia międzynarodowego w procesie zarządzania strategicznego. Zakres analizy strategicznej. Poziomy analizy (globalny, regionalny, krajowy).

Charakterystyka sektora w ujęciu globalnym. Analiza międzynarodowego cyklu życia sektora.

Profil ekonomiczny sektora w wymiarze regionalnym.

Analiza makrootoczenia w wymiarze międzynarodowym. Wiodące trendy w międzynarodowym otoczeniu.

Analiza komparatywna krajów. Wybór kraju planowanej inwestycji.

Analiza atrakcyjności rynku krajowego.

Analiza zasobów i umiejętności niezbędnych w ekspansji międzynarodowej.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Prezentacje analiz przygotowanych przez grupy.

Prezentacje analiz przygotowanych przez grupy.

Prezentacje analiz przygotowanych przez grupy. Podsumowanie zajęć.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
1 co druga niedziela (parzyste), 11:40 - 13:20, budynek A, sala 102
Marek Błaszczyk szczegóły
2 co druga niedziela (parzyste), 11:40 - 13:20, budynek G (główny), sala 112
Wioletta Mierzejewska szczegóły
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0