Pojecie, historia i typy crowdfundingu
Elementy teorii ekonomicznych majace zastosowanie do crowdfundingu (two-sided markets, ekonomia instytucjonalna, ekonomia behawioralna, teoria rynkow finansowych)
Cenowe i niecenowe strategie stosowane w crowdfundingu (zroznicowanie cen, All-Or-Nothing, Take-It-All), ich wplyw na funkcjonowanie
Rozwoj crowdfundingu - skala zmian
Rozwoj crowdfundingu - zmiany strategii
Ryzyko crowdfundingu dla fundatorow i benefircjantow
Rola platformy w minimalizowaniu i generowaniu ryzyka dla pozostalych uczestnikow
Crowdfunding jako innowacja instytucjonalna - rozwoj spontaniczny i potrzeba regulacji
Crowdfunding pozyczkowy a udzielanie kredytow przez profesjonalnych kredytodawcow
Mozliwosc stosowania regulacji kredytowej do crowdfundingu
Crowdfunding polegajacy na udziale w kapitale a korzystanie z rynku kapitalowego
Mozliwosc stosowania dyrektywy MIFID do crowdfundingu
Istniejaca narodowa legislacja dla crowdfundingu i nowe rozporzadzenie Unii Europejskiej na temat crowdfundingu
Przedstawienie case studies przez studentow
Przedstawienie case studies przez studentow
|