Komunikacja marketingowa
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 130330-D |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.7
|
Nazwa przedmiotu: | Komunikacja marketingowa |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru SLLD-ZAR |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: 1. Student rozumie rolę uwarunkowań komunikacji marketingowej w zmieniającym się otoczeniu. 2. Student rozumie koncepcję komunikacji marketingowej. 3. Student zna najnowsze tendencje zmian w komunikacji marketingowej. Umiejętności: 1. Student potrafi zidentyfikować i rozwiązywać problemy komunikacji marketingowej w zmieniającym się otoczeniu. 2. Student potrafi analizować i formułować programy komunikacji marketingowej. 3. Student potrafi zaprojektować kampanię komunikacji marketingowej. Kompetencje społeczne: 1. Student rozumie problemy etyczne w komunikacji międzynarodowej. 2. Student potrafi współpracować z członkami zespołu nad projektowaniem kampanii marketingowych. 3. Student posiada kompetencję rozumienia otoczenia, pozwalającą na konstruowanie komunikatów marketingowych. |
Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr zimowy 2025/26" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-10-01 - 2026-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Zajęcia prowadzącego
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Tomasz Dąbrowski, Joanna Karwowska, Katarzyna Majchrzak, Joanna Żukowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2025/26" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-10-01 - 2026-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Komunikacja marketingowa jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje prezentację zasad komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem. Prezentacja koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych, charakterystyki i analizy uwarunkowań i badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacji głównych strategii i działań promocyjnych oraz marketingu. komunikacja. Temat skupia się również na zagadnieniach zintegrowanej komunikacji marketingowej. Poruszone zostaną współczesne zagadnienia i problemy zintegrowanej komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów międzykulturowych. Centralnym punktem zagadnień będzie klient i konsument, wokół którego będzie budowana komunikacja marketingowa. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych , charakterystyka i analiza uwarunkowań oraz badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacja głównych strategii i działań promocyjnych - komunikacji marketingowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: https://openstax.pl/podreczniki Marketing Podstawy 2024 B.Stwarz, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów, PWN 2017 R. Stępowski, Komunikacja marketingowa 2030, Słowa i myśli 2016 J.W. Wiktor, Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, PWN 2013 K. Blythe, Komunikacja marketingowa, 2002 PWE Literatura uzupełniająca: M. Rydel (red.), Komunikacja marketingowa, ODDK, Gdańsk, 2001; J. Blythe, Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa, 2002; A. Sznajder, Sztuka promocji, Business Press, 1995; A. Czarnecki, R. Korsak, Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa, 2001. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 45.00% referaty/eseje: 10.00% inne: 45.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Komunikacja marketingowa jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje prezentację zasad komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem. Prezentacja koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych, charakterystyki i analizy uwarunkowań i badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacji głównych strategii i działań promocyjnych oraz marketingu. komunikacja. Temat skupia się również na zagadnieniach zintegrowanej komunikacji marketingowej. Poruszone zostaną współczesne zagadnienia i problemy zintegrowanej komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów międzykulturowych. Centralnym punktem zagadnień będzie klient i konsument, wokół którego będzie budowana komunikacja marketingowa. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych , charakterystyka i analiza uwarunkowań oraz badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacja głównych strategii i działań promocyjnych - komunikacji marketingowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: B.Stwarz, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów, PWN 2017 R. Stępowski, Komunikacja marketingowa 2030, Słowa i myśli 2016 J.W. Wiktor, Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, PWN 2013 K. Blythe, Komunikacja marketingowa, 2002 PWE Literatura uzupełniająca: M. Rydel (red.), Komunikacja marketingowa, ODDK, Gdańsk, 2001; J. Blythe, Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa, 2002; A. Sznajder, Sztuka promocji, Business Press, 1995; A. Czarnecki, R. Korsak, Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa, 2001. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 45.00% referaty/eseje: 10.00% inne: 45.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Komunikacja marketingowa jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje prezentację zasad komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem. Prezentacja koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych, charakterystyki i analizy uwarunkowań i badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacji głównych strategii i działań promocyjnych oraz marketingu. komunikacja. Temat skupia się również na zagadnieniach zintegrowanej komunikacji marketingowej. Poruszone zostaną współczesne zagadnienia i problemy zintegrowanej komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów międzykulturowych. Centralnym punktem zagadnień będzie klient i konsument, wokół którego będzie budowana komunikacja marketingowa. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych , charakterystyka i analiza uwarunkowań oraz badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacja głównych strategii i działań promocyjnych - komunikacji marketingowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: B.Stwarz, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów, PWN 2017 R. Stępowski, Komunikacja marketingowa 2030, Słowa i myśli 2016 J.W. Wiktor, Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, PWN 2013 K. Blythe, Komunikacja marketingowa, 2002 PWE Literatura uzupełniająca: M. Rydel (red.), Komunikacja marketingowa, ODDK, Gdańsk, 2001; J. Blythe, Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa, 2002; A. Sznajder, Sztuka promocji, Business Press, 1995; A. Czarnecki, R. Korsak, Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa, 2001. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 45.00% referaty/eseje: 10.00% inne: 45.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Ćwiczenia - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Komunikacja marketingowa jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje prezentację zasad komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem. Prezentacja koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych, charakterystyki i analizy uwarunkowań i badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacji głównych strategii i działań promocyjnych oraz marketingu. komunikacja. Temat skupia się również na zagadnieniach zintegrowanej komunikacji marketingowej. Poruszone zostaną współczesne zagadnienia i problemy zintegrowanej komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów międzykulturowych. Centralnym punktem zagadnień będzie klient i konsument, wokół którego będzie budowana komunikacja marketingowa. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych , charakterystyka i analiza uwarunkowań oraz badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacja głównych strategii i działań promocyjnych - komunikacji marketingowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: B.Stwarz, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów, PWN 2017 R. Stępowski, Komunikacja marketingowa 2030, Słowa i myśli 2016 J.W. Wiktor, Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, PWN 2013 K. Blythe, Komunikacja marketingowa, 2002 PWE Literatura uzupełniająca: M. Rydel (red.), Komunikacja marketingowa, ODDK, Gdańsk, 2001; J. Blythe, Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa, 2002; A. Sznajder, Sztuka promocji, Business Press, 1995; A. Czarnecki, R. Korsak, Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa, 2001. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 45.00% referaty/eseje: 10.00% inne: 45.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Majchrzak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Ćwiczenia - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Komunikacja marketingowa jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje prezentację zasad komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem. Prezentacja koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych, charakterystyki i analizy uwarunkowań i badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacji głównych strategii i działań promocyjnych oraz marketingu. komunikacja. Temat skupia się również na zagadnieniach zintegrowanej komunikacji marketingowej. Poruszone zostaną współczesne zagadnienia i problemy zintegrowanej komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów międzykulturowych. Centralnym punktem zagadnień będzie klient i konsument, wokół którego będzie budowana komunikacja marketingowa. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie koncepcji komunikacji marketingowej na tle procesów rynkowych , charakterystyka i analiza uwarunkowań oraz badań na potrzeby komunikacji marketingowej, prezentacja głównych strategii i działań promocyjnych - komunikacji marketingowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: B.Stwarz, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów, PWN 2017 R. Stępowski, Komunikacja marketingowa 2030, Słowa i myśli 2016 J.W. Wiktor, Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, PWN 2013 K. Blythe, Komunikacja marketingowa, 2002 PWE Literatura uzupełniająca: M. Rydel (red.), Komunikacja marketingowa, ODDK, Gdańsk, 2001; J. Blythe, Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa, 2002; A. Sznajder, Sztuka promocji, Business Press, 1995; A. Czarnecki, R. Korsak, Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa, 2001. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 45.00% referaty/eseje: 10.00% inne: 45.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.