Nowe technologie w marketingu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 223370-D |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.7
|
Nazwa przedmiotu: | Nowe technologie w marketingu |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ZAR Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMT-TMH Przedmioty obowiązkowe na programie SMMD-EBI |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Student rozumie rolę uwarunkowań marketingu z wykorzystaniem nowych technologii. Student dysponuje wiedzą dotyczącą zastosowania nowych technologii w instrumentarium marketingu. Student dysponuje wiedzą w zakresie wpływu nowych technologii na strategie marketingu. Umiejętności: Student potrafi dokonać analizy zastosowania ICT w ramach instrumentarium marketingu. Student potrafi wskazać możliwości zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw dzięki zastosowaniu nowych technologii. Student potrafi sformułować założenia strategii marketingu uwzględniających zastosowanie nowych technologii informacyjnych. Kompetencje społeczne: 1. Student rozumie zagrożenia związane ze stosowaniem Internetu w biznesie. 2. Student wykazuje świadomość etyki i odpowiedzialności związanej z wykonywanym zawodem |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
W ramach przedmiotu "nowe technologie w marketingu" omówiony zostanie wpływ Internetu oraz innych technologii informacyjnych na instrumenty i strategie marketingu. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie koncepcji marketingu na tle procesów rozwoju nowych technologii, charakterystyka i analiza uwarunkowań technologii informacyjnych i ich wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstw oraz prezentacja głównych strategii i działań marketingowych z zastosowaniem nowych technologii. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Badania i publikacje Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska; D. Chaffey, Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka, PWN, Warszawa 2016; T. Doligalski, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013. Literatura uzupełniająca: A.Sznajder, Technologie mobilne w marketingu, Wolters Kluwer, Warszawa, 2014; Ch. Anderson, Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen, Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, Kraków 2011. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Tymoteusz Doligalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
W ramach przedmiotu "nowe technologie w marketingu" omówiony zostanie wpływ Internetu oraz innych technologii informacyjnych na instrumenty i strategie marketingu. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie koncepcji marketingu na tle procesów rozwoju nowych technologii, charakterystyka i analiza uwarunkowań technologii informacyjnych i ich wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstw oraz prezentacja głównych strategii i działań marketingowych z zastosowaniem nowych technologii. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Badania i publikacje Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska; D. Chaffey, Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka, PWN, Warszawa 2016; T. Doligalski, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013. Literatura uzupełniająca: A.Sznajder, Technologie mobilne w marketingu, Wolters Kluwer, Warszawa, 2014; Ch. Anderson, Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen, Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, Kraków 2011. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Tymoteusz Doligalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
W ramach przedmiotu "nowe technologie w marketingu" omówiony zostanie wpływ Internetu oraz innych technologii informacyjnych na instrumenty i strategie marketingu. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie koncepcji marketingu na tle procesów rozwoju nowych technologii, charakterystyka i analiza uwarunkowań technologii informacyjnych i ich wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstw oraz prezentacja głównych strategii i działań marketingowych z zastosowaniem nowych technologii. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Badania i publikacje Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska; D. Chaffey, Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka, PWN, Warszawa 2016; T. Doligalski, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013. Literatura uzupełniająca: A.Sznajder, Technologie mobilne w marketingu, Wolters Kluwer, Warszawa, 2014; Ch. Anderson, Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen, Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, Kraków 2011. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Tymoteusz Doligalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
W ramach przedmiotu "nowe technologie w marketingu" omówiony zostanie wpływ Internetu oraz innych technologii informacyjnych na instrumenty i strategie marketingu. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie koncepcji marketingu na tle procesów rozwoju nowych technologii, charakterystyka i analiza uwarunkowań technologii informacyjnych i ich wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstw oraz prezentacja głównych strategii i działań marketingowych z zastosowaniem nowych technologii. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Badania i publikacje Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska; D. Chaffey, Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka, PWN, Warszawa 2016; T. Doligalski, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013. Literatura uzupełniająca: A.Sznajder, Technologie mobilne w marketingu, Wolters Kluwer, Warszawa, 2014; Ch. Anderson, Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen, Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, Kraków 2011. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.