Język angielski I (4-ty semestr)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 101140-P | Kod Erasmus / ISCED: |
09.0
![]() ![]() |
Nazwa przedmiotu: | Język angielski I (4-ty semestr) | ||
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie | ||
Grupy: |
Lektorat z języka obcego - studia licencjackie popołudniowe - semestr IV |
||
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Skrócony opis: |
Język angielski I (4-ty semestr) |
||
Pełny opis: |
Rozwijanie wszystkich sprawności językowych (mówienie,czytanie, pisanie i słuchanie ze zrozumieniem), posługiwanie się językiem specjalistycznym, kształtowanie umiejętności samodzielnej pracy w zakresie doskonalenia znajomości języka obcego. Przygotowanie do egzaminu końcowego. |
||
Literatura: |
Literatura podstawowa: studia stacjonarne i popołudniowe: ENGLISH FOR BUSINESS STUDIES, 3rd edition: Ian MacKenzie (Cambridge University Press) / studia niestacjonarne sb-nd: BUSINESS BENCHMARK - upper intermediate 2nd edition: Guy Brook-Hart (Cambridge University Press) Literatura uzupełniająca: Materiały własne lektora |
||
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Student zna terminologię (pojęcia, definicje) odnośnie do poruszanych w semestrze zagadnień tematycznych. Student posiada wiedzę językową umożliwiającą komunikowanie się w języku ogólnym i złożonym języku specjalistycznym. Student posiada wiedzę o złożonych strukturach gramatycznych. Umiejętności: Student potrafi stosować złożone struktury gramatyczne w wypowiedziach pisemnych i ustnych. Student stosuje specjalistyczną terminologię odnośnie do poruszanych w semestrze zagadnień tematycznych w wypowiedziach pisemnych i ustnych. Student wykorzystuje wiedzę językową w celu sprawnego korzystania z literatury fachowej, precyzowania opinii o skomplikowanych procesach ekonomicznych i komunikacji w języku ogólnym i specjalistycznym. Student potrafi formułować poprawne wypowiedzi, dotyczące problemów społeczno-ekonomicznych oraz interpretować rzeczywistość społeczną i procesy ekonomiczne. Kompetencje społeczne: Student potrafi współpracować w zespole i przyjmować w nim różne role. Student identyfikuje różnice międzykulturowe i postrzega ich znaczenie dla relacji społecznych. |
||
Metody i kryteria oceniania: |
egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% egzamin testowy: 0.00% egzamin ustny: 50.00% kolokwium: 0.00% referaty/eseje: 0.00% ocena z ćwiczeń: 0.00% inne: 0.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-21 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2020-02-22 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Anna Annovi, Alona Bieniek, Beata Dąbrowska-Janů, Justyna Ferenc-Lipa, Magdalena Florek, Sylwia Frankowska-Twardzisz, Iwona Gajko-Sieklicka, Katarzyna Galicka, Agata Głogowska-Mikołajczyk, Izabela Godlewska, Renata Gołębiowska-Paroń, Aneta Górecka, Maciej Huczko, Monika Janik, Jolanta Jaworowska, Ewa Kaliszuk, Edyta Karpiuk, Aleksandra Karwacka, Bartosz Kraszewski, Anna Mahmud, Anna Majewska, Magdalena Mazurek, Anna Menkes, Małgorzata Michalak, Agnieszka Mikołajewska, Dorota Miller, Halina Olczyk, Aneta Piwko, Ewa Pobierzyn, Anna Polakowska-Kapica, Małgorzata Popielicka, Dominik Rudkowski, Joanna Tofil, Aleksandra Tomczyk, Magdalena Wierzbicka, Nina Ziółkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-19 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-20 - 2021-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Monika Abbas, Katarzyna Galicka, Monika Janik, Anna Mahmud, Halina Olczyk, Dominik Rudkowski, Aleksandra Tomczyk, Magdalena Wierzbicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Anna Grabiec, Katarzyna Staniszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (w trakcie)
Okres: | 2022-02-19 - 2022-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Monika Abbas, Sylwia Frankowska-Twardzisz, Monika Janik, Aleksandra Karwacka, Anna Majewska, Halina Olczyk, Joanna Tofil | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2023-02-18 - 2023-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.