Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Developing a Winning Sales and Marketing Strategy, with L'Oreal Polska (CEMS)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 238161-D
Kod Erasmus / ISCED: 04.9 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0419) Biznes i administracja Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Developing a Winning Sales and Marketing Strategy, with L'Oreal Polska (CEMS)
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 7.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

1. Understanding all environmental and internal constraints that affect the marketing strategy making process.

2. Getting to know the sequence of analytical steps in strategy formulation.

3. Knowledge of the major contemporary theoretical concepts dealing with shaping the sales and marketing strategies in a company.

4. Understanding different organizational positions and interests.

Umiejętności:

1. Leading and operating in a diversified multi-cultural team.

2. Presenting and defending own position on marketing strategic options.

3. Developing team working skills

Kompetencje społeczne:

1. Developing team working skills

2. Developing and enhancing students' leadership abilities

3. Developing the presentation, public speaking and argumentation skills of the students.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Trening, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Konwersatorium - Ocena
Skrócony opis:

The course introduces students to the business reality of a multifunctional company using L'Oréal as best-in-class example. Students are assigned to a multifunctional team and work on a plan to develop a sales and marketing strategy for one of the Group's brands. Managers from marketing, trade marketing, category management and sales departments introduce students to their everyday business challenges and share expertise and tools necessary to successfully manage a brand.

Pełny opis:

Introduce students to the strategic and operational reality of a multinational company based on L'Oréal example. - Make students familiar with key roles and tools used by different departments of the company - Give them the opportunity to apply the acquired skills in real business case - Train soft skills, such as the presentation, team-building and analytical skills. Selection procedure: after a separate call for applications announced by VD there will be a selection of students accepted to the course based on their CVs and motivation letters.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, Philip Kotler and Hermawan Kartajaya, NY, 2016;

Literatura uzupełniająca:

L'Oreal Company's teaching materials

Publikacje własne:

, red. Urszula Ornarowicz, Piotr Płoszajski, Społeczna odpowiedzialność biznesu : w poszukiwaniu nowego paradygmatu,2020;

Justyna Szumniak-Samolej, Zastosowanie metody design thinking w procesie tworzenia i skalowania przedsiębiorstwa pozytywnego wpływu ,W: red. Urszula Ornarowicz, Piotr Płoszajski, Społeczna odpowiedzialność biznesu : w poszukiwaniu nowego paradygmatu,2020;

Mikołaj Pindelski, Competitive strategies ,2015;

Justyna Szumniak-Samolej, Innowacyjne modele biznesowe oparte na CSR,W: red. Piotr Płoszajski, Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność?,2017;

, red. Justyna Szumniak-Samolej, Współczesne wyzwania w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw : perspektywa badawcza młodych naukowców,2017

Uwagi:

Kryteria oceniania:

prezentacje indywidualne lub grupowe: 100.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Trening, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Justyna Szumniak-Samolej
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Konwersatorium - Ocena
Skrócony opis:

The course introduces students to the business reality of a multifunctional company using L'Oréal as best-in-class example. Students are assigned to a multifunctional team and work on a plan to develop a sales and marketing strategy for one of the Group's brands. Managers from marketing, trade marketing, category management and sales departments introduce students to their everyday business challenges and share expertise and tools necessary to successfully manage a brand.

Pełny opis:

Introduce students to the strategic and operational reality of a multinational company based on L'Oréal example. - Make students familiar with key roles and tools used by different departments of the company - Give them the opportunity to apply the acquired skills in real business case - Train soft skills, such as the presentation, team-building and analytical skills. Selection procedure: after a separate call for applications announced by VD there will be a selection of students accepted to the course based on their CVs and motivation letters.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, Philip Kotler and Hermawan Kartajaya, NY, 2016;

Literatura uzupełniająca:

L'Oreal Company's teaching materials

Publikacje własne:

, red. Urszula Ornarowicz, Piotr Płoszajski, Społeczna odpowiedzialność biznesu : w poszukiwaniu nowego paradygmatu,2020;

Justyna Szumniak-Samolej, Zastosowanie metody design thinking w procesie tworzenia i skalowania przedsiębiorstwa pozytywnego wpływu ,W: red. Urszula Ornarowicz, Piotr Płoszajski, Społeczna odpowiedzialność biznesu : w poszukiwaniu nowego paradygmatu,2020;

Mikołaj Pindelski, Competitive strategies ,2015;

Justyna Szumniak-Samolej, Innowacyjne modele biznesowe oparte na CSR,W: red. Piotr Płoszajski, Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność?,2017;

, red. Justyna Szumniak-Samolej, Współczesne wyzwania w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw : perspektywa badawcza młodych naukowców,2017

Uwagi:

Kryteria oceniania:

prezentacje indywidualne lub grupowe: 100.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Trening, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Konwersatorium - Ocena
Skrócony opis:

The course introduces students to the business reality of a multifunctional company using L'Oréal as best-in-class example. Students are assigned to a multifunctional team and work on a plan to develop a sales and marketing strategy for one of the Group's brands. Managers from marketing, trade marketing, category management and sales departments introduce students to their everyday business challenges and share expertise and tools necessary to successfully manage a brand.

Pełny opis:

Introduce students to the strategic and operational reality of a multinational company based on L'Oréal example. - Make students familiar with key roles and tools used by different departments of the company - Give them the opportunity to apply the acquired skills in real business case - Train soft skills, such as the presentation, team-building and analytical skills. Selection procedure: after a separate call for applications announced by VD there will be a selection of students accepted to the course based on their CVs and motivation letters.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, Philip Kotler and Hermawan Kartajaya, NY, 2016;

Literatura uzupełniająca:

L'Oreal Company's teaching materials

Publikacje własne:

Justyna Szumniak-Samolej, Zastosowanie metody design thinking w procesie tworzenia i skalowania przedsiębiorstwa pozytywnego wpływu ,W: red. Urszula Ornarowicz, Piotr Płoszajski, Społeczna odpowiedzialność biznesu : w poszukiwaniu nowego paradygmatu,2020;

Justyna Szumniak-Samolej, Innowacyjne modele biznesowe oparte na CSR,W: red. Piotr Płoszajski, Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność?,2017;

, red. Urszula Ornarowicz, Piotr Płoszajski, Społeczna odpowiedzialność biznesu : w poszukiwaniu nowego paradygmatu,2020;

Mikołaj Pindelski, Competitive strategies ,2015;

, red. Justyna Szumniak-Samolej, Współczesne wyzwania w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw : perspektywa badawcza młodych naukowców,2017

Uwagi:

Kryteria oceniania:

prezentacje indywidualne lub grupowe: 100.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Trening, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Justyna Szumniak-Samolej
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Konwersatorium - Ocena
Skrócony opis:

The course introduces students to the business reality of a multifunctional company using L'Oréal as best-in-class example. Students are assigned to a multifunctional team and work on a plan to develop a sales and marketing strategy for one of the Group's brands. Managers from marketing, trade marketing, category management and sales departments introduce students to their everyday business challenges and share expertise and tools necessary to successfully manage a brand.

Pełny opis:

Introduce students to the strategic and operational reality of a multinational company based on L'Oréal example. - Make students familiar with key roles and tools used by different departments of the company - Give them the opportunity to apply the acquired skills in real business case - Train soft skills, such as the presentation, team-building and analytical skills. Selection procedure: after a separate call for applications announced by VD there will be a selection of students accepted to the course based on their CVs and motivation letters.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, Philip Kotler and Hermawan Kartajaya, NY, 2016;

Literatura uzupełniająca:

L'Oreal Company's teaching materials

Publikacje własne:

Justyna Szumniak-Samolej, Zastosowanie metody design thinking w procesie tworzenia i skalowania przedsiębiorstwa pozytywnego wpływu ,W: red. Urszula Ornarowicz, Piotr Płoszajski, Społeczna odpowiedzialność biznesu : w poszukiwaniu nowego paradygmatu,2020;

Justyna Szumniak-Samolej, Innowacyjne modele biznesowe oparte na CSR,W: red. Piotr Płoszajski, Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność?,2017;

, red. Urszula Ornarowicz, Piotr Płoszajski, Społeczna odpowiedzialność biznesu : w poszukiwaniu nowego paradygmatu,2020;

Mikołaj Pindelski, Competitive strategies ,2015;

, red. Justyna Szumniak-Samolej, Współczesne wyzwania w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw : perspektywa badawcza młodych naukowców,2017

Uwagi:

Kryteria oceniania:

prezentacje indywidualne lub grupowe: 100.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0