Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Entrepreneurship Incubator (blended learning)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 238387-D
Kod Erasmus / ISCED: 04.0 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0410) Biznes i administracja Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Entrepreneurship Incubator (blended learning)
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

W trakcie zajęć student pozna techniki kreatywnego myślenia przydatne do tworzenia nowych i rozwijania istniejących pomysłów na biznes.

W trakcie zajęć student pozna zasady konstruowania modelu biznesowego startupu

W trakcie zajęć student pozna zasady planowania i testowania działań w startupie

Umiejętności:

W trakcie zajęć student nabędzie umiejętności poszukiwania i rozwijania pomysłów na nowy biznes.

W trakcie zajęć student nabędzie umiejętności budowy i testowania modelu biznesowego.

W trakcie zajęć student zdobędzie własne doświadczenia związane z opracowywaniem,

wdrażaniem oraz prowadzeniem swojego pierwszego pomysłu na biznes.

W trakcie zajęć student nabędzie umiejętność prezentacji swojego startupu.

Kompetencje społeczne:

Samodzielne organizowanie pracy (prowadzenie działalności przedsiębiorczej).

Współpraca w ramach sieci oraz nawiązywanie kontaktów z innymi przedsiębiorcami.

Nawiązanie kontaktów z klientami i partnerami.

Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Zajęcia prowadzącego więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Albert Tomaszewski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 20 godzin więcej informacji
Trening, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Ćwiczenia - Ocena
Skrócony opis:

During the course, participants develop entrepreneurial ideas of their own, which they test. Before working on business ideas and business model validation students learn about customer development, lean startup approach and other ideas and method used by successful startups.

Pełny opis:

The goal of this course is to give students knowledge about methods used in startup development process.

Literatura:

Literatura podstawowa:

A. Maurya (2012), Runing Lean. terate from Plan A to a Plan That Works. O'Reilly Media

E. Ries (2011), The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses, Currency

Literatura uzupełniająca:

S. Blank, B. Dorf (2014). The Startup Owner's Manual: The Step-by-Step Guide for Building a Great Company; K&S Ranch

G. Weinberg, J. Mares (2014). Traction: A Startup Guide to Getting Customers,S-curves Publishing

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 40.00%

inne: 60.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 20 godzin więcej informacji
Trening, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Ćwiczenia - Ocena
Skrócony opis:

During the course, participants develop entrepreneurial ideas of their own, which they test. Before working on business ideas and business model validation students learn about customer development, lean startup approach and other ideas and method used by successful startups.

Pełny opis:

The goal of this course is to give students knowledge about methods used in startup development process.

Literatura:

Literatura podstawowa:

A. Maurya (2012), Runing Lean. terate from Plan A to a Plan That Works. O'Reilly Media

E. Ries (2011), The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses, Currency

Literatura uzupełniająca:

S. Blank, B. Dorf (2014). The Startup Owner's Manual: The Step-by-Step Guide for Building a Great Company; K&S Ranch

G. Weinberg, J. Mares (2014). Traction: A Startup Guide to Getting Customers,S-curves Publishing

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 40.00%

inne: 60.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 20 godzin więcej informacji
Trening, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Ćwiczenia - Ocena
Skrócony opis:

During the course, participants develop entrepreneurial ideas of their own, which they test. Before working on business ideas and business model validation students learn about customer development, lean startup approach and other ideas and method used by successful startups.

Pełny opis:

The goal of this course is to give students knowledge about methods used in startup development process.

Literatura:

Literatura podstawowa:

A. Maurya (2012), Runing Lean. terate from Plan A to a Plan That Works. O'Reilly Media

E. Ries (2011), The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses, Currency

Literatura uzupełniająca:

S. Blank, B. Dorf (2014). The Startup Owner's Manual: The Step-by-Step Guide for Building a Great Company; K&S Ranch

G. Weinberg, J. Mares (2014). Traction: A Startup Guide to Getting Customers,S-curves Publishing

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 40.00%

inne: 60.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 20 godzin więcej informacji
Trening, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Ćwiczenia - Ocena
Skrócony opis:

During the course, participants develop entrepreneurial ideas of their own, which they test. Before working on business ideas and business model validation students learn about customer development, lean startup approach and other ideas and method used by successful startups.

Pełny opis:

The goal of this course is to give students knowledge about methods used in startup development process.

Literatura:

Literatura podstawowa:

A. Maurya (2012), Runing Lean. terate from Plan A to a Plan That Works. O'Reilly Media

E. Ries (2011), The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses, Currency

Literatura uzupełniająca:

S. Blank, B. Dorf (2014). The Startup Owner's Manual: The Step-by-Step Guide for Building a Great Company; K&S Ranch

G. Weinberg, J. Mares (2014). Traction: A Startup Guide to Getting Customers,S-curves Publishing

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 40.00%

inne: 60.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0