Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

The Art of Public Speaking Workshop

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 137451-P
Kod Erasmus / ISCED: 15.9 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0329) Dziennikarstwo i informacja (inne) Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: The Art of Public Speaking Workshop
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

Students will know the rules and tips of how to prepare and perform business presentations as well as an elevator pitch. They will also be familiar with some principles of self image building in business.

Students will know the rules and tips of how to prepare and perform an elevator pitch.

They will be familiar with some principles of self image building in business.

Umiejętności:

Students will acquire practical skills necessary to prepare and give professional business presentations.

Students will acquire practical skills necessary to prepare and give elevator pitches

they will know how to speak in public, control stage fright, take care of their self image and its major element which is credibility, based on the art of speaking

Kompetencje społeczne:

With the rules and tips learnt during the class, they will be able to continue the improvement of their skills themselves, after the course finishes.

The students will acquire the skill of convincing people about their opinions, listening actively and discussing with other people

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Trening, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Trening - Ocena
Skrócony opis:

The character of the workshop is strictly practical. The first few classes will be devoted to discussing rules and tips necessary to prepare and perform a successful presentation. After that, each student will deliver the presentation in front of the whole class, which will be recorded with the camera and analyzed to help him/ her to improve his/ her personal skills, gain more confidence, and finally be successful in the art of public speaking.

Pełny opis:

In business, the self image, especially when many employees often have similar competencies, can be considered as a significant distinctive factor. One of the major elements of the image is the art of speaking and performing business presentations.

Therefore the aim of the course is to give students the possibility to know how to prepare and perform an effective presentation, as well as provide them with tips to continue to improve their skills in the future.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Leech, How to Prepare, Stage, and Deliver Winning Presentations, AMACOM Div American Mgmt Assn, 2004; G. Reynolds, Presentation Zen: Simple Ideas on Presentation Design and Delivery, New Riders, 2008;

Literatura uzupełniająca:

http://www.presentationzen.com/; S. Covey, The 7 Habits of Highly Effective People, Free Press, 2004.

Publikacje własne:

Anna Janowska, Małgorzata Skrzek-Lubasińska, Kompetencje przyszłości w warunkach ekspansji gospodarki 4.0, W: Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach,2019;

, red. Radosław Malik, Anna Janowska, Roman Wosiek, Globalizacja współcześnie : komponenty i cechy charakterystyczne,2018;

Anna Janowska, Open educational resources : , W: Journal of Education Culture and Society,2016

Uwagi:

Kryteria oceniania:

inne: 20.00%

projekty: 40.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 40.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Trening, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Trening - Ocena
Skrócony opis:

The character of the workshop is strictly practical. The first few classes will be devoted to discussing rules and tips necessary to prepare and perform a successful presentation. After that, each student will deliver the presentation in front of the whole class, which will be recorded with the camera and analyzed to help him/ her to improve his/ her personal skills, gain more confidence, and finally be successful in the art of public speaking.

Pełny opis:

In business, the self image, especially when many employees often have similar competencies, can be considered as a significant distinctive factor. One of the major elements of the image is the art of speaking and performing business presentations.

Therefore the aim of the course is to give students the possibility to know how to prepare and perform an effective presentation, as well as provide them with tips to continue to improve their skills in the future.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Leech, How to Prepare, Stage, and Deliver Winning Presentations, AMACOM Div American Mgmt Assn, 2004; G. Reynolds, Presentation Zen: Simple Ideas on Presentation Design and Delivery, New Riders, 2008;

Literatura uzupełniająca:

http://www.presentationzen.com/; S. Covey, The 7 Habits of Highly Effective People, Free Press, 2004.

Publikacje własne:

Anna Janowska, Małgorzata Skrzek-Lubasińska, Kompetencje przyszłości w warunkach ekspansji gospodarki 4.0, W: Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach,2019;

, red. Radosław Malik, Anna Janowska, Roman Wosiek, Globalizacja współcześnie : komponenty i cechy charakterystyczne,2018;

Anna Janowska, Open educational resources : , W: Journal of Education Culture and Society,2016

Uwagi:

Kryteria oceniania:

inne: 20.00%

projekty: 40.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 40.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Trening, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Trening - Ocena
Skrócony opis:

The character of the workshop is strictly practical. The first few classes will be devoted to discussing rules and tips necessary to prepare and perform a successful presentation. After that, each student will deliver the presentation in front of the whole class, which will be recorded with the camera and analyzed to help him/ her to improve his/ her personal skills, gain more confidence, and finally be successful in the art of public speaking.

Pełny opis:

In business, the self image, especially when many employees often have similar competencies, can be considered as a significant distinctive factor. One of the major elements of the image is the art of speaking and performing business presentations.

Therefore the aim of the course is to give students the possibility to know how to prepare and perform an effective presentation, as well as provide them with tips to continue to improve their skills in the future.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Leech, How to Prepare, Stage, and Deliver Winning Presentations, AMACOM Div American Mgmt Assn, 2004; G. Reynolds, Presentation Zen: Simple Ideas on Presentation Design and Delivery, New Riders, 2008;

Literatura uzupełniająca:

http://www.presentationzen.com/; S. Covey, The 7 Habits of Highly Effective People, Free Press, 2004.

Publikacje własne:

, red. Radosław Malik, Anna Janowska, Roman Wosiek, Globalizacja współcześnie : komponenty i cechy charakterystyczne,2018;

Anna Janowska, Open educational resources : , W: Journal of Education Culture and Society,2016;

Anna Janowska, Małgorzata Skrzek-Lubasińska, Kompetencje przyszłości w warunkach ekspansji gospodarki 4.0, W: Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach,2019 Doświadczenie zawodowe lub doświadczenie dydaktyczne: Jestem byłą dziennikarką telewizyjną, prowadzę trening sztuki wystąpień publicznych w SGH od 20 lat, zarówno na studiach 1 i 2 stopnia, jak i na studiach podyplomowych. Jestem również facylitatorką metody Franklin Covey Education: 7 habits of highly effective people. Uruchomiłam na YouTUbe kanał edukacyjny m.in. na temat występowania publicznego.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

inne: 20.00%

projekty: 40.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 40.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Trening, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Trening - Ocena
Skrócony opis:

The character of the workshop is strictly practical. The first few classes will be devoted to discussing rules and tips necessary to prepare and perform a successful presentation. After that, each student will deliver the presentation in front of the whole class, which will be recorded with the camera and analyzed to help him/ her to improve his/ her personal skills, gain more confidence, and finally be successful in the art of public speaking.

Pełny opis:

In business, the self image, especially when many employees often have similar competencies, can be considered as a significant distinctive factor. One of the major elements of the image is the art of speaking and performing business presentations.

Therefore the aim of the course is to give students the possibility to know how to prepare and perform an effective presentation, as well as provide them with tips to continue to improve their skills in the future.

Literatura:

Literatura podstawowa:

T. Leech, How to Prepare, Stage, and Deliver Winning Presentations, AMACOM Div American Mgmt Assn, 2004; G. Reynolds, Presentation Zen: Simple Ideas on Presentation Design and Delivery, New Riders, 2008;

Literatura uzupełniająca:

http://www.presentationzen.com/; S. Covey, The 7 Habits of Highly Effective People, Free Press, 2004.

Publikacje własne:

, red. Radosław Malik, Anna Janowska, Roman Wosiek, Globalizacja współcześnie : komponenty i cechy charakterystyczne,2018;

Anna Janowska, Open educational resources : , W: Journal of Education Culture and Society,2016;

Anna Janowska, Małgorzata Skrzek-Lubasińska, Kompetencje przyszłości w warunkach ekspansji gospodarki 4.0, W: Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach,2019 Doświadczenie zawodowe lub doświadczenie dydaktyczne: Jestem byłą dziennikarką telewizyjną, prowadzę trening sztuki wystąpień publicznych w SGH od 20 lat, zarówno na studiach 1 i 2 stopnia, jak i na studiach podyplomowych. Jestem również facylitatorką metody Franklin Covey Education: 7 habits of highly effective people. Uruchomiłam na YouTUbe kanał edukacyjny m.in. na temat występowania publicznego.

Uwagi:

Kryteria oceniania:

inne: 20.00%

projekty: 40.00%

prezentacje indywidualne lub grupowe: 40.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0