Projekt doradczy dla sektora prywatnego i publicznego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 132820-S |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.0
|
Nazwa przedmiotu: | Projekt doradczy dla sektora prywatnego i publicznego |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru NLLS-GBI |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Po zrealizowaniu programu przedmiotu student: 1. ma wiedzę na temat praktycznych aspektów zarządzania projektem doradczym Po zrealizowaniu programu przedmiotu student: 1. poznał techniki przygotowywania projektu Po zrealizowaniu programu przedmiotu student: 1. poznał i przećwiczył etapy realizacji projektu doradczego Umiejętności: Po zrealizowaniu programu przedmiotu student umie: 1. stosować metody wykorzystywane przy realizacji projektu Po zrealizowaniu programu przedmiotu student umie: 1. identyfikować główne obszary problemowe i proponować sposób ich analizy Po zrealizowaniu programu przedmiotu student umie: 1. pozyskiwać, przetwarzać, analizować informacje oraz wyciągać wnioski na ich podstawie Po zrealizowaniu programu przedmiotu student umie: 1. przygotować ofertę odpowiadającą oczekiwaniom klienta Po zrealizowaniu programu przedmiotu student umie: 1. przeprowadzić spotkanie z klientem na różnych etapach realizacji projektu Kompetencje społeczne: Po zrealizowaniu programu przedmiotu student wykazuje: 1. zdolność analizy pozyskanych danych Po zrealizowaniu programu przedmiotu student wykazuje: 1. umiejętność pracy w zespole Po zrealizowaniu programu przedmiotu student wykazuje: 1. zrozumienie potrzeb klienta w zakresie objętym ofertą Po zrealizowaniu programu przedmiotu student wykazuje: 1. umiejętność logicznego strukturyzowania wiedzy Po zrealizowaniu programu przedmiotu student wykazuje: 1. umiejętność przekazania wniosków z analizy w formie jasnej, zwięzłej prezentacji, ukierunkowanej na praktyczne aspekty zagadnienia |
Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Zajęcia prowadzącego
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Przemysław Biskup | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Studenci podczas zajęć realizują przykładowy projekt doradczy, od etapu opracowania jego koncepcji i planowania, przez realizację kamieni milowych, kontrolę jakości i terminowości wykonania zadań, po końcową prezentację uzyskanych wyników klientowi. Uczestniczący zajęć zostaną zaznajomieni z technikami i metodami przygotowania projektu doradczego i jego koordynacji, ze szczególnym naciskiem na formy pisemne opracowania zebranych informacji na użytek zespołu oraz ich prezentacji klientowi. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zdobycie przez studentów praktycznych umiejętności w zakresie planowania, prowadzenia i pracy nad projektem doradczym oraz w szerszym wymiarze zapoznanie ich ze specyfiką pracy w konsultingu. Dodatkowym istotnym celem zajęć jest rozwijanie kompetencji studentów w zakresie pracy w grupie. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. M. Pawlak, Zarządzanie projektami, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2019; 2. R.P. Rumelt, Dobra strategia, zła strategia. Czym różnią się i jakie to ma znaczenie, MT Biznes, Warszawa 2012; 3. W. Lessel, Zarzadzanie projektem, BC Edukacja, Warszawa 2008; 4. M. Żmigrodzki, Zarządzanie projektami dla początkujących, Helion, Gliwice 2018. Literatura uzupełniająca: 1. Project Management Institute, A Guide to the Project Management Body of Knowledge: PMBOK Guide 2. R. P. Rumelt (2011), Good Strategy, Bad Strategy. The Difference and Why It Matters, New York: Crown Business. 3. P. Block (2000) Flawless Consulting. A Guide to Getting your Experience Used, San Francisco: Pfeiffer |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: referaty/eseje: 80.00% inne: 20.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Przemysław Biskup | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Studenci podczas zajęć realizują przykładowy projekt doradczy, od etapu opracowania jego koncepcji i planowania, przez realizację kamieni milowych, kontrolę jakości i terminowości wykonania zadań, po końcową prezentację uzyskanych wyników klientowi. Uczestniczący zajęć zostaną zaznajomieni z technikami i metodami przygotowania projektu doradczego i jego koordynacji, ze szczególnym naciskiem na formy pisemne opracowania zebranych informacji na użytek zespołu oraz ich prezentacji klientowi. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zdobycie przez studentów praktycznych umiejętności w zakresie planowania, prowadzenia i pracy nad projektem doradczym oraz w szerszym wymiarze zapoznanie ich ze specyfiką pracy w konsultingu. Dodatkowym istotnym celem zajęć jest rozwijanie kompetencji studentów w zakresie pracy w grupie. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. M. Pawlak, Zarządzanie projektami, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2019; 2. R.P. Rumelt, Dobra strategia, zła strategia. Czym różnią się i jakie to ma znaczenie, MT Biznes, Warszawa 2012; 3. W. Lessel, Zarzadzanie projektem, BC Edukacja, Warszawa 2008; 4. M. Żmigrodzki, Zarządzanie projektami dla początkujących, Helion, Gliwice 2018. Literatura uzupełniająca: 1. Project Management Institute, A Guide to the Project Management Body of Knowledge: PMBOK Guide 2. R. P. Rumelt (2011), Good Strategy, Bad Strategy. The Difference and Why It Matters, New York: Crown Business. 3. P. Block (2000) Flawless Consulting. A Guide to Getting your Experience Used, San Francisco: Pfeiffer |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: referaty/eseje: 80.00% inne: 20.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Studenci podczas zajęć realizują przykładowy projekt doradczy, od etapu opracowania jego koncepcji i planowania, przez realizację kamieni milowych, kontrolę jakości i terminowości wykonania zadań, po końcową prezentację uzyskanych wyników klientowi. Uczestniczący zajęć zostaną zaznajomieni z technikami i metodami przygotowania projektu doradczego i jego koordynacji, ze szczególnym naciskiem na formy pisemne opracowania zebranych informacji na użytek zespołu oraz ich prezentacji klientowi. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zdobycie przez studentów praktycznych umiejętności w zakresie planowania, prowadzenia i pracy nad projektem doradczym oraz w szerszym wymiarze zapoznanie ich ze specyfiką pracy w konsultingu. Dodatkowym istotnym celem zajęć jest rozwijanie kompetencji studentów w zakresie pracy w grupie. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. M. Pawlak, Zarządzanie projektami, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2019; 2. R.P. Rumelt, Dobra strategia, zła strategia. Czym różnią się i jakie to ma znaczenie, MT Biznes, Warszawa 2012; 3. W. Lessel, Zarzadzanie projektem, BC Edukacja, Warszawa 2008; 4. M. Żmigrodzki, Zarządzanie projektami dla początkujących, Helion, Gliwice 2018. Literatura uzupełniająca: 1. Project Management Institute, A Guide to the Project Management Body of Knowledge: PMBOK Guide 2. R. P. Rumelt (2011), Good Strategy, Bad Strategy. The Difference and Why It Matters, New York: Crown Business. 3. P. Block (2000) Flawless Consulting. A Guide to Getting your Experience Used, San Francisco: Pfeiffer |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: referaty/eseje: 80.00% inne: 20.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Przemysław Biskup | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Studenci podczas zajęć realizują przykładowy projekt doradczy, od etapu opracowania jego koncepcji i planowania, przez realizację kamieni milowych, kontrolę jakości i terminowości wykonania zadań, po końcową prezentację uzyskanych wyników klientowi. Uczestniczący zajęć zostaną zaznajomieni z technikami i metodami przygotowania projektu doradczego i jego koordynacji, ze szczególnym naciskiem na formy pisemne opracowania zebranych informacji na użytek zespołu oraz ich prezentacji klientowi. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zdobycie przez studentów praktycznych umiejętności w zakresie planowania, prowadzenia i pracy nad projektem doradczym oraz w szerszym wymiarze zapoznanie ich ze specyfiką pracy w konsultingu. Dodatkowym istotnym celem zajęć jest rozwijanie kompetencji studentów w zakresie pracy w grupie. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. M. Pawlak, Zarządzanie projektami, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2019; 2. R.P. Rumelt, Dobra strategia, zła strategia. Czym różnią się i jakie to ma znaczenie, MT Biznes, Warszawa 2012; 3. W. Lessel, Zarzadzanie projektem, BC Edukacja, Warszawa 2008; 4. M. Żmigrodzki, Zarządzanie projektami dla początkujących, Helion, Gliwice 2018. Literatura uzupełniająca: 1. Project Management Institute, A Guide to the Project Management Body of Knowledge: PMBOK Guide 2. R. P. Rumelt (2011), Good Strategy, Bad Strategy. The Difference and Why It Matters, New York: Crown Business. 3. P. Block (2000) Flawless Consulting. A Guide to Getting your Experience Used, San Francisco: Pfeiffer |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: referaty/eseje: 80.00% inne: 20.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.