Marketing terytorialny - istota, geneza, przesłanki wykorzystania koncepcji.
Administracyjno-prawne i ekonomiczne uwarunkowania i możliwości wykorzystania marketingu w zarządzaniu jednostkami terytorialnymi
Jednostka terytorialna jako przedmiot i podmiot działań marketingowych
Adresaci działań marketingowych jednostki terytorialnej - ich potrzeby i zachowania rynkowe
Instrumenty marketingu terytorialnego. Terytorialny marketing-mix.
Planowanie strategiczne w marketingu terytorialnym. Metody analizy danych marketingowych na potrzeby formułowania strategii
Strategie marketingowe jednostek terytorialnych. Koncepcje stymulowania napływu inwestycji. Koncepcje stymulowania rozwoju turystyki
Nowe technologie - wyzwania dla marketingu terytorialnego. E-administracja. Wykorzystanie portali społecznościowych na potrzeby marketingu terytorialnego.
Wizerunek jednostki terytorialnej i sposoby jego kształtowania
Znaczenie marki produktu terytorialnego i sposoby jej kształtowania
Aktywność marketingowa jednostek terytorialnych na rynku lokalizacji inwestycji - analiza przypadków
Aktywność marketingowa jednostek terytorialnych na rynku produktów turystycznych - analiza przypadków
Współpraca w obszarze realizacji strategii marketingu terytorialnego - analiza przypadków
Event marketing jako narzędzie marketingu terytorialnego - analiza przypadków
Budżet marketingowy jednostek terytorialnych. Skuteczność i efektywność marketingu terytorialnego
|