Innowacyjność społeczna i ekologiczna z elementami design thinking
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 13A1B0-S |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Innowacyjność społeczna i ekologiczna z elementami design thinking |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru NLLS-ZBF |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Posiada wiedzę o czynnikach, które determinują kreatywność jednostek, grup i organizacji w kontekście innowacji społecznych i ekologicznych Zna atrybuty skutecznego zarządzania kreatywnością w organizacji i strategii innowacyjnych, w tym dogłębne zrozumienie dynamiki innowacji Zna nowe sposoby rozumienia i zarządzania procesami twórczymi i symulowania kreatywności Umiejętności: Umie zidentyfikować czynniki napędzające kreatywność i innowacje społeczne i ekologiczne w organizacji Umie rozpoznać rolę, jaką odgrywają ciągłe innowacje w dynamice konkurencyjnej branż oraz jak te innowacje wpływają na społeczeństwo zarówno pozytywnie, jak i negatywnie Posiada twórczą zdolność do rozwiązania złożonych problemów i stosowania kreatywnych metod w organizacji Kompetencje społeczne: Student potrafi kreatywnie uczestniczyć w przedsięwzięciach (zespołach) związanych z rozwiązywaniem problemów Student potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny Student charakteryzuje się postawą ciągłego uczenia i otwartości na zmiany otoczenia |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia obejmują wprowadzenie do metodyk kreatywnych wraz z analizą i przećwiczeniem możliwości ich wykorzystania w pracy zawodowej do rozwiązywania problemów społecznych i ekologicznych w organizacji. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest prezentacja kreatywnych metodyk wraz z treningiem ich wykorzystania w kontekście tworzenia innowacji społecznych i ekologicznych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Alex Osborn, Applied Imagination: Principles and Procedures of Creative Problem Solving, Creative Education Foundation Press, 1953/2001, ISBN 0-930222-73-3 2. Edward de Bono, Lateral Thinking : Creativity Step by Step, Harper & Row, 1973, trade paperback, 300 pages, ISBN 0-06-090325-2 3. Tim Brown. Design Thinking. Harvard Business Review, June 2008. 4. Brandsen, T., Cattacin, S., Evers, A., & Zimmer, A. (2016). Social innovations in the urban context (p. 313). Springer Nature. Literatura uzupełniająca: 1. Altshuller, Henry. 1994. The Art of Inventing (And Suddenly the Inventor Appeared). Translated by Lev Shulyak. Worcester, Massachusetts: Technical Innovation Center. ISBN 0-9640740-1-X. 2. Rowe, G. Peter (1987). Design Thinking. Cambridge: The MIT Press. ISBN 978-0-262-68067-7. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00% egzamin testowy: 0.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% referaty/eseje: 0.00% ocena z ćwiczeń: 0.00% inne: 20.00% projekty: 0.00% studia przypadków: 0.00% prezentacje indywidualne lub grupowe: 80.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia obejmują wprowadzenie do metodyk kreatywnych wraz z analizą i przećwiczeniem możliwości ich wykorzystania w pracy zawodowej do rozwiązywania problemów społecznych i ekologicznych w organizacji. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest prezentacja kreatywnych metodyk wraz z treningiem ich wykorzystania w kontekście tworzenia innowacji społecznych i ekologicznych. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Alex Osborn, Applied Imagination: Principles and Procedures of Creative Problem Solving, Creative Education Foundation Press, 1953/2001, ISBN 0-930222-73-3 2. Edward de Bono, Lateral Thinking : Creativity Step by Step, Harper & Row, 1973, trade paperback, 300 pages, ISBN 0-06-090325-2 3. Tim Brown. Design Thinking. Harvard Business Review, June 2008. 4. Brandsen, T., Cattacin, S., Evers, A., & Zimmer, A. (2016). Social innovations in the urban context (p. 313). Springer Nature. Literatura uzupełniająca: 1. Altshuller, Henry. 1994. The Art of Inventing (And Suddenly the Inventor Appeared). Translated by Lev Shulyak. Worcester, Massachusetts: Technical Innovation Center. ISBN 0-9640740-1-X. 2. Rowe, G. Peter (1987). Design Thinking. Cambridge: The MIT Press. ISBN 978-0-262-68067-7. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00% egzamin testowy: 0.00% egzamin ustny: 0.00% kolokwium: 0.00% referaty/eseje: 0.00% ocena z ćwiczeń: 0.00% inne: 20.00% projekty: 0.00% studia przypadków: 0.00% prezentacje indywidualne lub grupowe: 80.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.