Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Services Management on International Market

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 235231-D Kod Erasmus / ISCED: 04.0 / (0410) Biznes i administracja
Nazwa przedmiotu: Services Management on International Market
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Elective courses for GLO - masters
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-GBI
Punkty ECTS i inne: 4.50 (zmienne w czasie)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Skrócony opis:

Service sector, the biggest one in terms of employment and GDP in the developed economies and worldwide deserves a place in managerial education. The course is aimed at presenting and discussing the major challenges facing service companies' managers, specifically those offering services to international customers. Some of these challenges are universal for all service organizations, while many others are branch and country/region specific.

Pełny opis:

The course is aimed at presenting and discussing the major challenges facing service companies' managers, specifically those offering services to international customers. Some of these challenges are universal for all service organizations, while many others are branch and country/region specific.

Literatura:

Literatura podstawowa:

R. Normann, Service Management, Strategy and Leadership in Service Business, Wiley, Chichester, 2002;

Ch. Lovelock, J. Wirtz, Services Marketing, People, Technology, Strategy, Global Edition,, Pearson, 2011.

Literatura uzupełniająca:

P. Mudie, A. Pirre, Services Marketing Management, Third edition, Elsevier, 2006;

R.P. Fisk, S.J. Grove, J. John, Interactive Service Marketing, Houghton Miffin Company, 2008;

Design Thinking. Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value, T. Lockwood (ed.), Allworth Press, 2009.

4. D. Hesmondhalgh, The Cultural Industries, Sage, 2013.

Efekty uczenia się:

Wiedza:

After completing the course students:

1. know services' attributes and understand their influence on service organizations' management and marketing

2. know instruments influencing competitive position of service organizations

3. are aware of national/regional environment dependence of services.

Umiejętności:

After completing the course students:

1. are able to study business opportunities on international service markets

2. are able to design a new international service venture

3. are able to study customers' service quality perception.

Kompetencje społeczne:

After completing the course students:

1. improve their understanding of sharing knowledge and ability to work in teams

2. appreciate intercultural aspects of services internationalization

Metody i kryteria oceniania:

referaty/eseje: 50.00%

ćwiczenia: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-01-26
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Jolanta Mazur
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (w trakcie)

Okres: 2020-02-22 - 2020-09-27
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Jolanta Mazur, Anna Napiórkowska, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2020-10-01 - 2021-01-24
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Jolanta Mazur
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2021-02-20 - 2021-06-13
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.