Konsument na rynku internetowym (e-learning)
Informacje ogólne
| Kod przedmiotu: | 236239-D |
| Kod Erasmus / ISCED: |
14.0
|
| Nazwa przedmiotu: | Konsument na rynku internetowym (e-learning) |
| Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
| Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-EBI |
| Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
| Język prowadzenia: | polski |
| Efekty uczenia się: |
Wiedza: Poznanie wpływu technologii ICT na rynek konsumencki. Wiedza o podstawowych mechanizmach psychologicznych i społecznych warunkujących funkcjonowanie konsumenta na rynku internetowym. Znajomość najważniejszych zagrożeń w Internecie i podstawowych sposobów zapobiegania im. Umiejętności: Wykorzystania zasobów informacyjnych dostępnych w Internecie do celów edukacyjnych. Analizy danych o wykorzystaniu technologii ICT przez podmioty funkcjonujące na konsumenckim rynku internetowym. Wykorzystania zasobów informacyjnych dostępnych w Internecie w procesie zakupowym. Kompetencje społeczne: Świadomość etyki i odpowiedzialności związanej z wykonywanym zawodem (jego wpływem na konsumenta). Umiejętność formułowania merytorycznej wypowiedzi na forum internetowym. |
Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr letni 2025/26" (jeszcze nie rozpoczęty)
| Okres: | 2026-02-21 - 2026-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
| Typ zajęć: |
Zajęcia prowadzącego
|
|
| Koordynatorzy: | (brak danych) | |
| Prowadzący grup: | Jacek Wójcik | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2025/26" (jeszcze nie rozpoczęty)
| Okres: | 2026-02-21 - 2026-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
| Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
| Koordynatorzy: | (brak danych) | |
| Prowadzący grup: | (brak danych) | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
| Skrócony opis: |
Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta |
|
| Pełny opis: |
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych. |
|
| Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści modułów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009. |
|
| Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy (Test jednokrotnego wyboru.): 20.00% referaty/eseje (Do każdego modułu (jest 10) zadanie do wykonania.): 50.00% inne (Udział w dwóch forach do wyboru. Minimum raz w modułach 1-5.): 30.00% Szczegółowe warunki zaliczenia: Odsetek nieobecności w przypadku tego przedmiotu jest nieadekwatnym wskaźnikiem. Zajęcia są uruchamiane sukcesywnie na platformie e-sgh. Student pracuje asynchronicznie, w ramach czasu jaki przewidziano na dany moduł (2-4 tygodni na poszczególne moduły). |
|
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2025/26" (w trakcie)
| Okres: | 2025-10-01 - 2026-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
| Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
| Koordynatorzy: | (brak danych) | |
| Prowadzący grup: | Jacek Wójcik | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
| Skrócony opis: |
Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta |
|
| Pełny opis: |
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych. |
|
| Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści modułów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009. |
|
| Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin testowy (Test jednokrotnego wyboru.): 20.00% referaty/eseje (Do każdego modułu (jest 10) zadanie do wykonania.): 50.00% inne (Udział w dwóch forach do wyboru. Minimum raz w modułach 1-5.): 30.00% Szczegółowe warunki zaliczenia: Odsetek nieobecności w przypadku tego przedmiotu jest nieadekwatnym wskaźnikiem. Zajęcia są uruchamiane sukcesywnie na platformie e-sgh. Student pracuje asynchronicznie, w ramach czasu jaki przewidziano na dany moduł (2-4 tygodni na poszczególne moduły). |
|
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (zakończony)
| Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
| Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
| Koordynatorzy: | (brak danych) | |
| Prowadzący grup: | Jacek Wójcik | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
| Skrócony opis: |
Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta |
|
| Pełny opis: |
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych. |
|
| Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści modułów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009. |
|
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (zakończony)
| Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
| Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
| Koordynatorzy: | (brak danych) | |
| Prowadzący grup: | Jacek Wójcik | |
| Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
| Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
| Skrócony opis: |
Technologia ICT i jej wpływ na funkcjonowanie rynku konsumenckiego. Wykorzystanie technologii ICT przez konsumentów. Postępowanie konsumentów na e-rynku i jego uwarunkowania. Zagrożenia i ochrona konsumenta w Sieci. www.cren.pl/oferta |
|
| Pełny opis: |
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności Internetu, do celów własnych studenta (do celów edukacyjnych oraz w sytuacjach zakupowych) oraz marketingowych. |
|
| Literatura: |
Literatura podstawowa: Treści modułów e-learningowych. Literatura uzupełniająca: Wybrane fragmenty z: J.Strelau, D.Doliński red., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk 2008 tom I, II; A.Falkowski, T.Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2009. |
|
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
