Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw (e-learning)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 232349-D |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.2
|
Nazwa przedmiotu: | Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw (e-learning) |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-HR Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ZP Przedmioty obowiązkowe na programie SMMD-EBI |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Student ma wiedzę na temat istoty transformacji cyfrowej gospodarki i biznesu. Student rozumie skutki procesów cyfryzacji dla działalności gospodarczej. Student wie, których obszarów biznesowych dotyczą najgłębsze zmiany transformacji cyfrowej i co jest istotą tych zmian. Umiejętności: Student potrafi zdiagnozować poziom dojrzałości cyfrowej organizacji i zaproponować kierunki zmian. Student potrafi przygotować plan zmian związanych z transformacją cyfrową w wybranym obszarze funkcjonowania organizacji Student potrafi przygotować założenia strategii przedsiębiorstwa związane z procesem transformacji cyfrowej Kompetencje społeczne: Student wykazuje umiejętność pracy własnej oraz pracy w zespole. Student potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu transformacji cyfrowej w rozwiązywaniu problemów praktycznych. |
Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Zajęcia prowadzącego
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Albert Tomaszewski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Albert Tomaszewski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Program przedmiotu zakłada przekazanie treści związanych z transformacją cyfrową przedsiębiorstwa jako procesem restrukturyzacji biznesu. W trakcie zajęć zostaną omówione, przeanalizowane i przedyskutowane najważniejsze kierunki zmian współczesnego biznesu wynikające z procesu cyfryzacji życia gospodarczego i społecznego. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przedstawienie istoty transformacji cyfrowej jako wiodącego trendu kształtującego kierunek restrukturyzacji współczesnych przedsiębiorstw. Po ukończeniu zajęć studenci będą znali obszary zmian cyfrowych w przedsiębiorstwie i charakter tych zmian. Studenci będą także rozumieli znaczenie transformacji cyfrowej dla współczesnego biznesu oraz przedsiębiorstw w przyszłości, a także potrafili wykorzystać wiedzę do przygotowania planu zmian organizacyjnych wynikających z procesów cyfryzacji. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: D.L. Rogers, The Digital Transformation Playbook, Columbia University Press, 2016 D.R.A. Schallmo, C.A. Williams, Digital Transformation Now, Springer 2018 G. Mazurek, Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu. PWN 2019 T. Doligalski, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH 2013 Literatura uzupełniająca: T. Doligalski (red.), Modele biznesu w internecie, PWN 2014 W. Paprocki, Digital Economy as an Environment for Virtual Platform Operations, Journal of Management and Financial Sciences, vol X, iss. 30, Dec. 2017 A. Tomaszewski, Can digital transformation be measured from a strategic perspective? Some evidence based on content analysis in the banking and clothing industries, E-mentor, 90(3), July 2021 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00% egzamin testowy: 40.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% inne: 0.00% projekty: 60.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Albert Tomaszewski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Program przedmiotu zakłada przekazanie treści związanych z transformacją cyfrową przedsiębiorstwa jako procesem restrukturyzacji biznesu. W trakcie zajęć zostaną omówione, przeanalizowane i przedyskutowane najważniejsze kierunki zmian współczesnego biznesu wynikające z procesu cyfryzacji życia gospodarczego i społecznego. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przedstawienie istoty transformacji cyfrowej jako wiodącego trendu kształtującego kierunek restrukturyzacji współczesnych przedsiębiorstw. Po ukończeniu zajęć studenci będą znali obszary zmian cyfrowych w przedsiębiorstwie i charakter tych zmian. Studenci będą także rozumieli znaczenie transformacji cyfrowej dla współczesnego biznesu oraz przedsiębiorstw w przyszłości, a także potrafili wykorzystać wiedzę do przygotowania planu zmian organizacyjnych wynikających z procesów cyfryzacji. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: D.L. Rogers, The Digital Transformation Playbook, Columbia University Press, 2016 D.R.A. Schallmo, C.A. Williams, Digital Transformation Now, Springer 2018 G. Mazurek, Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu. PWN 2019 T. Doligalski, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH 2013 Literatura uzupełniająca: T. Doligalski (red.), Modele biznesu w internecie, PWN 2014 W. Paprocki, Digital Economy as an Environment for Virtual Platform Operations, Journal of Management and Financial Sciences, vol X, iss. 30, Dec. 2017 A. Tomaszewski, Can digital transformation be measured from a strategic perspective? Some evidence based on content analysis in the banking and clothing industries, E-mentor, 90(3), July 2021 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00% egzamin testowy: 40.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% inne: 0.00% projekty: 60.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Albert Tomaszewski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Program przedmiotu zakłada przekazanie treści związanych z transformacją cyfrową przedsiębiorstwa jako procesem restrukturyzacji biznesu. W trakcie zajęć zostaną omówione, przeanalizowane i przedyskutowane najważniejsze kierunki zmian współczesnego biznesu wynikające z procesu cyfryzacji życia gospodarczego i społecznego. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przedstawienie istoty transformacji cyfrowej jako wiodącego trendu kształtującego kierunek restrukturyzacji współczesnych przedsiębiorstw. Po ukończeniu zajęć studenci będą znali obszary zmian cyfrowych w przedsiębiorstwie i charakter tych zmian. Studenci będą także rozumieli znaczenie transformacji cyfrowej dla współczesnego biznesu oraz przedsiębiorstw w przyszłości, a także potrafili wykorzystać wiedzę do przygotowania planu zmian organizacyjnych wynikających z procesów cyfryzacji. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: D.L. Rogers, The Digital Transformation Playbook, Columbia University Press, 2016 D.R.A. Schallmo, C.A. Williams, Digital Transformation Now, Springer 2018 G. Mazurek, Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu. PWN 2019 T. Doligalski, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH 2013 Literatura uzupełniająca: T. Doligalski (red.), Modele biznesu w internecie, PWN 2014 W. Paprocki, Digital Economy as an Environment for Virtual Platform Operations, Journal of Management and Financial Sciences, vol X, iss. 30, Dec. 2017 A. Tomaszewski, Can digital transformation be measured from a strategic perspective? Some evidence based on content analysis in the banking and clothing industries, E-mentor, 90(3), July 2021 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00% egzamin testowy: 40.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% inne: 0.00% projekty: 60.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Kurs internetowy, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Albert Tomaszewski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Kurs internetowy - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Program przedmiotu zakłada przekazanie treści związanych z transformacją cyfrową przedsiębiorstwa jako procesem restrukturyzacji biznesu. W trakcie zajęć zostaną omówione, przeanalizowane i przedyskutowane najważniejsze kierunki zmian współczesnego biznesu wynikające z procesu cyfryzacji życia gospodarczego i społecznego. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przedstawienie istoty transformacji cyfrowej jako wiodącego trendu kształtującego kierunek restrukturyzacji współczesnych przedsiębiorstw. Po ukończeniu zajęć studenci będą znali obszary zmian cyfrowych w przedsiębiorstwie i charakter tych zmian. Studenci będą także rozumieli znaczenie transformacji cyfrowej dla współczesnego biznesu oraz przedsiębiorstw w przyszłości, a także potrafili wykorzystać wiedzę do przygotowania planu zmian organizacyjnych wynikających z procesów cyfryzacji. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: D.L. Rogers, The Digital Transformation Playbook, Columbia University Press, 2016 D.R.A. Schallmo, C.A. Williams, Digital Transformation Now, Springer 2018 G. Mazurek, Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu. PWN 2019 T. Doligalski, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH 2013 Literatura uzupełniająca: T. Doligalski (red.), Modele biznesu w internecie, PWN 2014 W. Paprocki, Digital Economy as an Environment for Virtual Platform Operations, Journal of Management and Financial Sciences, vol X, iss. 30, Dec. 2017 A. Tomaszewski, Can digital transformation be measured from a strategic perspective? Some evidence based on content analysis in the banking and clothing industries, E-mentor, 90(3), July 2021 |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00% egzamin testowy: 40.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% inne: 0.00% projekty: 60.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.