Trening diagnozy potencjału pracowników, coachingu i mentoringu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 235870-S |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.0
|
Nazwa przedmiotu: | Trening diagnozy potencjału pracowników, coachingu i mentoringu |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru NMMS-MEN |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Student poznaje profil kompetencyjny menedżera, coacha, mentora. Student posiada wiedzę dotyczącą technik diagnozy potencjału zespołu i jego członków. Student posiada wiedzę dotyczącą technik rozwoju potencjału zespołu i jego członków. Student poznaje zasady, narzędzia i techniki coachingu i mentoringu. Umiejętności: Student potrafi zastosować techniki diagnozy i rozwoju potencjału zespołu i jego członków. Student umie wykorzystać metody nawiązania kontaktu z klientem, potrafi dokonać analizy potrzeb klienta, ma umiejętność kształtowania długotrwałych relacji z klientem. Student posiada podstawowe umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych. Student potrafi posiada podstawowe umiejętności pełnienia roli mentora. Kompetencje społeczne: Student rozwija kompetencje współpracy z zespołem. Student rozwija swoją komunikatywność poprzez wyrażanie poglądów w ramach wykonywania zadań. Student uczy się przygotowania i prowadzenia wystąpień publicznych. Student uświadamia sobie predyspozycji własne do pełnienia roli menedżera, coacha, mentora |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO TREN
TREN
TREN
N TREN
TREN
TREN
|
Typ zajęć: |
Trening, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Dariusz Danilewicz, Jacek Lipiec | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Trening - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Rozwinięcie umiejętności diagnozy potencjału kierowanego zespołu i jego rozwoju i efektywnego wykorzystania, przygotowanie do pełnienia roli coacha i/lub mentora.Zrozumienie istoty coachingu i mentoringu. Rozwój kompetencji pozwalających na pełnienie różnych ról menedżerskich w organizacji i/lub w ramach prowadzenia własnego biznesu. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do pełnienia różnych ról menedżerskich w organizacji i/lub w ramach prowadzenia własnego biznesu, rozwinięcie umiejętności diagnozy potencjału kierowanego zespołu i jego rozwoju i efektywnego wykorzystania, przygotowanie do pełnienia roli coacha i/lub mentora. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J. Whitmore, Coaching. Trening efektywności, Wydawnictwo G + J, Warszawa 2011; J. Rogers, K. Whittleworth, A. Gilbert, Menedżer jako coach. Nowoczesny styl zarządzania, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2014; M. Bennewicz, Coaching i mentoring w praktyce, Wydawnictwo G + J, Warszawa 2011 Literatura uzupełniająca: M. Juchnowicz /red./., Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy-narzędzia-aplikacje, PWE, Warszawa 2014; C. Woodruffe, Ośrodki oceny i rozwoju. Narzędzia analizy i doskonalenia kompetencji pracowników, Oficyna Ekonomiczna, Warszawa 2002 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: ocena z ćwiczeń: 100.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO TREN
TREN
N TREN
TREN
|
Typ zajęć: |
Trening, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Dariusz Danilewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Trening - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Rozwinięcie umiejętności diagnozy potencjału kierowanego zespołu i jego rozwoju i efektywnego wykorzystania, przygotowanie do pełnienia roli coacha i/lub mentora.Zrozumienie istoty coachingu i mentoringu. Rozwój kompetencji pozwalających na pełnienie różnych ról menedżerskich w organizacji i/lub w ramach prowadzenia własnego biznesu. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do pełnienia różnych ról menedżerskich w organizacji i/lub w ramach prowadzenia własnego biznesu, rozwinięcie umiejętności diagnozy potencjału kierowanego zespołu i jego rozwoju i efektywnego wykorzystania, przygotowanie do pełnienia roli coacha i/lub mentora. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J. Whitmore, Coaching. Trening efektywności, Wydawnictwo G + J, Warszawa 2011; J. Rogers, K. Whittleworth, A. Gilbert, Menedżer jako coach. Nowoczesny styl zarządzania, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2014; M. Bennewicz, Coaching i mentoring w praktyce, Wydawnictwo G + J, Warszawa 2011 Literatura uzupełniająca: M. Juchnowicz /red./., Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy-narzędzia-aplikacje, PWE, Warszawa 2014; C. Woodruffe, Ośrodki oceny i rozwoju. Narzędzia analizy i doskonalenia kompetencji pracowników, Oficyna Ekonomiczna, Warszawa 2002 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: ocena z ćwiczeń: 100.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO TREN
TREN
N TREN
TREN
|
Typ zajęć: |
Trening, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Dariusz Danilewicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Trening - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Rozwinięcie umiejętności diagnozy potencjału kierowanego zespołu i jego rozwoju i efektywnego wykorzystania, przygotowanie do pełnienia roli coacha i/lub mentora.Zrozumienie istoty coachingu i mentoringu. Rozwój kompetencji pozwalających na pełnienie różnych ról menedżerskich w organizacji i/lub w ramach prowadzenia własnego biznesu. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do pełnienia różnych ról menedżerskich w organizacji i/lub w ramach prowadzenia własnego biznesu, rozwinięcie umiejętności diagnozy potencjału kierowanego zespołu i jego rozwoju i efektywnego wykorzystania, przygotowanie do pełnienia roli coacha i/lub mentora. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J. Whitmore, Coaching. Trening efektywności, Wydawnictwo G + J, Warszawa 2011; J. Rogers, K. Whittleworth, A. Gilbert, Menedżer jako coach. Nowoczesny styl zarządzania, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2014; M. Bennewicz, Coaching i mentoring w praktyce, Wydawnictwo G + J, Warszawa 2011 Literatura uzupełniająca: M. Juchnowicz /red./., Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy-narzędzia-aplikacje, PWE, Warszawa 2014; C. Woodruffe, Ośrodki oceny i rozwoju. Narzędzia analizy i doskonalenia kompetencji pracowników, Oficyna Ekonomiczna, Warszawa 2002 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: ocena z ćwiczeń: 100.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO TREN
TREN
N TREN
TREN
|
Typ zajęć: |
Trening, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Dariusz Danilewicz, Dariusz Turek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Trening - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Rozwinięcie umiejętności diagnozy potencjału kierowanego zespołu i jego rozwoju i efektywnego wykorzystania, przygotowanie do pełnienia roli coacha i/lub mentora.Zrozumienie istoty coachingu i mentoringu. Rozwój kompetencji pozwalających na pełnienie różnych ról menedżerskich w organizacji i/lub w ramach prowadzenia własnego biznesu. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do pełnienia różnych ról menedżerskich w organizacji i/lub w ramach prowadzenia własnego biznesu, rozwinięcie umiejętności diagnozy potencjału kierowanego zespołu i jego rozwoju i efektywnego wykorzystania, przygotowanie do pełnienia roli coacha i/lub mentora. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: J. Whitmore, Coaching. Trening efektywności, Wydawnictwo G + J, Warszawa 2011; J. Rogers, K. Whittleworth, A. Gilbert, Menedżer jako coach. Nowoczesny styl zarządzania, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2014; M. Bennewicz, Coaching i mentoring w praktyce, Wydawnictwo G + J, Warszawa 2011 Literatura uzupełniająca: M. Juchnowicz /red./., Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy-narzędzia-aplikacje, PWE, Warszawa 2014; C. Woodruffe, Ośrodki oceny i rozwoju. Narzędzia analizy i doskonalenia kompetencji pracowników, Oficyna Ekonomiczna, Warszawa 2002 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: ocena z ćwiczeń: 100.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.