Akademia menedżerska z Santander Bank
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 232760-D |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.3
|
Nazwa przedmiotu: | Akademia menedżerska z Santander Bank |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-HR Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-EBI Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-FIR |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Student zna uwarunkowania pracy menedżera instytucji finansowej Student zna zasady zarządzania zespołem w instytucji finansowej Student zna metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, powstawania stresu i zrównoważonej pracy w instytucji finansowej. Umiejętności: Student umie identyfikować sytuacje decyzyjne w pracy menedżera Student umie wykonywać analizy i je przedstawiać na forum menedżerów i zespołów Student umie kierować karierą własną i członków zespołu w instytucji finansowej Kompetencje społeczne: Student umie identyfikować sytuacje zagrożenia dla zrównoważonego rozwoju instytucji finansowej Student umie zachować równowagę work - life balance swoją i zespołu Student zna wyzwania odpowiedzialności społecznej instytucji finansowej i umie je inkorporować w pracę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Mikołaj Pindelski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia są tworzone i realizowane wspólnie z pracownikami Santander Bank. Obejmują łącznie 60 godzin zajęć, z czego 30 godzin realizowanych jest w formie aktywnych zajęć na terenie SGH (część pierwsza), analiz przypadków, interaktywnych konwersatoriów i prezentacji oraz 30 godzin pracy projektowej w Santander Bank (część druga). Ocena konstruowana jest z wyników egzaminu pisemnego oceniającego pierwszą część zajęć oraz pracy projektowej oceniającej część drugą. Zajęcia są planowane do uruchomienia w jednym semestrze w ciągu roku akademickiego. Program zajęć obejmuje zagadnienia związane ze współczesnymi wyzwaniami pracy menedżera w instytucji finansowej, radzenia sobie z obecnymi i przyszłymi problemami w tym zakresie oraz zarządzania własną karierą i energią. Koncentruje się na osobie menedżera - lidera, jednak wskazuje problemy wynikające z uwarunkowań zewnętrznych, trendów, nowych technologii, regulacji prawnych, nowych konkurentów itp. Oraz uwarunkowań wewnętrznych pracy, zaga |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest przedstawienie wyzwań współczesnego menedżera w przedsiębiorstwie, uwzględniając przede wszystkim uwarunkowania instytucji finansowej, w tym także banku. Przedstawione zostaną zagadnienia związane zarówno z zewnętrznymi uwarunkowaniami działania przedsiębiorstwa, jak i jego uwarunkowaniami wewnętrznymi. Wyzwania jak big data, zarządzanie na krawędzi chaosu, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, czy przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu będą zestawione z uwarunkowaniami pracy menedżera w instytucji finansowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Pindelski M., 2019, Świadomość strategii i jej realizacji. Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2. Wachowiak P., Mrówka R., 2019, Kształtowanie liderów, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 3. Miklaszewska E., 2019, Banki w nowym otoczeniu społecznym, gospodarczym i technologicznym, Poltext, Warszawa Literatura uzupełniająca: 1. Filipowicz G., 2018, Menedżer kontra lider czyli O świadomym rozwoju zawodowym, Infor, Warszawa 2. Iwanicz - Drozdowska M., 2017, Bankowość : instytucje, operacje, zarządzanie, Poltext, warszawa |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% egzamin testowy: 0.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% referaty/eseje: 50.00% ocena z ćwiczeń: 0.00% inne: 0.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia są tworzone i realizowane wspólnie z pracownikami Santander Bank. Obejmują łącznie 60 godzin zajęć, z czego 30 godzin realizowanych jest w formie aktywnych zajęć na terenie SGH (część pierwsza), analiz przypadków, interaktywnych konwersatoriów i prezentacji oraz 30 godzin pracy projektowej w Santander Bank (część druga). Ocena konstruowana jest z wyników egzaminu pisemnego oceniającego pierwszą część zajęć oraz pracy projektowej oceniającej część drugą. Zajęcia są planowane do uruchomienia w jednym semestrze w ciągu roku akademickiego. Program zajęć obejmuje zagadnienia związane ze współczesnymi wyzwaniami pracy menedżera w instytucji finansowej, radzenia sobie z obecnymi i przyszłymi problemami w tym zakresie oraz zarządzania własną karierą i energią. Koncentruje się na osobie menedżera - lidera, jednak wskazuje problemy wynikające z uwarunkowań zewnętrznych, trendów, nowych technologii, regulacji prawnych, nowych konkurentów itp. Oraz uwarunkowań wewnętrznych pracy, zaga |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest przedstawienie wyzwań współczesnego menedżera w przedsiębiorstwie, uwzględniając przede wszystkim uwarunkowania instytucji finansowej, w tym także banku. Przedstawione zostaną zagadnienia związane zarówno z zewnętrznymi uwarunkowaniami działania przedsiębiorstwa, jak i jego uwarunkowaniami wewnętrznymi. Wyzwania jak big data, zarządzanie na krawędzi chaosu, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, czy przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu będą zestawione z uwarunkowaniami pracy menedżera w instytucji finansowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Pindelski M., 2019, Świadomość strategii i jej realizacji. Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2. Wachowiak P., Mrówka R., 2019, Kształtowanie liderów, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 3. Miklaszewska E., 2019, Banki w nowym otoczeniu społecznym, gospodarczym i technologicznym, Poltext, Warszawa Literatura uzupełniająca: 1. Filipowicz G., 2018, Menedżer kontra lider czyli O świadomym rozwoju zawodowym, Infor, Warszawa 2. Iwanicz - Drozdowska M., 2017, Bankowość : instytucje, operacje, zarządzanie, Poltext, warszawa |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% egzamin testowy: 0.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% referaty/eseje: 50.00% ocena z ćwiczeń: 0.00% inne: 0.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Mikołaj Pindelski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia są tworzone i realizowane wspólnie z pracownikami Santander Bank. Obejmują łącznie 60 godzin zajęć, z czego 30 godzin realizowanych jest w formie aktywnych zajęć na terenie SGH (część pierwsza), analiz przypadków, interaktywnych konwersatoriów i prezentacji oraz 30 godzin pracy projektowej w Santander Bank (część druga). Ocena konstruowana jest z wyników egzaminu pisemnego oceniającego pierwszą część zajęć oraz pracy projektowej oceniającej część drugą. Zajęcia są planowane do uruchomienia w jednym semestrze w ciągu roku akademickiego. Program zajęć obejmuje zagadnienia związane ze współczesnymi wyzwaniami pracy menedżera w instytucji finansowej, radzenia sobie z obecnymi i przyszłymi problemami w tym zakresie oraz zarządzania własną karierą i energią. Koncentruje się na osobie menedżera - lidera, jednak wskazuje problemy wynikające z uwarunkowań zewnętrznych, trendów, nowych technologii, regulacji prawnych, nowych konkurentów itp. Oraz uwarunkowań wewnętrznych pracy, zaga |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest przedstawienie wyzwań współczesnego menedżera w przedsiębiorstwie, uwzględniając przede wszystkim uwarunkowania instytucji finansowej, w tym także banku. Przedstawione zostaną zagadnienia związane zarówno z zewnętrznymi uwarunkowaniami działania przedsiębiorstwa, jak i jego uwarunkowaniami wewnętrznymi. Wyzwania jak big data, zarządzanie na krawędzi chaosu, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, czy przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu będą zestawione z uwarunkowaniami pracy menedżera w instytucji finansowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Pindelski M., 2019, Świadomość strategii i jej realizacji. Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2. Wachowiak P., Mrówka R., 2019, Kształtowanie liderów, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 3. Miklaszewska E., 2019, Banki w nowym otoczeniu społecznym, gospodarczym i technologicznym, Poltext, Warszawa Literatura uzupełniająca: 1. Filipowicz G., 2018, Menedżer kontra lider czyli O świadomym rozwoju zawodowym, Infor, Warszawa 2. Iwanicz - Drozdowska M., 2017, Bankowość : instytucje, operacje, zarządzanie, Poltext, warszawa |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% egzamin testowy: 0.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% referaty/eseje: 50.00% ocena z ćwiczeń: 0.00% inne: 0.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.