Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Process of Motivating Employees

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 223581-D
Kod Erasmus / ISCED: 04.0 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0410) Biznes i administracja Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Process of Motivating Employees
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-MEN
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ZAR
Przedmioty obowiązkowe na programie SMMD-HR
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

1. Knowledge of personal and mangerial componets of employees motivation.

2. Knowledge of mechanism directing employeess motivation.

3. Knowledge of responisibilities and influances of key players of motivating employees, managers, employees and human capital management department.

4. Knowledge that allows students to design motivational strategy and system for particular company.

Umiejętności:

1. Identifing and defining factors of employees motivation and engagement.

2. Assesing motivational proceses systems in different companies.

3. Recognizing and applying theoretical concepts of motivation and engagement into organizational systems.

4. Projecting effective process of employees motivation regarding the indivudal, organizational and social-economic conditions.

Kompetencje społeczne:

1. Taking care for individual attitude and colleagues' attitudes.

2. Interpersonal: selfmotivation, managing relations, communication.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

The course presents in a complex and interdisciplinary way issues concerning motivating employees. Content of the course allows to gain knowledge, skills and competences necessary to implement effective motivational instruments at organizational and individual level as well.

Pełny opis:

Acquainting student with the newest worldwide tendencies and solutions in the area of motivating employees as well as the compensation and benefits best practices in companies. Developing skills of designing motivational strategy and motivational system for particular company. Successful implementation of various motivational tools.

Literatura:

Literatura podstawowa:

C.C. Pinder, Work Motivation in Organizational Behavior, Psychology Press, New York 2008.

York K.M., Applied Human Resources Management, Sage, Thousand Oaks 2010.

Literatura uzupełniająca:

M.Juchnowicz (ed.) Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy, narzędzia, aplikacja, PWE, Warszawa 2014.

Gomez-Mejia L.R., Werner S. (ed.), Global compensation Foundations and perspective, Rountledge London, New York 2008.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 50.00%

projekty: 30.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 20.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

The course presents in a complex and interdisciplinary way issues concerning motivating employees. Content of the course allows to gain knowledge, skills and competences necessary to implement effective motivational instruments at organizational and individual level as well.

Pełny opis:

Acquainting student with the newest worldwide tendencies and solutions in the area of motivating employees as well as the compensation and benefits best practices in companies. Developing skills of designing motivational strategy and motivational system for particular company. Successful implementation of various motivational tools.

Literatura:

Literatura podstawowa:

C.C. Pinder, Work Motivation in Organizational Behavior, Psychology Press, New York 2008.

York K.M., Applied Human Resources Management, Sage, Thousand Oaks 2010.

Literatura uzupełniająca:

M.Juchnowicz (ed.) Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy, narzędzia, aplikacja, PWE, Warszawa 2014.

Gomez-Mejia L.R., Werner S. (ed.), Global compensation Foundations and perspective, Rountledge London, New York 2008.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 50.00%

projekty: 30.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 20.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0