Konsument na rynku internetowym (e-learning)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 236239-S |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.0
|
Nazwa przedmiotu: | Konsument na rynku internetowym (e-learning) |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru NMMS-EBI |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Poznanie wpływu technologii ICT na rynek konsumencki. Wiedza o podstawowych mechanizmach psychologicznych i społecznych warunkujących funkcjonowanie konsumenta na rynku internetowym. Znajomość najważniejszych zagrożeń w Internecie i podstawowych sposobów zapobiegania im. Umiejętności: Wykorzystania zasobów informacyjnych dostępnych w Internecie do celów edukacyjnych. Analizy danych o wykorzystaniu technologii ICT przez podmioty funkcjonujące na konsumenckim rynku internetowym. Wykorzystania zasobów informacyjnych dostępnych w Internecie w procesie zakupowym. Kompetencje społeczne: Świadomość etyki i odpowiedzialności związanej z wykonywanym zawodem (jego wpływem na konsumenta). Umiejętność formułowania merytorycznej wypowiedzi na forum internetowym. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Jacek Wójcik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta |
|
Pełny opis: |
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści modułów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 20.00% ocena z ćwiczeń: 60.00% inne: 20.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Jacek Wójcik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta |
|
Pełny opis: |
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści modułów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 20.00% ocena z ćwiczeń: 60.00% inne: 20.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Jacek Wójcik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta |
|
Pełny opis: |
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści modułów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 20.00% ocena z ćwiczeń: 60.00% inne: 20.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Jacek Wójcik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta |
|
Pełny opis: |
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści modułów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy: 20.00% ocena z ćwiczeń: 60.00% inne: 20.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.