Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing Communication (e-learning)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 130338-D
Kod Erasmus / ISCED: 04.7 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0414) Marketing i reklama Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Marketing Communication (e-learning)
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Przedmioty kierunkowe do wyboru SLLD-ZAR
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

1. Students understand the role of marketing communication conditions in the changing environment.

2. Students understand the marketing communication concept.

3. Students know the state-of-the-art trends of changes in marketing communication.

Umiejętności:

1. Students can identify and solve marketing communication issues in changing environment.

2. Students can analyze and formulate marketing communication programs.

3. Student can create marketing communication campaign.

Kompetencje społeczne:

1. Students understand ethic issues in international communication.

2. Student can cooperate during projecting marketing communication campaign with other team members.

3. Student understand the enviroment, thus can creat marketing massages.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Kurs internetowy, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Kurs internetowy - Ocena
Skrócony opis:

The presentation of the marketing communication concept against the background of market processes, characteristics and analysis of conditions and research for the purposes of marketing communication, presentation of main strategies and promotion actions and marketing communication.

The subject also focuses on the issues of integrated marketing communication. Contemporary issues and problems of integrated marketing communication will be addressed, with particular emphasis on intercultural aspects.

The center of the issues will be the customer and the consumer around whom marketing communication will be built.

Pełny opis:

Presentation of the marketing communication concept against the background of market processes, characteristics and analysis of the determinants as well as market research in marketing communication, presentation of main strategies and promotional activities - marketing communication.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Integrated Advertising, Promotion&Marketing Communications, 3rd ed., Kenneth E. Clow and Donald Baack Prentice Hall, 2007; Marketing Communications: Integrated Theory, Strategy and Tactics, James G. Hutton&Francis J. Mulhern Pentagram Publishing, 2002.

Literatura uzupełniająca:

Market-Driven Management, Second Edition: Strategic and Operational Marketing by Jean-Jacques Lambin, Ruben Chumpitaz and Isabelle Schuiling, 2007.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 45.00%

egzamin testowy: 0.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 10.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 0.00%

projekty: 45.00%

studia przypadków: 0.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 0.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Kurs internetowy, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Kurs internetowy - Ocena
Skrócony opis:

The presentation of the marketing communication concept against the background of market processes, characteristics and analysis of conditions and research for the purposes of marketing communication, presentation of main strategies and promotion actions and marketing communication.

The subject also focuses on the issues of integrated marketing communication. Contemporary issues and problems of integrated marketing communication will be addressed, with particular emphasis on intercultural aspects.

The center of the issues will be the customer and the consumer around whom marketing communication will be built.

Pełny opis:

Presentation of the marketing communication concept against the background of market processes, characteristics and analysis of the determinants as well as market research in marketing communication, presentation of main strategies and promotional activities - marketing communication.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Integrated Advertising, Promotion&Marketing Communications, 3rd ed., Kenneth E. Clow and Donald Baack Prentice Hall, 2007; Marketing Communications: Integrated Theory, Strategy and Tactics, James G. Hutton&Francis J. Mulhern Pentagram Publishing, 2002.

Literatura uzupełniająca:

Market-Driven Management, Second Edition: Strategic and Operational Marketing by Jean-Jacques Lambin, Ruben Chumpitaz and Isabelle Schuiling, 2007.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 45.00%

egzamin testowy: 0.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 10.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 0.00%

projekty: 45.00%

studia przypadków: 0.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 0.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0