Sektor usług w gospodarkach narodowych i w gospodarce światowej.
Informacja marketingowa.
Zarządzanie marketingiem. Organizacja i uczestnicy procesu usługowego.
Usługa jako przedmiot działań marketingowych. Specyfika usług.
Rola czynnika ludzkiego marketingu usług. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesach usługowych.
Pozycjonowanie usług i marek usługowych. Dobór i zarządzanie markami w przedsiębiorstwach usługowych.
Kształtowanie jakości produktu usługowego.
Dostarczanie usług. Równoważenie popytu i podaży w czasie .
Ceny usług oraz inne koszty ich pozyskania postrzegane przez usługobiorcę.
Zastosowanie komunikacji marketingowej przez usługodawców.
Odzyskiwanie klientów. Franczyza
Znaczenie innowacji w usługach z perspektywy marketingu
Strategie marketingowe przedsiębiorstw z wybranego rodzaju działalności usługowej (cz. 1)
Strategie marketingowe przedsiębiorstw z wybranego rodzaju działalności usługowej (cz. 2)
Podsumowanie zajęć
|