Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium licencjackie - Alicja Krzepicka

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 190001-2797-S
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Seminarium licencjackie - Alicja Krzepicka
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Seminarium licencjackie
Seminarium licencjackie - studia sobotnio-niedzielne
Punkty ECTS i inne: 10.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Pełny opis:

Kształtowanie i zarządzanie wartością klienta

Rynkowe zachowania konsumentów

Zarządzanie marketingowe

Komunikacja marketingowa

Strategie marketingowe

Analiza zachowań konsumentów na rynku

Wykorzystanie mediów społecznościowych w budowaniu relacji z klientami

Wykorzystanie nowoczesnych mediów na potrzeby marketingu

Proces budowania marki na wybranym przykładzie

Plan marketingowy dla wybranego przedsięwzięcia rynkowego

Programy lojalnościowe w procesie kształtowania relacji z klientami

Analiza porównawcza wybranych programów lojalnościowych

Wpływ doświadczeń klienta na decyzje zakupowe

Opakowanie jako wartość dla klienta w świetla badań empirycznych

Analiza i ocena ofert rynkowych wybranych sieci dyskontowych

Nowoczesna obsługa klienta a budowanie marki

Analiza i ocena koszyka wartości dla klienta oferowanego przez wybraną firmę

Analiza i ocena satysfakcji klientów z usług wybranej firmy

Analiza i ocena wpływu aroma marketingu na decyzje zakupowe

Strategia CSR na wybranym przykładzie

Typologia współczesnych klientów w oparciu o badanie empiryczne

Proces obsługi klienta i jego przebieg na przykładzie dowolnej firmy

Analiza działań promocyjnych na przykładzie wybranej firmy

Kampania reklamowa produktu/ów wybranej marki

Segmentacja klientów na przykładzie wybranej firmy

Media społecznościowe w komunikacji z klientami - Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat

Influencer marketing i jego rola w pozyskiwaniu klientów na przykładzie wybranego produktu

Segmentacja klientów wybranej sieci dyskontowej np. Lidl, Biedronka

Budowanie relacji z klientami w oparciu o wybrany program lojalnościowy

Analiza koszyka wartości oferowanego klientom na przykładzie wybranej firmy

Wdrożenie systemu CRM na przykładzie firmy X

Plan działań marketingowych na przykładzie firmy z wybranej branży

Wpływ sytuacji epidemiologicznej na zachowania konsumentów

Budowanie doświadczeń klientów na przykładzie firmy X

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30

Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Alicja Krzepicka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Alicja Krzepicka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Alicja Krzepicka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Alicja Krzepicka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0