Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

New Technologies in Marketing

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 223371-D Kod Erasmus / ISCED: 04.7 / (0414) Marketing i reklama
Nazwa przedmiotu: New Technologies in Marketing
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Elective courses for ITH - masters
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-MSG
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ZAR
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMT-TMH
Przedmioty obowiązkowe na programie SMMD-EBI
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Skrócony opis:

During the course the impact of the Internet and other information technologies on marketing instruments and strategies will be discussed.

Pełny opis:

Presentation of the marketing concept against the background of processes of the development of new technologies and characteristics and analysis of the determinants of new information technologies as well as their influence on the competitiveness of companies and presentation of main strategies and marketing operations using new technologies.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Doligalski, Internet-based Customer Value Management. Developing Customer Relationships Online, Springer, Heilderberg 2014.

Literatura uzupełniająca:

K.C. Laudon, C.G. Traver, E-Commerce, Pearson, 2016.

W.Ch. Kim, R. Mauborgne, Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant Hardcover, Harvard Business Review Press, 2015.

Efekty uczenia się:

Wiedza:

Student understands the role of technological determinants of marketing activities.

The student has knowledge about the use of new technologies in marketing tools.

The student has knowledge of the impact of new technologies on marketing strategies.

Umiejętności:

The student is able to analyze the use of ICT as part of marketing instruments.

The student can indicate the possibilities of increasing the competitiveness of enterprises through the use of new technologies.

Student is able to formulate the assumptions of the marketing strategy taking into account the use of new information technologies.

Kompetencje społeczne:

Student understands threats related with implementation of ICT in business activities.

Student understands social consequences of implementation of ICT in business activities.

Metody i kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-21
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-22 - 2020-09-27
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-19
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2021-02-20 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.