Entrepreneurship Incubator (blended learning)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 238387-S |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.0
|
Nazwa przedmiotu: | Entrepreneurship Incubator (blended learning) |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: W trakcie zajęć student pozna techniki kreatywnego myślenia przydatne do tworzenia nowych i rozwijania istniejących pomysłów na biznes. W trakcie zajęć student pozna zasady konstruowania modelu biznesowego startupu W trakcie zajęć student pozna zasady planowania i testowania działań w startupie Umiejętności: W trakcie zajęć student nabędzie umiejętności poszukiwania i rozwijania pomysłów na nowy biznes. W trakcie zajęć student nabędzie umiejętności budowy i testowania modelu biznesowego. W trakcie zajęć student zdobędzie własne doświadczenia związane z opracowywaniem, wdrażaniem oraz prowadzeniem swojego pierwszego pomysłu na biznes. W trakcie zajęć student nabędzie umiejętność prezentacji swojego startupu. Kompetencje społeczne: Samodzielne organizowanie pracy (prowadzenie działalności przedsiębiorczej). Współpraca w ramach sieci oraz nawiązywanie kontaktów z innymi przedsiębiorcami. Nawiązanie kontaktów z klientami i partnerami. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Ćwiczenia - Ocena |
|
Skrócony opis: |
During the course, participants develop entrepreneurial ideas of their own, which they test. Before working on business ideas and business model validation students learn about customer development, lean startup approach and other ideas and method used by successful startups. |
|
Pełny opis: |
The goal of this course is to give students knowledge about methods used in startup development process. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: A. Maurya (2012), Runing Lean. terate from Plan A to a Plan That Works. O'Reilly Media E. Ries (2011), The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses, Currency Literatura uzupełniająca: S. Blank, B. Dorf (2014). The Startup Owner's Manual: The Step-by-Step Guide for Building a Great Company; K&S Ranch G. Weinberg, J. Mares (2014). Traction: A Startup Guide to Getting Customers,S-curves Publishing |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 40.00% inne: 60.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Ćwiczenia - Ocena |
|
Skrócony opis: |
During the course, participants develop entrepreneurial ideas of their own, which they test. Before working on business ideas and business model validation students learn about customer development, lean startup approach and other ideas and method used by successful startups. |
|
Pełny opis: |
The goal of this course is to give students knowledge about methods used in startup development process. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: A. Maurya (2012), Runing Lean. terate from Plan A to a Plan That Works. O'Reilly Media E. Ries (2011), The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses, Currency Literatura uzupełniająca: S. Blank, B. Dorf (2014). The Startup Owner's Manual: The Step-by-Step Guide for Building a Great Company; K&S Ranch G. Weinberg, J. Mares (2014). Traction: A Startup Guide to Getting Customers,S-curves Publishing |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 40.00% inne: 60.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Ćwiczenia - Ocena |
|
Skrócony opis: |
During the course, participants develop entrepreneurial ideas of their own, which they test. Before working on business ideas and business model validation students learn about customer development, lean startup approach and other ideas and method used by successful startups. |
|
Pełny opis: |
The goal of this course is to give students knowledge about methods used in startup development process. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: A. Maurya (2012), Runing Lean. terate from Plan A to a Plan That Works. O'Reilly Media E. Ries (2011), The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses, Currency Literatura uzupełniająca: S. Blank, B. Dorf (2014). The Startup Owner's Manual: The Step-by-Step Guide for Building a Great Company; K&S Ranch G. Weinberg, J. Mares (2014). Traction: A Startup Guide to Getting Customers,S-curves Publishing |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 40.00% inne: 60.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Ćwiczenia - Ocena |
|
Skrócony opis: |
During the course, participants develop entrepreneurial ideas of their own, which they test. Before working on business ideas and business model validation students learn about customer development, lean startup approach and other ideas and method used by successful startups. |
|
Pełny opis: |
The goal of this course is to give students knowledge about methods used in startup development process. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: A. Maurya (2012), Runing Lean. terate from Plan A to a Plan That Works. O'Reilly Media E. Ries (2011), The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses, Currency Literatura uzupełniająca: S. Blank, B. Dorf (2014). The Startup Owner's Manual: The Step-by-Step Guide for Building a Great Company; K&S Ranch G. Weinberg, J. Mares (2014). Traction: A Startup Guide to Getting Customers,S-curves Publishing |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 40.00% inne: 60.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.