Elective courses for ITH - masters (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Plany zajęć grupy przedmiotów:
-
20211 - Semestr zimowy 2021/22 -
20212 - Semestr letni 2021/22 -
20221 - Semestr zimowy 2022/23 -
20222 - Semestr letni 2022/23 -
20231 - Semestr zimowy 2023/24 -
20232 - Semestr letni 2023/24 -
20231-PRE - Preferencje - Semestr zimowy 2023/24
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
20211 - Semestr zimowy 2021/22 20212 - Semestr letni 2021/22 20221 - Semestr zimowy 2022/23 20222 - Semestr letni 2022/23 20231 - Semestr zimowy 2023/24 20232 - Semestr letni 2023/24 20231-PRE - Preferencje - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
20211 | 20212 | 20221 | 20222 | 20231 | 20232 | 20231-PRE | |||||
235101-D |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
"Brand management in the international market" is a sub-discipline of marketing and includes presentation of the principles of planning and implementation of brand and brand portfolio strategy, including luxury brands and the process and tools of the creation of brands of cities, regions and countries. |
|
|
235111-D |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Internal and external determinants of firms' strategies in international business. Specific sources of firms' competitive advantages in international business. Business-level and corporate strategies in international markets. Management in international capital groups. International inter-firm relationships/networking and intra-firm relationships in multinational enterprise and their impact on firms' performance of the firm. |
|
|
233341-D |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The introductory part of the seminar discusses fundamental concepts from the field of communication, culture and cross-cultural contacts. The core part of the seminar explores the multidimensional phenomenon of intercultural communication, not only in the specific, guest-host relationship within the tourism industry but also more broadly from the critical, post-colonial, multicultural perspective. |
|
|
223371-D |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
During the course the impact of the Internet and other information technologies on marketing instruments and strategies will be discussed. |
|
|
235311-D |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The course concentrates on the analysis of Social Media Marketing potential and possible adoption of e-commerce tools in SM and the available SMM tools. The second part is to analyse the organisational aspects of SMM strategy, the optimization of SM activities, measures to be taken to monitor SM and to acquire SM users activity for the improvement of brand image (involving social networks, e-WOM effect, gamification and COBRAs (Consumer's online brand related activities). |
|
|