Kreowanie wartości klienta 225540-S
Wykład (WYK)
Semestr zimowy 2021/22
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 14 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Egzamin | ||
Zakres tematów: |
Klient a przedmiot działań współczesnego marketingu; nowe uwarunkowania i możliwości marketingu Nowe podejście do marketingu - ukierunkowanie na wartość klienta 4P nowoczesnego zarządzania marketingowego - ukierunkowanie na wartości dla klienta Klient jako kapitał przedsiębiorstwa Zarządzanie wiedzą o klientach Segmentacja rynku Konkurowanie wartościami dla klienta Zarządzanie relacjami z klientami Modele budowy satysfakcji klienta Modele budowy lojalności klienta Analiza kosztów marketingowych i rentowności poszczególnych klientów Budowa optymalnego portfela klienta Pomiar wartości klienta Strategie wzrostu wartości klienta Wykorzystanie internetu w budowie wartości klienta |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
2 |
co druga sobota (parzyste), 13:30 - 15:10,
sala Aula III |
Alicja Krzepicka | 43/40 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: budynek G (główny) |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.