Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Elective courses for ITH - masters (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Elective courses for ITH - masters
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

20191 - Semestr zimowy 2019/20
20192 - Semestr letni 2019/20
20201 - Semestr zimowy 2020/21
20202 - Semestr letni 2020/21
20211 - Semestr zimowy 2021/22
20212 - Semestr letni 2021/22
20221 - Semestr zimowy 2022/23
20222 - Semestr letni 2022/23
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
20191 20192 20201 20202 20211 20212 20221 20222
235101-D
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
  • Konwersatorium - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2019/20
  • Konwersatorium - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2020/21
  • Konwersatorium - 45 godzin
Semestr letni 2020/21
  • Konwersatorium - 45 godzin
Semestr zimowy 2021/22
  • Konwersatorium - 45 godzin
Semestr letni 2021/22
  • Konwersatorium - 45 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Konwersatorium - 45 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Konwersatorium - 45 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

"Brand management in the international market" is a sub-discipline of marketing and includes presentation of the principles of planning and implementation of brand and brand portfolio strategy, including luxury brands and the process and tools of the creation of brands of cities, regions and countries.

Strona przedmiotu
235111-D
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
  • Wykład - 60 godzin
Semestr letni 2019/20
  • Wykład - 60 godzin
Semestr zimowy 2020/21
  • Wykład - 60 godzin
Semestr letni 2020/21
  • Wykład - 60 godzin
Semestr zimowy 2021/22
  • Wykład - 60 godzin
Semestr letni 2021/22
  • Wykład - 60 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Wykład - 60 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Wykład - 60 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Internal and external determinants of firms' strategies in international business. Specific sources of firms' competitive advantages in international business. Business-level and corporate strategies in international markets. Management in international capital groups. International inter-firm relationships/networking and intra-firm relationships in multinational enterprise and their impact on firms' performance of the firm.

Strona przedmiotu
233341-D
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2019/20
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2020/21
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2020/21
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2021/22
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2021/22
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

The introductory part of the seminar discusses fundamental concepts from the field of communication, culture and cross-cultural contacts. The core part of the seminar explores the multidimensional phenomenon of intercultural communication, not only in the specific, guest-host relationship within the tourism industry but also more broadly from the critical, post-colonial, multicultural perspective.

Strona przedmiotu
223371-D
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2019/20
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2020/21
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2020/21
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2021/22
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2021/22
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

During the course the impact of the Internet and other information technologies on marketing instruments and strategies will be discussed.

Strona przedmiotu
235121-D brak brak brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2019/20
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Analysis of functioning and institutional aspects of international non-governmental organisations. The principle goal of the course is to show role and relevance of non-governmental in international relations while using instruments of public international law.

Strona przedmiotu
235311-D
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/20
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2019/20
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2020/21
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2020/21
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2021/22
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2021/22
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

The course concentrates on the analysis of Social Media Marketing potential and possible adoption of e-commerce tools in SM and the available SMM tools. The second part is to analyse the organisational aspects of SMM strategy, the optimization of SM activities, measures to be taken to monitor SM and to acquire SM users activity for the improvement of brand image (involving social networks, e-WOM effect, gamification and COBRAs (Consumer's online brand related activities).

Strona przedmiotu
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0