Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie II - Alicja Krzepicka

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 290002-2797-P
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Seminarium magisterskie II - Alicja Krzepicka
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Seminarium magisterskie drugi semestr
Seminarium magisterskie drugi semestr - studia popołudniowe
Punkty ECTS i inne: 12.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Pełny opis:

Kształtowanie i zarządzanie wartością klienta

Rynkowe zachowania konsumentów

Zarządzanie marketingowe

Komunikacja marketingowa

Strategie marketingowe

Analiza zachowań konsumentów na rynku

Wykorzystanie mediów społecznościowych w budowaniu relacji z klientami

Wykorzystanie nowoczesnych mediów na potrzeby marketingu

Proces budowania marki na wybranym przykładzie

Plan marketingowy dla wybranego przedsięwzięcia rynkowego

Programy lojalnościowe w procesie kształtowania relacji z klientami

Analiza porównawcza wybranych programów lojalnościowych

Wpływ doświadczeń klienta na decyzje zakupowe

Opakowanie jako wartość dla klienta w świetla badań empirycznych

Analiza i ocena ofert rynkowych wybranych sieci dyskontowych

Nowoczesna obsługa klienta a budowanie marki

Analiza i ocena koszyka wartości dla klienta oferowanego przez wybraną firmę

Analiza i ocena satysfakcji klientów z usług wybranej firmy

Analiza i ocena wpływu aroma marketingu na decyzje zakupowe

Strategia CSR na wybranym przykładzie

Typologia współczesnych klientów w oparciu o badanie empiryczne

Proces obsługi klienta i jego przebieg na przykładzie dowolnej firmy

Analiza działań promocyjnych na przykładzie wybranej firmy

Kampania reklamowa produktu/ów wybranej marki

Segmentacja klientów na przykładzie wybranej firmy

Media społecznościowe w komunikacji z klientami - Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat

Influencer marketing i jego rola w pozyskiwaniu klientów na przykładzie wybranego produktu

Segmentacja klientów wybranej sieci dyskontowej np. Lidl, Biedronka

Budowanie relacji z klientami w oparciu o wybrany program lojalnościowy

Analiza koszyka wartości oferowanego klientom na przykładzie wybranej firmy

Wdrożenie systemu CRM na przykładzie firmy X

Plan działań marketingowych na przykładzie firmy z wybranej branży

Wpływ sytuacji epidemiologicznej na zachowania konsumentów

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-19
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Seminarium więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Alicja Krzepicka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-20 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Seminarium więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Alicja Krzepicka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-18
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Seminarium więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Alicja Krzepicka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)

Okres: 2022-02-19 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Seminarium więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Alicja Krzepicka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0