Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Services Marketing

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 130401-D
Kod Erasmus / ISCED: 04.7 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0414) Marketing i reklama Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Services Marketing
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Courses for MAN - bachelors
Elective courses for MAN - bachelors
Przedmioty kierunkowe do wyboru SLLD-ZAR
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

1. A student can name the features of service activity and understands the significant role of the service sector in a contemporary economy.

2. A student recognizes the elements of the service system, identifies the participants of a service process and describes the methods of influencing them.

3. A student can describe the service company's marketing instruments connected with service designing, delivering, pricing and communicating with the stakeholders.

4. A student understands the importance of market focus of all the service organization's departments.

Umiejętności:

1. A student can elaborate a service process blueprint.

2. A student is able to propose the service company's marketing strategy.

3. A student can conduct an analysis of service organization environment and a research determining the level service quality perceived by customers.

Kompetencje społeczne:

1. A student appreciates the importance of people participating in a service process and their ethical behaviors.

2. A student can work in a team, share tasks and discuss the final conclusions with the group members..

3. A student is prepared to present the project to the audience and defend the idea and analysis results.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

The course presents the most useful tools for the marketing managers in the service companies that they can use to examine and solve the problems faced in the various situations. The concepts and procedures discussed during classes cover marketing-relevant issues which challenge big corporations and local small businesses alike.

Pełny opis:

After completing the course the students should understand the distinctive aspects of service marketing management. The students will gain knowledge and skills required to plan and offer quality service in a competitive environment.

Literatura:

Literatura podstawowa:

M. Johann, Services Marketing (manual for students),Warsaw School of Economics - Publishing, Warsaw 2013; Ch. Lovelock, J. Wirtz, Services Marketing. People, Technology, Strategy, Prentice Hall, 2011; K. D. Hoffman, J. E. G. Bateson, E. H. Wood, A. J. Henyon, Services Marketing: Concepts, Strategies and Cases, South-Western Cengage Learning, 2009; Enabling value co-creation as a driver of business performance: A dual perspective of Polish Manufacturing and service CMEs, Journal of Business Research, 2018, DOI: 10.1016/j.jbusres.2018.12.067

Literatura uzupełniająca:

Według uznania wykładowcy.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00%

projekty: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

The course presents the most useful tools for the marketing managers in the service companies that they can use to examine and solve the problems faced in the various situations. The concepts and procedures discussed during classes cover marketing-relevant issues which challenge big corporations and local small businesses alike.

Pełny opis:

After completing the course the students should understand the distinctive aspects of service marketing management. The students will gain knowledge and skills required to plan and offer quality service in a competitive environment.

Literatura:

Literatura podstawowa:

M. Johann, Services Marketing (manual for students),Warsaw School of Economics - Publishing, Warsaw 2013; Ch. Lovelock, J. Wirtz, Services Marketing. People, Technology, Strategy, Prentice Hall, 2011; K. D. Hoffman, J. E. G. Bateson, E. H. Wood, A. J. Henyon, Services Marketing: Concepts, Strategies and Cases, South-Western Cengage Learning, 2009; Enabling value co-creation as a driver of business performance: A dual perspective of Polish Manufacturing and service CMEs, Journal of Business Research, 2018, DOI: 10.1016/j.jbusres.2018.12.067

Literatura uzupełniająca:

Według uznania wykładowcy.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00%

projekty: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

The course presents the most useful tools for the marketing managers in the service companies that they can use to examine and solve the problems faced in the various situations. The concepts and procedures discussed during classes cover marketing-relevant issues which challenge big corporations and local small businesses alike.

Pełny opis:

After completing the course the students should understand the distinctive aspects of service marketing management. The students will gain knowledge and skills required to plan and offer quality service in a competitive environment.

Literatura:

Literatura podstawowa:

M. Johann, Services Marketing (manual for students),Warsaw School of Economics - Publishing, Warsaw 2013; Ch. Lovelock, J. Wirtz, Services Marketing. People, Technology, Strategy, Prentice Hall, 2011; K. D. Hoffman, J. E. G. Bateson, E. H. Wood, A. J. Henyon, Services Marketing: Concepts, Strategies and Cases, South-Western Cengage Learning, 2009; Enabling value co-creation as a driver of business performance: A dual perspective of Polish Manufacturing and service CMEs, Journal of Business Research, 2018, DOI: 10.1016/j.jbusres.2018.12.067

Literatura uzupełniająca:

Według uznania wykładowcy.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00%

projekty: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

The course presents the most useful tools for the marketing managers in the service companies that they can use to examine and solve the problems faced in the various situations. The concepts and procedures discussed during classes cover marketing-relevant issues which challenge big corporations and local small businesses alike.

Pełny opis:

After completing the course the students should understand the distinctive aspects of service marketing management. The students will gain knowledge and skills required to plan and offer quality service in a competitive environment.

Literatura:

Literatura podstawowa:

M. Johann, Services Marketing (manual for students),Warsaw School of Economics - Publishing, Warsaw 2013; Ch. Lovelock, J. Wirtz, Services Marketing. People, Technology, Strategy, Prentice Hall, 2011; K. D. Hoffman, J. E. G. Bateson, E. H. Wood, A. J. Henyon, Services Marketing: Concepts, Strategies and Cases, South-Western Cengage Learning, 2009; Enabling value co-creation as a driver of business performance: A dual perspective of Polish Manufacturing and service CMEs, Journal of Business Research, 2018, DOI: 10.1016/j.jbusres.2018.12.067

Literatura uzupełniająca:

Według uznania wykładowcy.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00%

projekty: 50.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0