Ewaluacja projektów (KnZP)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 238570-D |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.0
|
Nazwa przedmiotu: | Ewaluacja projektów (KnZP) |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ZP |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Zna terminologię i główne typy ewaluacji Zna kryteria ewaluacji Zna podstawowe założenia kontraktu ewaluacyjnego Zna rolę ewaluacji w zarządzaniu projektami Umiejętności: Potrafi dobrać odpowiedni typ ewaluacji do sytuacji problemowej Potrafi sporządzić zarys kontraktu ewaluacyjnego Potrafi zaprojektować przebieg badania ewaluacyjnego Kompetencje społeczne: Umie w sposób kreatywny rozwiązywać rozpoznane problemy Umie analizować i dokonywać syntezy złożonych zagadnień Umie pracować w zespole |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Znaczenie i miejsce realizacji projektów w strategii organizacji. Rola organizacji uczącej się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Rola i wpływ zbierania doświadczeń projektowych na drodze do budowania organizacji uczących się. Rodzaje i metody przeprowadzenia ewaluacji projektów. Etyka pracy ewaluatora w kontekście politycznego wpływu organizacji na wnioski i rekomendacje ewaluacyjne. Krytyczne czynniki sukcesu ewaluacji. |
|
Pełny opis: |
- zapoznanie studentów w koncepcją organizacji uczącej się - określenie miejsca i znaczenia ewaluacji w zarządzaniu projektami - przedstawienie podejść i metod stosowanych w ewaluacji - przedstawienie możliwości zastosowania ewaluacji w innych dziedzinach zarządzania |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Nadskakuła O., Ewaluacja projektów, Bizarre, Warszawa 2010 2. Trocki M., Juchniewicz M., Ocena projektów - koncepcje, metody, OW SGH, Warszawa 2013 Literatura uzupełniająca: 1. Trocki M. (red.), Zarządzanie projektem europejskim, PWE, Warszawa 2016 2. Senge P., Piata dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się, Oficyna Wolters Kulwer, Warszawa 2012 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 30.00% inne: 70.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Znaczenie i miejsce realizacji projektów w strategii organizacji. Rola organizacji uczącej się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Rola i wpływ zbierania doświadczeń projektowych na drodze do budowania organizacji uczących się. Rodzaje i metody przeprowadzenia ewaluacji projektów. Etyka pracy ewaluatora w kontekście politycznego wpływu organizacji na wnioski i rekomendacje ewaluacyjne. Krytyczne czynniki sukcesu ewaluacji. |
|
Pełny opis: |
- zapoznanie studentów w koncepcją organizacji uczącej się - określenie miejsca i znaczenia ewaluacji w zarządzaniu projektami - przedstawienie podejść i metod stosowanych w ewaluacji - przedstawienie możliwości zastosowania ewaluacji w innych dziedzinach zarządzania |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Nadskakuła O., Ewaluacja projektów, Bizarre, Warszawa 2010 2. Trocki M., Juchniewicz M., Ocena projektów - koncepcje, metody, OW SGH, Warszawa 2013 Literatura uzupełniająca: 1. Trocki M. (red.), Zarządzanie projektem europejskim, PWE, Warszawa 2016 2. Senge P., Piata dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się, Oficyna Wolters Kulwer, Warszawa 2012 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 30.00% inne: 70.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Znaczenie i miejsce realizacji projektów w strategii organizacji. Rola organizacji uczącej się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Rola i wpływ zbierania doświadczeń projektowych na drodze do budowania organizacji uczących się. Rodzaje i metody przeprowadzenia ewaluacji projektów. Etyka pracy ewaluatora w kontekście politycznego wpływu organizacji na wnioski i rekomendacje ewaluacyjne. Krytyczne czynniki sukcesu ewaluacji. |
|
Pełny opis: |
- zapoznanie studentów w koncepcją organizacji uczącej się - określenie miejsca i znaczenia ewaluacji w zarządzaniu projektami - przedstawienie podejść i metod stosowanych w ewaluacji - przedstawienie możliwości zastosowania ewaluacji w innych dziedzinach zarządzania |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Nadskakuła O., Ewaluacja projektów, Bizarre, Warszawa 2010 2. Trocki M., Juchniewicz M., Ocena projektów - koncepcje, metody, OW SGH, Warszawa 2013 Literatura uzupełniająca: 1. Trocki M. (red.), Zarządzanie projektem europejskim, PWE, Warszawa 2016 2. Senge P., Piata dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się, Oficyna Wolters Kulwer, Warszawa 2012 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 30.00% inne: 70.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Znaczenie i miejsce realizacji projektów w strategii organizacji. Rola organizacji uczącej się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Rola i wpływ zbierania doświadczeń projektowych na drodze do budowania organizacji uczących się. Rodzaje i metody przeprowadzenia ewaluacji projektów. Etyka pracy ewaluatora w kontekście politycznego wpływu organizacji na wnioski i rekomendacje ewaluacyjne. Krytyczne czynniki sukcesu ewaluacji. |
|
Pełny opis: |
- zapoznanie studentów w koncepcją organizacji uczącej się - określenie miejsca i znaczenia ewaluacji w zarządzaniu projektami - przedstawienie podejść i metod stosowanych w ewaluacji - przedstawienie możliwości zastosowania ewaluacji w innych dziedzinach zarządzania |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Nadskakuła O., Ewaluacja projektów, Bizarre, Warszawa 2010 2. Trocki M., Juchniewicz M., Ocena projektów - koncepcje, metody, OW SGH, Warszawa 2013 Literatura uzupełniająca: 1. Trocki M. (red.), Zarządzanie projektem europejskim, PWE, Warszawa 2016 2. Senge P., Piata dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się, Oficyna Wolters Kulwer, Warszawa 2012 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 30.00% inne: 70.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.