Seminarium magisterskie I - Alicja Krzepicka
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 290001-2797-S |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie I - Alicja Krzepicka |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Seminarium magisterskie pierwszy semestr Seminarium magisterskie pierwszy semestr - studia sobotnio-niedzielne |
Punkty ECTS i inne: |
8.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Pełny opis: |
Kształtowanie i zarządzanie wartością klienta Rynkowe zachowania konsumentów Zarządzanie marketingowe Komunikacja marketingowa Strategie marketingowe Analiza zachowań konsumentów na rynku Wykorzystanie mediów społecznościowych w budowaniu relacji z klientami Wykorzystanie nowoczesnych mediów na potrzeby marketingu Proces budowania marki na wybranym przykładzie Plan marketingowy dla wybranego przedsięwzięcia rynkowego Programy lojalnościowe w procesie kształtowania relacji z klientami Analiza porównawcza wybranych programów lojalnościowych Wpływ doświadczeń klienta na decyzje zakupowe Opakowanie jako wartość dla klienta w świetla badań empirycznych Analiza i ocena ofert rynkowych wybranych sieci dyskontowych Nowoczesna obsługa klienta a budowanie marki Analiza i ocena koszyka wartości dla klienta oferowanego przez wybraną firmę Analiza i ocena satysfakcji klientów z usług wybranej firmy Analiza i ocena wpływu aroma marketingu na decyzje zakupowe Strategia CSR na wybranym przykładzie Typologia współczesnych klientów w oparciu o badanie empiryczne Proces obsługi klienta i jego przebieg na przykładzie dowolnej firmy Analiza działań promocyjnych na przykładzie wybranej firmy Kampania reklamowa produktu/ów wybranej marki Segmentacja klientów na przykładzie wybranej firmy Media społecznościowe w komunikacji z klientami - Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat Influencer marketing i jego rola w pozyskiwaniu klientów na przykładzie wybranego produktu Segmentacja klientów wybranej sieci dyskontowej np. Lidl, Biedronka Budowanie relacji z klientami w oparciu o wybrany program lojalnościowy Analiza koszyka wartości oferowanego klientom na przykładzie wybranej firmy Wdrożenie systemu CRM na przykładzie firmy X Plan działań marketingowych na przykładzie firmy z wybranej branży Wpływ sytuacji epidemiologicznej na zachowania konsumentów |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-19 |
![]() |
Typ zajęć: |
Seminarium
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Alicja Krzepicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-20 - 2021-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Seminarium
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Alicja Krzepicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Seminarium
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Alicja Krzepicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-19 - 2022-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Seminarium
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Alicja Krzepicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Seminarium
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Alicja Krzepicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (w trakcie)
Okres: | 2023-02-18 - 2023-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Seminarium
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Alicja Krzepicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.