Customer Behavior
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 220441-S |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.7
|
Nazwa przedmiotu: | Customer Behavior |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru NMMS-EBI Przedmioty obowiązkowe na programie NMMS-ZAR |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Understanding customer behavior determinants. Explore people's behavior across a number of domains from the cognitive biases, to the ways in which customers are influenced by marketing effords. Knowledge about fundamental categories and concepts used in customer behavior analysis. Interdependences between customer behavior and marketing Knowledge about fundamental categories and concepts used in customer behavior analysis. Umiejętności: Consumer and organizational buyer behavior analysis. Market segmentation skills. Preparing a program of marketing instruments use in influencing customer behavior. Preparing the consumer journey map Customer / user experience Kompetencje społeczne: Listens and responds constructively to other team members ideas. Is open with other team members about his/her concerns. Offers support for others ideas and proposals. |
Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Zajęcia prowadzącego
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Bombol, Anna Grudecka, Wojciech Trzebiński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
"Customer Behavior" is sub discipline of marketing. It covers analysis of consumer behavior and organizational customer behavior and their determinants. Customer behavior knowledge is essential for preparing marketing programs and successful use of marketing instruments. |
|
Pełny opis: |
Presentation of customer behavior determinants and trends. Analysis of purchase decisions types, decision and post decision mechanisms. Presenting customer behavior importance for marketing. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Peter Ling ; Steven D?AlessandroConsumer behaviour in action; Hume Winzar, 2015 2. Michael R Solomon, S?ren Askegaard Autor; Margaret K Hogg Autor; Gary J Bamossy, Consumer behaviour : a European perspective, 2019 Literatura uzupełniająca: Antonides G., van Raaj W.F., Zachowania konsumenta. Podręcznik akademicki. Wydawnictwo naukowe PWN. Warszawa 2003; Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich. GWT, Gdańsk 2001; Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i jego konsekwencje marketingowe. PWE, Warszawa 2003; Solomon M.R., Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006; Światowy G., Zachowania konsumentów, PWE, Warszawa 2006, D.Maison, Psychologia konsumenta, PWN, warszawa 2014, M.Bombol, Polish Upper Class Customer Behavior, SGH. Warszawa 2013, M. Bombol ,M.Lutostański, Modern leisure society : consumer behavior 2021 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 51.00% projekty: 49.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
"Customer Behavior" is sub discipline of marketing. It covers analysis of consumer behavior and organizational customer behavior and their determinants. Customer behavior knowledge is essential for preparing marketing programs and successful use of marketing instruments. |
|
Pełny opis: |
Presentation of customer behavior determinants and trends. Analysis of purchase decisions types, decision and post decision mechanisms. Presenting customer behavior importance for marketing. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Peter Ling ; Steven D?AlessandroConsumer behaviour in action; Hume Winzar, 2015 2. Michael R Solomon, S?ren Askegaard Autor; Margaret K Hogg Autor; Gary J Bamossy, Consumer behaviour : a European perspective, 2019 Literatura uzupełniająca: Antonides G., van Raaj W.F., Zachowania konsumenta. Podręcznik akademicki. Wydawnictwo naukowe PWN. Warszawa 2003; Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich. GWT, Gdańsk 2001; Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i jego konsekwencje marketingowe. PWE, Warszawa 2003; Solomon M.R., Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006; Światowy G., Zachowania konsumentów, PWE, Warszawa 2006, D.Maison, Psychologia konsumenta, PWN, warszawa 2014, M.Bombol, Polish Upper Class Customer Behavior, SGH. Warszawa 2013, M. Bombol ,M.Lutostański, Modern leisure society : consumer behavior 2021 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 51.00% projekty: 49.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
"Customer Behavior" is sub discipline of marketing. It covers analysis of consumer behavior and organizational customer behavior and their determinants. Customer behavior knowledge is essential for preparing marketing programs and successful use of marketing instruments. |
|
Pełny opis: |
Presentation of customer behavior determinants and trends. Analysis of purchase decisions types, decision and post decision mechanisms. Presenting customer behavior importance for marketing. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Peter Ling ; Steven D?AlessandroConsumer behaviour in action; Hume Winzar, 2015 2. Michael R Solomon, S?ren Askegaard Autor; Margaret K Hogg Autor; Gary J Bamossy, Consumer behaviour : a European perspective, 2019 Literatura uzupełniająca: Antonides G., van Raaj W.F., Zachowania konsumenta. Podręcznik akademicki. Wydawnictwo naukowe PWN. Warszawa 2003; Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich. GWT, Gdańsk 2001; Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i jego konsekwencje marketingowe. PWE, Warszawa 2003; Solomon M.R., Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006; Światowy G., Zachowania konsumentów, PWE, Warszawa 2006, D.Maison, Psychologia konsumenta, PWN, warszawa 2014, M.Bombol, Polish Upper Class Customer Behavior, SGH. Warszawa 2013, M. Bombol ,M.Lutostański, Modern leisure society : consumer behavior 2021 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 51.00% projekty: 49.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Wykład - Ocena |
|
Skrócony opis: |
"Customer Behavior" is sub discipline of marketing. It covers analysis of consumer behavior and organizational customer behavior and their determinants. Customer behavior knowledge is essential for preparing marketing programs and successful use of marketing instruments. |
|
Pełny opis: |
Presentation of customer behavior determinants and trends. Analysis of purchase decisions types, decision and post decision mechanisms. Presenting customer behavior importance for marketing. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Peter Ling ; Steven D?AlessandroConsumer behaviour in action; Hume Winzar, 2015 2. Michael R Solomon, S?ren Askegaard Autor; Margaret K Hogg Autor; Gary J Bamossy, Consumer behaviour : a European perspective, 2019 Literatura uzupełniająca: Antonides G., van Raaj W.F., Zachowania konsumenta. Podręcznik akademicki. Wydawnictwo naukowe PWN. Warszawa 2003; Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich. GWT, Gdańsk 2001; Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i jego konsekwencje marketingowe. PWE, Warszawa 2003; Solomon M.R., Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006; Światowy G., Zachowania konsumentów, PWE, Warszawa 2006, D.Maison, Psychologia konsumenta, PWN, warszawa 2014, M.Bombol, Polish Upper Class Customer Behavior, SGH. Warszawa 2013, M. Bombol ,M.Lutostański, Modern leisure society : consumer behavior 2021 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 51.00% projekty: 49.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.