Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

New Technologies in Marketing

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 223371-D
Kod Erasmus / ISCED: 04.7 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0414) Marketing i reklama Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: New Technologies in Marketing
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Elective courses for ITH - masters
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMD-ZAR
Przedmioty kierunkowe do wyboru SMMT-TMH
Przedmioty obowiązkowe na programie SMMD-EBI
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

Student understands the role of technological determinants of marketing activities.

The student has knowledge about the use of new technologies in marketing tools.

The student has knowledge of the impact of new technologies on marketing strategies.

Umiejętności:

The student is able to analyze the use of ICT as part of marketing instruments.

The student can indicate the possibilities of increasing the competitiveness of enterprises through the use of new technologies.

Student is able to formulate the assumptions of the marketing strategy taking into account the use of new information technologies.

Kompetencje społeczne:

Student understands threats related with implementation of ICT in business activities.

Student understands social consequences of implementation of ICT in business activities.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

During the course the impact of the Internet and other information technologies on marketing instruments and strategies will be discussed.

Pełny opis:

Presentation of the marketing concept against the background of processes of the development of new technologies and characteristics and analysis of the determinants of new information technologies as well as their influence on the competitiveness of companies and presentation of main strategies and marketing operations using new technologies.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Doligalski, Internet-based Customer Value Management. Developing Customer Relationships Online, Springer, Heilderberg 2014.

Literatura uzupełniająca:

K.C. Laudon, C.G. Traver, E-Commerce, Pearson, 2016.

W.Ch. Kim, R. Mauborgne, Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant Hardcover, Harvard Business Review Press, 2015.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

During the course the impact of the Internet and other information technologies on marketing instruments and strategies will be discussed.

Pełny opis:

Presentation of the marketing concept against the background of processes of the development of new technologies and characteristics and analysis of the determinants of new information technologies as well as their influence on the competitiveness of companies and presentation of main strategies and marketing operations using new technologies.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Doligalski, Internet-based Customer Value Management. Developing Customer Relationships Online, Springer, Heilderberg 2014.

Literatura uzupełniająca:

K.C. Laudon, C.G. Traver, E-Commerce, Pearson, 2016.

W.Ch. Kim, R. Mauborgne, Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant Hardcover, Harvard Business Review Press, 2015.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

During the course the impact of the Internet and other information technologies on marketing instruments and strategies will be discussed.

Pełny opis:

Presentation of the marketing concept against the background of processes of the development of new technologies and characteristics and analysis of the determinants of new information technologies as well as their influence on the competitiveness of companies and presentation of main strategies and marketing operations using new technologies.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Doligalski, Internet-based Customer Value Management. Developing Customer Relationships Online, Springer, Heilderberg 2014.

Literatura uzupełniająca:

K.C. Laudon, C.G. Traver, E-Commerce, Pearson, 2016.

W.Ch. Kim, R. Mauborgne, Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant Hardcover, Harvard Business Review Press, 2015.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Wykład - Ocena
Skrócony opis:

During the course the impact of the Internet and other information technologies on marketing instruments and strategies will be discussed.

Pełny opis:

Presentation of the marketing concept against the background of processes of the development of new technologies and characteristics and analysis of the determinants of new information technologies as well as their influence on the competitiveness of companies and presentation of main strategies and marketing operations using new technologies.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Doligalski, Internet-based Customer Value Management. Developing Customer Relationships Online, Springer, Heilderberg 2014.

Literatura uzupełniająca:

K.C. Laudon, C.G. Traver, E-Commerce, Pearson, 2016.

W.Ch. Kim, R. Mauborgne, Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant Hardcover, Harvard Business Review Press, 2015.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 100.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0