Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Foreign (Market) Expansion Project

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 132761-S Kod Erasmus / ISCED: 04.0 / (0410) Biznes i administracja
Nazwa przedmiotu: Foreign (Market) Expansion Project
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Przedmioty kierunkowe do wyboru NLLS-GBI
Przedmioty kierunkowe do wyboru NLLS-GLO
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Skrócony opis:

Foreign Expansion Project consists in solving by students management-related problems (mainly in the domain of strategy and marketing) in co-operation with enterprises.

Basis for the problem-solving is marketing research in various forms: analyses of secondary data, qualitative research and quantitative research.

Pełny opis:

Foreign Expansion Project consists in solving by students management-related problems (mainly in the domain of strategy and marketing) preferably in co-operation with enterprises or based on projects previously proposed by enterprises.

Basis for the problem-solving is marketing research in various forms: analyses of secondary data, qualitative research and quantitative research.

During the course students will learn how to acquire knowledge necessary before entering foreign markets (by conducting marketing research) and how to transform this knowledge into recommendations for a company.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Naresh K. Malhotra, Marketing Research: An Applied Orientation: Global Edition, Pearson, 2009;

2. Roger J. Best, Market-based Management, Pearson, 2004;

3. Svend Hollensen, Global Marketing: A Decision-oriented Approach, Prentice Hall, Pearson Education, 2011;

4. Svend Hollensen, Marketing Management: A Relationship Approach, Prentice Hall, Pearson Education, 2003.

Literatura uzupełniająca:

Literatura uzupełniająca podawana jest na zajęciach.

Efekty uczenia się:

Wiedza:

Knowledge concerning:

1. elements of marketing environment on foreign markets

Knowledge concerning:

2. elements of expansion strategies on foreign markets

Knowledge concerning:

3. research to be conducted before entering foreign markets

Umiejętności:

Students acquire skills concerning:

1. using theoretical knowledge at work on the project

Students acquire skills concerning:

2. using basic techniques of data collection and analysis

Students acquire skills concerning:

3. accomplishing research tasks

Students acquire skills concerning:

4. drawing conclusions and making recommendations based on results of conducted research

Kompetencje społeczne:

Skills how to distribute tasks among members of the group (4 - 7 people)

Skills how to work in a small group or in a group (4 - 7 people)

Metody i kryteria oceniania:

referaty/eseje: 80.00%

inne: 20.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-21
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 6 godzin więcej informacji
Praca samodzielna pod kontrolą wykładowcy, 2 godzin więcej informacji
Wykład, 6 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-22 - 2020-09-27
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 6 godzin więcej informacji
Praca samodzielna pod kontrolą wykładowcy, 2 godzin więcej informacji
Wykład, 6 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-19
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 14 godzin więcej informacji
Praca samodzielna pod kontrolą wykładowcy, 2 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2021-02-20 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 14 godzin więcej informacji
Praca samodzielna pod kontrolą wykładowcy, 2 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.