Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing usług 130400-D
Trening (TREN) Semestr letni 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 14
Limit miejsc: (brak limitu)
Zakres tematów:

Sektor usług w gospodarkach narodowych i w gospodarce światowej.

Informacja marketingowa.

Zarządzanie marketingiem. Organizacja i uczestnicy procesu usługowego.

Usługa jako przedmiot działań marketingowych. Specyfika usług.

Rola czynnika ludzkiego marketingu usług. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesach usługowych.

Pozycjonowanie usług i marek usługowych. Dobór i zarządzanie markami w przedsiębiorstwach usługowych.

Kształtowanie jakości produktu usługowego.

Dostarczanie usług. Równoważenie popytu i podaży w czasie .

Ceny usług oraz inne koszty ich pozyskania postrzegane przez usługobiorcę.

Zastosowanie komunikacji marketingowej przez usługodawców.

Odzyskiwanie klientów. Franczyza

Znaczenie innowacji w usługach z perspektywy marketingu

Strategie marketingowe przedsiębiorstw z wybranego rodzaju działalności usługowej (cz. 1)

Strategie marketingowe przedsiębiorstw z wybranego rodzaju działalności usługowej (cz. 2)

Podsumowanie zajęć

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0