Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Nowe technologie w marketingu

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 223370-D Kod Erasmus / ISCED: 04.7 / (0414) Marketing i reklama
Nazwa przedmiotu: Nowe technologie w marketingu
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-MSG
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ZAR
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMT-TMH
Przedmioty obowiązkowe na programie SMMD-EBI
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

W ramach przedmiotu "nowe technologie w marketingu" omówiony zostanie wpływ Internetu oraz innych technologii informacyjnych na instrumenty i strategie marketingu.

Pełny opis:

Zaprezentowanie koncepcji marketingu na tle procesów rozwoju nowych technologii, charakterystyka i analiza uwarunkowań technologii informacyjnych i ich wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstw oraz prezentacja głównych strategii i działań marketingowych z zastosowaniem nowych technologii.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Badania i publikacje Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska;

D. Chaffey, Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka, PWN, Warszawa 2016;

T. Doligalski, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013.

Literatura uzupełniająca:

A.Sznajder, Technologie mobilne w marketingu, Wolters Kluwer, Warszawa, 2014;

Ch. Anderson, Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen, Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, Kraków 2011.

Efekty uczenia się:

Wiedza:

Student rozumie rolę uwarunkowań marketingu z wykorzystaniem nowych technologii.

Student dysponuje wiedzą dotyczącą zastosowania nowych technologii w instrumentarium marketingu.

Student dysponuje wiedzą w zakresie wpływu nowych technologii na strategie marketingu.

Umiejętności:

Student potrafi dokonać analizy zastosowania ICT w ramach instrumentarium marketingu.

Student potrafi wskazać możliwości zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw dzięki zastosowaniu nowych technologii.

Student potrafi sformułować założenia strategii marketingu uwzględniających zastosowanie nowych technologii informacyjnych.

Kompetencje społeczne:

1. Student rozumie zagrożenia związane ze stosowaniem Internetu w biznesie.

2. Student wykazuje świadomość etyki i odpowiedzialności związanej z wykonywanym zawodem

Metody i kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-01-26
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Tymoteusz Doligalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (w trakcie)

Okres: 2020-02-22 - 2020-09-27
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Tymoteusz Doligalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-19
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Tymoteusz Doligalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2021-02-20 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.