Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Konsument na rynku internetowym (e-learning)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 236239-S
Kod Erasmus / ISCED: 14.0 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0310) Nauki społeczne i psychologiczne Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Konsument na rynku internetowym (e-learning)
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Przedmioty kierunkowe do wyboru NMMS-EBI
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

Poznanie wpływu technologii ICT na rynek konsumencki.

Wiedza o podstawowych mechanizmach psychologicznych i społecznych warunkujących funkcjonowanie konsumenta na rynku internetowym.

Znajomość najważniejszych zagrożeń w Internecie i podstawowych sposobów zapobiegania im.

Umiejętności:

Wykorzystania zasobów informacyjnych dostępnych w Internecie do celów edukacyjnych.

Analizy danych o wykorzystaniu technologii ICT przez podmioty funkcjonujące na konsumenckim rynku internetowym.

Wykorzystania zasobów informacyjnych dostępnych w Internecie w procesie zakupowym.

Kompetencje społeczne:

Świadomość etyki i odpowiedzialności związanej z wykonywanym zawodem (jego wpływem na konsumenta).

Umiejętność formułowania merytorycznej wypowiedzi na forum internetowym.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
30

Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Kurs internetowy, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Jacek Wójcik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Kurs internetowy - Ocena
Skrócony opis:

Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta

Pełny opis:

Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Treści modułów e-learningowych.

Literatura uzupełniająca:

Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 20.00%

ocena z ćwiczeń: 60.00%

inne: 20.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Kurs internetowy, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Jacek Wójcik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Kurs internetowy - Ocena
Skrócony opis:

Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta

Pełny opis:

Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Treści modułów e-learningowych.

Literatura uzupełniająca:

Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 20.00%

ocena z ćwiczeń: 60.00%

inne: 20.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Kurs internetowy, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Jacek Wójcik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Kurs internetowy - Ocena
Skrócony opis:

Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta

Pełny opis:

Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Treści modułów e-learningowych.

Literatura uzupełniająca:

Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 20.00%

ocena z ćwiczeń: 60.00%

inne: 20.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Kurs internetowy, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Jacek Wójcik
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Kurs internetowy - Ocena
Skrócony opis:

Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta

Pełny opis:

Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych.

Literatura:

Literatura podstawowa:

Treści modułów e-learningowych.

Literatura uzupełniająca:

Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin testowy: 20.00%

ocena z ćwiczeń: 60.00%

inne: 20.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0