Strategie marketingowe w mediach społecznościowych 235310-S
Reguły punktacji przedmiotu
W poniższej tabelce wyszczególniono reguły punktacji dla poszczególnych typów punktów obowiązujące dla danego przedmiotu na poszczególnych programach. Jeżeli na danym programie w danym cyklu dydaktycznym zdefiniowano inną liczbę punktów niż w kolumnie "Wszystkie programy", liczba ta ma precedens przed liczbą punktów zdefiniowaną dla wszystkich programów.
Nazwa punktacji |
Wszystkie programy |
---|---|
Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów ECTS |
3
(20151 - 20232) |
3 przedmioty do wyboru EBI-MI-3 |
0.34
(20151 - ...) |
3 przedmioty do wyboru EBI-MI-3-18 |
0.34
(20151 - ...) |
Analiza i zastosowania sieci społecznych w Internecie lub Strategie marketingowe w mediach społeczno 23120 lub 23531 |
1
(20221 - ...) |
Strategie marketingowe w mediach społecznościowych 23531 |
1
(20151 - ...) |