Przedsiębiorczość - perspektywa startupu (e-learning)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 226159-D |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.2
|
Nazwa przedmiotu: | Przedsiębiorczość - perspektywa startupu (e-learning) |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ADA Przedmioty obowiązkowe na programie SMMD-EBI |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Studenci posiadają wiedzę na temat kluczowych zagadnień dotyczących przedsiębiorczości w perspektywie startupu Studenci znają różne podejścia w zakresie tworzenia innowacyjnych modeli biznesowych Studenci znają kluczowe metodyki i narzędzia wykorzystywane w świecie do tworzenia startupów Umiejętności: Studenci potrafią prowadzić własne badania dotyczące zagadnienia przedsiębiorczości w perspektywie startupu Studenci są świadomi wyzwań dotyczących procesu tworzenia biznesu Studenci są świadomi menedżerskich i finansowych dylematów dotyczących tworzenia i zarządzania startupami na różnych etapach ich rozwoju Kompetencje społeczne: Studenci potrafią pracować w zespołach Studenci są świadomi znaczenia różnorodnych doświadczeń zespołu w procesie tworzenia startupu |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Celem dydaktycznym przedmiotu jest przekazanie wiedzy i przygotowanie studentów do działań związanych z prowadzeniem własnych przedsięwzięć w szybko zmieniającym się otoczeniu gospodarczym z perspektywy organizacji typu startup. Program zajęć obejmuje problematykę rozwoju własnego przedsiębiorstwa w dynamicznym otoczeniu z perspektyw strategicznej, technologicznej, produktowej, finansowej, prowadzenia zespołu, formalno-prawnej oraz rozwoju osobistego przedsiębiorcy. |
|
Pełny opis: |
Celem dydaktycznym przedmiotu jest przekazanie wiedzy i przygotowanie studentów do działań związanych z prowadzeniem własnych przedsięwzięć w szybko zmieniającym się otoczeniu gospodarczym, w którym kluczową rolę odgrywają nowe technologie. Program zajęć obejmuje problematykę rozwoju własnego przedsiębiorstwa w dynamicznym otoczeniu z perspektyw strategicznej, technologicznej, produktowej, finansowej, prowadzenia zespołu, formalno-prawnej oraz rozwoju osobistego przedsiębiorcy. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści wykładów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: 1) Blank S., Dorf B., Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku, OnePress 2013 2) Laloux F., Pracować inaczej, Studio eMKa 2015 3) Osterwalder A., Pingeur Y., Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera, OnePress 2012 4) Ries E., Metoda Lean Startup,Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Helion 2012 5) Ross A., Świat przyszłości, MTBiznes 2017 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% egzamin testowy: 0.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% referaty/eseje: 0.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% inne: 0.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Celem dydaktycznym przedmiotu jest przekazanie wiedzy i przygotowanie studentów do działań związanych z prowadzeniem własnych przedsięwzięć w szybko zmieniającym się otoczeniu gospodarczym z perspektywy organizacji typu startup. Program zajęć obejmuje problematykę rozwoju własnego przedsiębiorstwa w dynamicznym otoczeniu z perspektyw strategicznej, technologicznej, produktowej, finansowej, prowadzenia zespołu, formalno-prawnej oraz rozwoju osobistego przedsiębiorcy. |
|
Pełny opis: |
Celem dydaktycznym przedmiotu jest przekazanie wiedzy i przygotowanie studentów do działań związanych z prowadzeniem własnych przedsięwzięć w szybko zmieniającym się otoczeniu gospodarczym, w którym kluczową rolę odgrywają nowe technologie. Program zajęć obejmuje problematykę rozwoju własnego przedsiębiorstwa w dynamicznym otoczeniu z perspektyw strategicznej, technologicznej, produktowej, finansowej, prowadzenia zespołu, formalno-prawnej oraz rozwoju osobistego przedsiębiorcy. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści wykładów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: 1) Blank S., Dorf B., Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku, OnePress 2013 2) Laloux F., Pracować inaczej, Studio eMKa 2015 3) Osterwalder A., Pingeur Y., Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera, OnePress 2012 4) Ries E., Metoda Lean Startup,Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Helion 2012 5) Ross A., Świat przyszłości, MTBiznes 2017 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% egzamin testowy: 0.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% referaty/eseje: 0.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% inne: 0.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.