Zapoznanie się z organizacją przedsiębiorstwa (instytucji), w której odbywa się praktyka.
Pogłębione studia nad specyfiką działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, jego sytuacją ekonomiczno-finansową oraz otoczeniem społeczno-gospodarczym.
Zapoznanie się z zasadami organizacji pracy i podziale kompetencji , procedurach, procesach planowania i kontroli w organizacji.
Poznanie działalności operacyjnej w odniesieniu do poszczególnych działów organizacji i zarządzania nimi.
Nabycie umiejętności praktycznych, właściwych do studiowanej specjalności z zarządzania (np. zarządzania kadrami, zarządzania projektem, logistyką marketingiem, itp.).
Uczestnictwo w realizacji zleconych w trakcie praktyki zadań analitycznych, diagnostycznych i projektowych oraz nabycie umiejętności poznawczych, w tym analiza, synteza, krytyczna ocena.
Nabycie umiejętności organizatorskich, takich jak. adaptacyjność, elastyczność, organizacja pracy własnej, efektywne zarządzanie czasem, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania.
Poznanie sposobu ewidencji danych i ich wykorzystania do celów decyzyjnych.
Zapoznanie się z zasadami, metodami, technikami i narzędziami wykorzystywanymi w zarządzaniu w organizacji.
Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej, efektywnego wykorzystania czasu pracy, odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań.
Zaliczenie praktyki zawodowej : zrealizowanie zakładanych zadań, napisanie sprawozdania z przebiegu praktyki , pozytywna ocena opiekuna praktyki zawodowej.
|