Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Product and Brand Strategies

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 130941-D
Kod Erasmus / ISCED: 04.7 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0414) Marketing i reklama Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Product and Brand Strategies
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Courses for MAN - bachelors
Elective courses for MAN - bachelors
Przedmioty kierunkowe do wyboru SLLD-ZAR
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

1. Student acquires knowledge of meaning of product and brand as the potential company competitive advantage.

2. Student understands the complex processes and phenomena occurring in the environment of enterprises that affect product and brand strategies.

3. Student acquires knowledge that allows him to diagnose and solve problems related to the basic functions and processes of managing the portfolio of products and brands offered by the company.

Umiejętności:

1. Student is able to reach and use sources of knowledge, assimilate basic information regarding the basics and effects of product strategy / brand strategy.

2. Student is able to diagnose and solve problems related to the assessment of the product / brand situation on the market.

3. Student is able to formulate design problems, plan product strategy / brand strategy and assess their effects.

Kompetencje społeczne:

1. Student can work as a team.

2. Student is able to communicate effectively, negotiate and persuade other members of the project team.

3. Student demonstrates decision making skills.

4. Student understands legal and ethical problems in brand management.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
30

Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Joanna Karwowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

"Product and Brand Strategies" is a sub-discipline of marketing. It covers presentation of principles of product and brand strategies planning and implementation.

Pełny opis:

Presentation of the product and brand meaning in marketing concept, characteristics and analysis of the process of product strategy and brand strategy planning and implementation, presentation of main product and brand strategies.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1) J.N. Kapferer, The new strategic brand management: advanced insights and strategic thinking, Kogan Page, 2014.

2) K.L. Keller, Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity, Prentice Hall, NJ 2013.

Literatura uzupełniająca:

K.T. Ulrich, S.D. Eppinger, Product design and development, McGraw-Hill, New York 2012.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00%

referaty/eseje: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Joanna Karwowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

"Product and Brand Strategies" is a sub-discipline of marketing. It covers presentation of principles of product and brand strategies planning and implementation.

Pełny opis:

Presentation of the product and brand meaning in marketing concept, characteristics and analysis of the process of product strategy and brand strategy planning and implementation, presentation of main product and brand strategies.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1) J.N. Kapferer, The new strategic brand management: advanced insights and strategic thinking, Kogan Page, 2014.

2) K.L. Keller, Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity, Prentice Hall, NJ 2013.

Literatura uzupełniająca:

K.T. Ulrich, S.D. Eppinger, Product design and development, McGraw-Hill, New York 2012.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00%

referaty/eseje: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Joanna Karwowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

"Product and Brand Strategies" is a sub-discipline of marketing. It covers presentation of principles of product and brand strategies planning and implementation.

Pełny opis:

Presentation of the product and brand meaning in marketing concept, characteristics and analysis of the process of product strategy and brand strategy planning and implementation, presentation of main product and brand strategies.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1) J.N. Kapferer, The new strategic brand management: advanced insights and strategic thinking, Kogan Page, 2014.

2) K.L. Keller, Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity, Prentice Hall, NJ 2013.

Literatura uzupełniająca:

K.T. Ulrich, S.D. Eppinger, Product design and development, McGraw-Hill, New York 2012.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00%

referaty/eseje: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Joanna Karwowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

"Product and Brand Strategies" is a sub-discipline of marketing. It covers presentation of principles of product and brand strategies planning and implementation.

Pełny opis:

Presentation of the product and brand meaning in marketing concept, characteristics and analysis of the process of product strategy and brand strategy planning and implementation, presentation of main product and brand strategies.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1) J.N. Kapferer, The new strategic brand management: advanced insights and strategic thinking, Kogan Page, 2014.

2) K.L. Keller, Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity, Prentice Hall, NJ 2013.

Literatura uzupełniająca:

K.T. Ulrich, S.D. Eppinger, Product design and development, McGraw-Hill, New York 2012.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00%

referaty/eseje: 50.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0