Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski (2-gi semestr)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 201120-S
Kod Erasmus / ISCED: 09.0 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0231) Języki obce Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Język angielski (2-gi semestr)
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Lektorat z języka obcego - studia magisterskie sobotnio-niedzielne - semestr II
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

Język angielski (2-gi semestr)

Pełny opis:

X

Literatura:

Literatura podstawowa:

BUSINESS ENGLISH HANDBOOK - advanced: Paul Emmerson (Macmillan)

Literatura uzupełniająca:

Materiały własne lektora

Efekty uczenia się:

Wiedza:

Student posiada wiedzę ogólną oraz wiedzę specjalistyczną dotyczącą problemów społeczno-ekonomicznych i problemów współczesnego świata, która pozwala mu na czynny udział w dyskusjach z wyrażeniem bardziej złożonych opinii i ocen.

Student zna konstrukcje gramatyczne i leksykę z zakresu problematyki społecznej i ekonomicznej pozwalające na zrozumienie tekstów zawodowych oraz tekstów o charakterze akademickim.

Student zna i rozumie ukryte znaczenia w tekstach i wypowiedziach wyrażone pośrednio.

Umiejętności:

Student rozumie dłuższe i skomplikowane wypowiedzi, wykłady i prezentacje z zakresu problematyki społeczno-ekonomicznej oraz potrafi dokonać ich analizy i interpretacji. Zauważa kontekst i ukryte intencje wypowiadającego się.

Student rozumie i czyta dłuższe i bardziej złożone teksty branżowe wyrażone językiem specjalistycznym. Potrafi pozyskiwać z nich potrzebne informacje , dokonywać ich interpretacji i wyciągać wnioski.

Student potrafi spontanicznie formułować złożone i rozbudowane wypowiedzi ustne i konstruować dłuższe wypowiedzi pisemne na tematy dotyczące problematyki społeczno-ekonomicznej, przedstawiać wyniki swoich badań i analiz.

Kompetencje społeczne:

Student identyfikuje różnice międzykulturowe i postrzega ich znaczenie dla relacji społecznych.

Student współdziała i pracuje w zespole przyjmując w nim różne role.

Metody i kryteria oceniania:

egzamin testowy: 0.00%

kolokwium: 60.00%

referaty/eseje: 0.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 40.00%

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0