Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Kreatywne zarządzanie z Google

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 23A0F0-S
Kod Erasmus / ISCED: 04.0 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0410) Biznes i administracja Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Kreatywne zarządzanie z Google
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

Posiada wiedzę o czynnikach, które determinują kreatywność jednostek, grup i organizacji

Zna atrybuty skutecznego zarządzania kreatywnością w organizacji i strategii innowacyjnych, w tym dogłębne zrozumienie dynamiki innowacji

Zna nowe sposoby rozumienia i zarządzania procesami twórczymi i symulowania kreatywności

Zna znaczenie zarządzania innowacjami i kreatywnością z perspektywy uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej i włączenia innowacji do strategii biznesowej

Zna elementy procesu i możliwości wykorzystania design thinking w prototypowaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych

Rozumie złożoność wyzwań związanych z problemami świata rzeczywistego i możliwość ich implementowania w organizacji

Umiejętności:

Umie zidentyfikować czynniki napędzające kreatywność i innowacje w organizacji

Umie rozpoznać rolę, jaką odgrywają ciągłe innowacje w dynamice konkurencyjnej branż oraz jak te innowacje wpływają na społeczeństwo zarówno pozytywnie, jak i negatywnie

Posiada twórczą zdolność do rozwiązania złożonych problemów i stosowania kreatywnych metod w organizacji

Posiada umiejętność rozwijania kultury innowacji w organizacji

Posiada zdolność skutecznej komunikacji i pracy w zespole symulującym kreatywność

Kompetencje społeczne:

Student potrafi kreatywnie uczestniczyć w przedsięwzięciach (zespołach) związanych z rozwiązywaniem problemów

Student potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny

Student charakteryzuje się postawą ciągłego uczenia i otwartości na zmiany otoczenia

Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Zajęcia prowadzącego więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Rafał Kasprzak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Ćwiczenia - Ocena
Skrócony opis:

Przedmiot realizowany wspólnie z Google skierowany jest do obecnych i przyszłych innowatorów, którzy w ramach zarządzania organizacją będą potrafili wykorzystać potencjał gospodarki elektronicznej, umiejętności projektowani i nowoczesne metody zarządzania projektami. Ponadto rozwijane będą kompetencje w zakresie kreatywnego spojrzenia na prowadzenie biznesu i twórcze, zespołowe i interdyscyplinarne rozwiązywanie problemów.

Pełny opis:

Kreatywne zarządzanie z Google to przedmiot prowadzony wspólnie z przedsiębiorstwem Google Polska, którego celem jest przegląd współczesnych badań i opartej na praktyce wiedzy na temat najważniejszych tematów, koncepcji i wkładu w ramach dziedzin zarządzania wiedzą, kreatywnością i innowacjami w organizacji. Celem jest doświadczalne uczenie się kompetencji potrzebnych do prowadzenia procesów innowacyjnych i kreatywnych, a także zmian w organizacjach. Przede wszystkim zakres przedmiotu skupia się na następujących obszarach: jednostkach, zespołach wprowadzających innowacje w pracy; kreatywności i innowacji w środowisku organizacyjnym oraz optymalizowaniu procesów uczenia się, kreatywności i innowacji organizacjach. Przedmiot jest współprowadzony z przedstawicielami Google i obejmuje wizytę studyjną w siedzibie Google w Warszawie.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Alex Osborn, Applied Imagination: Principles and Procedures of Creative Problem Solving, Creative Education Foundation Press, 1953/2001, ISBN 0-930222-73-3

2. Edward de Bono, Lateral Thinking : Creativity Step by Step, Harper & Row, 1973, trade paperback, 300 pages, ISBN 0-06-090325-2

3. Tim Brown. Design Thinking. Harvard Business Review, June 2008.

Literatura uzupełniająca:

1. Altshuller, Henry. 1994. The Art of Inventing (And Suddenly the Inventor Appeared). Translated by Lev Shulyak. Worcester, Massachusetts: Technical Innovation Center. ISBN 0-9640740-1-X.

2. Rowe, G. Peter (1987). Design Thinking. Cambridge: The MIT Press. ISBN 978-0-262-68067-7.

Publikacje własne:

Marta ZIÓŁKOWSKA, Innovativeness determinants of network organisations.,W: red. Barbara BOJEWSKA, Innovativeness determinants of network organisations in the knowledge economy.,2014;

Marta Ziółkowska, Co-creation of value in sustainable marketing in SMEs,W: red. Paweł Pietrasieński, Piotr Wachowiak, Marcin Wojtysiak-Kotlarski, prof. Elliot Parker , prof. Mehmet S. Tosun, Entrepreneurship, economic development and public policy : in search of synergies,2019;

Rafał Kasprzak, Albert Tomaszewski, Marta Ziółkowska, Operacjonalizacja modelu biznesu w przemysłach kreatywnych ? wstępne wyniki badań,W: red. Sylwester Gregorczyk, Grzegorz Urbanek, Zarządzanie strategiczne w dobie cyfrowej gospodarki sieciowej,2020;

Marta Ziółkowska, The Models of Cooperation Between Small and Medium-Sized Enterprises as an Expression of the Changes in Their Behaviour Triggered by the Crisis,W: red. Anna Skowronek-Mielczarek, Mirosław Jarosiński, The influence of the crisis on the behaviour of small and medium-sized enterprises : research results ,2017

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00%

egzamin testowy: 0.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 0.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 20.00%

projekty: 0.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 80.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Ćwiczenia - Ocena
Skrócony opis:

Przedmiot realizowany wspólnie z Google skierowany jest do obecnych i przyszłych innowatorów, którzy w ramach zarządzania organizacją będą potrafili wykorzystać potencjał gospodarki elektronicznej, umiejętności projektowani i nowoczesne metody zarządzania projektami. Ponadto rozwijane będą kompetencje w zakresie kreatywnego spojrzenia na prowadzenie biznesu i twórcze, zespołowe i interdyscyplinarne rozwiązywanie problemów.

Pełny opis:

Kreatywne zarządzanie z Google to przedmiot prowadzony wspólnie z przedsiębiorstwem Google Polska, którego celem jest przegląd współczesnych badań i opartej na praktyce wiedzy na temat najważniejszych tematów, koncepcji i wkładu w ramach dziedzin zarządzania wiedzą, kreatywnością i innowacjami w organizacji. Celem jest doświadczalne uczenie się kompetencji potrzebnych do prowadzenia procesów innowacyjnych i kreatywnych, a także zmian w organizacjach. Przede wszystkim zakres przedmiotu skupia się na następujących obszarach: jednostkach, zespołach wprowadzających innowacje w pracy; kreatywności i innowacji w środowisku organizacyjnym oraz optymalizowaniu procesów uczenia się, kreatywności i innowacji organizacjach. Przedmiot jest współprowadzony z przedstawicielami Google i obejmuje wizytę studyjną w siedzibie Google w Warszawie.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Alex Osborn, Applied Imagination: Principles and Procedures of Creative Problem Solving, Creative Education Foundation Press, 1953/2001, ISBN 0-930222-73-3

2. Edward de Bono, Lateral Thinking : Creativity Step by Step, Harper & Row, 1973, trade paperback, 300 pages, ISBN 0-06-090325-2

3. Tim Brown. Design Thinking. Harvard Business Review, June 2008.

Literatura uzupełniająca:

1. Altshuller, Henry. 1994. The Art of Inventing (And Suddenly the Inventor Appeared). Translated by Lev Shulyak. Worcester, Massachusetts: Technical Innovation Center. ISBN 0-9640740-1-X.

2. Rowe, G. Peter (1987). Design Thinking. Cambridge: The MIT Press. ISBN 978-0-262-68067-7.

Publikacje własne:

Marta ZIÓŁKOWSKA, Innovativeness determinants of network organisations.,W: red. Barbara BOJEWSKA, Innovativeness determinants of network organisations in the knowledge economy.,2014;

Marta Ziółkowska, Co-creation of value in sustainable marketing in SMEs,W: red. Paweł Pietrasieński, Piotr Wachowiak, Marcin Wojtysiak-Kotlarski, prof. Elliot Parker , prof. Mehmet S. Tosun, Entrepreneurship, economic development and public policy : in search of synergies,2019;

Rafał Kasprzak, Albert Tomaszewski, Marta Ziółkowska, Operacjonalizacja modelu biznesu w przemysłach kreatywnych ? wstępne wyniki badań,W: red. Sylwester Gregorczyk, Grzegorz Urbanek, Zarządzanie strategiczne w dobie cyfrowej gospodarki sieciowej,2020;

Marta Ziółkowska, The Models of Cooperation Between Small and Medium-Sized Enterprises as an Expression of the Changes in Their Behaviour Triggered by the Crisis,W: red. Anna Skowronek-Mielczarek, Mirosław Jarosiński, The influence of the crisis on the behaviour of small and medium-sized enterprises : research results ,2017

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00%

egzamin testowy: 0.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 0.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 20.00%

projekty: 0.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 80.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Ćwiczenia - Ocena
Skrócony opis:

Przedmiot realizowany wspólnie z Google skierowany jest do obecnych i przyszłych innowatorów, którzy w ramach zarządzania organizacją będą potrafili wykorzystać potencjał gospodarki elektronicznej, umiejętności projektowani i nowoczesne metody zarządzania projektami. Ponadto rozwijane będą kompetencje w zakresie kreatywnego spojrzenia na prowadzenie biznesu i twórcze, zespołowe i interdyscyplinarne rozwiązywanie problemów.

Pełny opis:

Kreatywne zarządzanie z Google to przedmiot prowadzony wspólnie z przedsiębiorstwem Google Polska, którego celem jest przegląd współczesnych badań i opartej na praktyce wiedzy na temat najważniejszych tematów, koncepcji i wkładu w ramach dziedzin zarządzania wiedzą, kreatywnością i innowacjami w organizacji. Celem jest doświadczalne uczenie się kompetencji potrzebnych do prowadzenia procesów innowacyjnych i kreatywnych, a także zmian w organizacjach. Przede wszystkim zakres przedmiotu skupia się na następujących obszarach: jednostkach, zespołach wprowadzających innowacje w pracy; kreatywności i innowacji w środowisku organizacyjnym oraz optymalizowaniu procesów uczenia się, kreatywności i innowacji organizacjach. Przedmiot jest współprowadzony z przedstawicielami Google i obejmuje wizytę studyjną w siedzibie Google w Warszawie.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Alex Osborn, Applied Imagination: Principles and Procedures of Creative Problem Solving, Creative Education Foundation Press, 1953/2001, ISBN 0-930222-73-3

2. Edward de Bono, Lateral Thinking : Creativity Step by Step, Harper & Row, 1973, trade paperback, 300 pages, ISBN 0-06-090325-2

3. Tim Brown. Design Thinking. Harvard Business Review, June 2008.

Literatura uzupełniająca:

1. Altshuller, Henry. 1994. The Art of Inventing (And Suddenly the Inventor Appeared). Translated by Lev Shulyak. Worcester, Massachusetts: Technical Innovation Center. ISBN 0-9640740-1-X.

2. Rowe, G. Peter (1987). Design Thinking. Cambridge: The MIT Press. ISBN 978-0-262-68067-7.

Publikacje własne:

Marta ZIÓŁKOWSKA, Management Essentials,2015;

Marta ZIÓŁKOWSKA, Innovativeness determinants of franchise organisations.,W: red. Barbara BOJEWSKA, Innovativeness determinants of network organisations in the knowledge economy.,2014;

Marta ZIÓŁKOWSKA, Kreowanie i wykorzystanie innowacji w powiązaniach franczyzowych w globalnej gospodarce ,W: red. Ryszard BARTKOWIAK, Piotr WACHOWIAK, Wiedza i bogactwo narodów : ,2013;

Rafał Kasprzak, Albert Tomaszewski, Marta Ziółkowska, A Concept of Business Model in Cultural and Creative Sectors : Empirical Study ,W: red. Marcin Wojtysiak-Kotlarski, Paweł Pietrasieński, Entrepreneurship, Economic Development and Public Policy - COVID 19 and the Economy: Impact on Business, Academia, Government & People,2021;

Marta Ziółkowska, The Models of Cooperation Between Small and Medium-Sized Enterprises as an Expression of the Changes in Their Behaviour Triggered by the Crisis,W: red. Anna Skowronek-Mielczarek, Mirosław Jarosiński, The influence of the crisis on the behaviour of small and medium-sized enterprises : research results ,2017;

Marta Ziółkowska, dr Anjala Krishen, dr Mark Leenders, dr Siva Muthaly, dr Michael LaTour, Social networking from a social capital perspective : a cross-cultural analysis, W: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING,2019;

Rafał Kasprzak, Business opportunities in cultural and creative industries in the Central and Eastern Europe,W: red. Paweł Pietrasieński, Piotr Wachowiak, Marcin Wojtysiak-Kotlarski, prof. Elliot Parker , prof. Mehmet S. Tosun, Entrepreneurship, economic development and public policy : in search of synergies,2019;

Marta ZIÓŁKOWSKA, Innovativeness determinants of network organisations.,W: red. Barbara BOJEWSKA, Innovativeness determinants of network organisations in the knowledge economy.,2014;

Rafał KASPRZAK, Przemysły kreatywne w Polsce : ,2013;

Rafał Kasprzak, Creative Industries in the Polish Economy: Growth and Operating Conditions,W: red. dr Caroline Chapain, prof. Tadeusz Stryjakiewicz, Creative Industries in Europe : Drivers of New Sectoral and Spatial Dynamics,2017;

Marta Ziółkowska, Co-creation of value in sustainable marketing in SMEs,W: red. Paweł Pietrasieński, Piotr Wachowiak, Marcin Wojtysiak-Kotlarski, prof. Elliot Parker , prof. Mehmet S. Tosun, Entrepreneurship, economic development and public policy : in search of synergies,2019 Doświadczenie zawodowe lub doświadczenie dydaktyczne: Zespół zgłaszający przedmiot prowadzi aktywne doradztwo dla organizacji związane z rozwojem biznesu w oparciu o metodyki kreatywne.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00%

egzamin testowy: 0.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 0.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 20.00%

projekty: 0.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 80.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Ćwiczenia - Ocena
Skrócony opis:

Przedmiot realizowany wspólnie z Google skierowany jest do obecnych i przyszłych innowatorów, którzy w ramach zarządzania organizacją będą potrafili wykorzystać potencjał gospodarki elektronicznej, umiejętności projektowani i nowoczesne metody zarządzania projektami. Ponadto rozwijane będą kompetencje w zakresie kreatywnego spojrzenia na prowadzenie biznesu i twórcze, zespołowe i interdyscyplinarne rozwiązywanie problemów.

Pełny opis:

Kreatywne zarządzanie z Google to przedmiot prowadzony wspólnie z przedsiębiorstwem Google Polska, którego celem jest przegląd współczesnych badań i opartej na praktyce wiedzy na temat najważniejszych tematów, koncepcji i wkładu w ramach dziedzin zarządzania wiedzą, kreatywnością i innowacjami w organizacji. Celem jest doświadczalne uczenie się kompetencji potrzebnych do prowadzenia procesów innowacyjnych i kreatywnych, a także zmian w organizacjach. Przede wszystkim zakres przedmiotu skupia się na następujących obszarach: jednostkach, zespołach wprowadzających innowacje w pracy; kreatywności i innowacji w środowisku organizacyjnym oraz optymalizowaniu procesów uczenia się, kreatywności i innowacji organizacjach. Przedmiot jest współprowadzony z przedstawicielami Google i obejmuje wizytę studyjną w siedzibie Google w Warszawie.

Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Alex Osborn, Applied Imagination: Principles and Procedures of Creative Problem Solving, Creative Education Foundation Press, 1953/2001, ISBN 0-930222-73-3

2. Edward de Bono, Lateral Thinking : Creativity Step by Step, Harper & Row, 1973, trade paperback, 300 pages, ISBN 0-06-090325-2

3. Tim Brown. Design Thinking. Harvard Business Review, June 2008.

Literatura uzupełniająca:

1. Altshuller, Henry. 1994. The Art of Inventing (And Suddenly the Inventor Appeared). Translated by Lev Shulyak. Worcester, Massachusetts: Technical Innovation Center. ISBN 0-9640740-1-X.

2. Rowe, G. Peter (1987). Design Thinking. Cambridge: The MIT Press. ISBN 978-0-262-68067-7.

Publikacje własne:

Marta ZIÓŁKOWSKA, Management Essentials,2015;

Marta ZIÓŁKOWSKA, Innovativeness determinants of franchise organisations.,W: red. Barbara BOJEWSKA, Innovativeness determinants of network organisations in the knowledge economy.,2014;

Marta ZIÓŁKOWSKA, Kreowanie i wykorzystanie innowacji w powiązaniach franczyzowych w globalnej gospodarce ,W: red. Ryszard BARTKOWIAK, Piotr WACHOWIAK, Wiedza i bogactwo narodów : ,2013;

Rafał Kasprzak, Albert Tomaszewski, Marta Ziółkowska, A Concept of Business Model in Cultural and Creative Sectors : Empirical Study ,W: red. Marcin Wojtysiak-Kotlarski, Paweł Pietrasieński, Entrepreneurship, Economic Development and Public Policy - COVID 19 and the Economy: Impact on Business, Academia, Government & People,2021;

Marta Ziółkowska, The Models of Cooperation Between Small and Medium-Sized Enterprises as an Expression of the Changes in Their Behaviour Triggered by the Crisis,W: red. Anna Skowronek-Mielczarek, Mirosław Jarosiński, The influence of the crisis on the behaviour of small and medium-sized enterprises : research results ,2017;

Marta Ziółkowska, dr Anjala Krishen, dr Mark Leenders, dr Siva Muthaly, dr Michael LaTour, Social networking from a social capital perspective : a cross-cultural analysis, W: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING,2019;

Rafał Kasprzak, Business opportunities in cultural and creative industries in the Central and Eastern Europe,W: red. Paweł Pietrasieński, Piotr Wachowiak, Marcin Wojtysiak-Kotlarski, prof. Elliot Parker , prof. Mehmet S. Tosun, Entrepreneurship, economic development and public policy : in search of synergies,2019;

Marta ZIÓŁKOWSKA, Innovativeness determinants of network organisations.,W: red. Barbara BOJEWSKA, Innovativeness determinants of network organisations in the knowledge economy.,2014;

Rafał KASPRZAK, Przemysły kreatywne w Polsce : ,2013;

Rafał Kasprzak, Creative Industries in the Polish Economy: Growth and Operating Conditions,W: red. dr Caroline Chapain, prof. Tadeusz Stryjakiewicz, Creative Industries in Europe : Drivers of New Sectoral and Spatial Dynamics,2017;

Marta Ziółkowska, Co-creation of value in sustainable marketing in SMEs,W: red. Paweł Pietrasieński, Piotr Wachowiak, Marcin Wojtysiak-Kotlarski, prof. Elliot Parker , prof. Mehmet S. Tosun, Entrepreneurship, economic development and public policy : in search of synergies,2019 Doświadczenie zawodowe lub doświadczenie dydaktyczne: Zespół zgłaszający przedmiot prowadzi aktywne doradztwo dla organizacji związane z rozwojem biznesu w oparciu o metodyki kreatywne.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00%

egzamin testowy: 0.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 0.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 20.00%

projekty: 0.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 80.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0