Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Strategies and models of e-business

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 223291-D Kod Erasmus / ISCED: 14.3 / (0311) Ekonomia
Nazwa przedmiotu: Strategies and models of e-business
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Przedmioty obowiązkowe na programie SMMD-EBI
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Skrócony opis:

During the course the student will gain knowledge about the diversity of e-business models, as well as the ability to analyze them from the perspective of various theories (system dynamics, business model canvas, model of Amit and Zott, delta model). Next, strategies for developing customer relations in e-business will be discussed. The knowledge presented will be used by students to analyze and design models and strategies of online business as part of project work.

Pełny opis:

The aim of the course is to provide current knowledge on e-business and to teach how to analyze and design e-business strategies and models.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Doligalski, Internet-based Customer Value Management. Developing Customer Relationships Online, Heilderberg 2015.

Literatura uzupełniająca:

R. Casadesus-Masanell, J.E. Ricart, How to Design a Winning Business Model, Harvad Business Review, January-February 2011; A.C. Hax, The Delta Model: Reinventing Your Business Strategy, Springer Verlag, Heilderber 2009; C. Zott, R. Amit, Business Model Design: An activity System Perspective, Long Range Planning 43, 2010.

Efekty uczenia się:

Wiedza:

Student has knowledge on creating value for the customer in e-business.

Student understands the specificity of developing customer relationships in e-business.

Student has knowledge of e-business models.

Umiejętności:

Student knows how to design a value proposition for the customer in e-business.

Student can formulate a comprehensive strategy for developing customer relations in e-business.

Student student is able to analyze and design models of e-business ventures

Kompetencje społeczne:

Student demonstrates the ability to work independently and work in a team.

Student recognizes and values ethical aspects of activities in e-business.

Metody i kryteria oceniania:

referaty/eseje: 100.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-21
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Tymoteusz Doligalski, Albert Tomaszewski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-22 - 2020-09-27
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-19
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2021-02-20 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.