Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Entrepreneurship and Innovations in Digital Era

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 132591-S
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Entrepreneurship and Innovations in Digital Era
Jednostka: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Grupy: Przedmioty kierunkowe do wyboru NLLS-ZAR
Punkty ECTS i inne: 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Efekty uczenia się:

Wiedza:

Students understand the conditions of innovation and entrepreneurship from both individual and organizational perspectives

Students understand the role of innovation and entrepreneurship in shaping modern economic processes

Students understand the ethical and legal conditions of entrepreneurship and innovative activities

Umiejętności:

Students are capable to solve unusual problems based on knowledge from classes

Students are capable to draw conclusions from their actions and to improve their actions

Students can plan a business

Kompetencje społeczne:

Student think in an entrepreneurial way and strive to improve their actions

Students are ready to share knowledge and learn from others

Students are able to act effectively and with respect for ethical principles.

Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Zajęcia prowadzącego więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Albert Tomaszewski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-15 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Konwersatorium - Ocena
Skrócony opis:

The program of the subject assumes the transfer of knowledge in the field of entrepreneurship and innovation and the links between them. In particular, the issue of the impact of digitization on modern entrepreneurship and the organization's approach to innovation will be taken into account. The classes will also include workshops on how to develop entrepreneurial attitudes and create innovations.

Pełny opis:

The purpose of the course is to introduce the knowledge about entrepreneurship and innovation, to stressing put the strong connection of both concepts in the digital economy, and also familiarize students with the techniques and methods used in development of entrepreneurship and innovation.

Literatura:

Literatura podstawowa:

E. Ries, Lean Startup, 2009

V. Ratten, Frugal Innovation, Taylor & Francis Ltd 2019

C. Christensen, The Innovator's Dylema, 1997

Literatura uzupełniająca:

P. Drucker. Innovation and Entrepreneurship, 2006

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00%

egzamin testowy: 50.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 0.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Konwersatorium - Ocena
Skrócony opis:

The program of the subject assumes the transfer of knowledge in the field of entrepreneurship and innovation and the links between them. In particular, the issue of the impact of digitization on modern entrepreneurship and the organization's approach to innovation will be taken into account. The classes will also include workshops on how to develop entrepreneurial attitudes and create innovations.

Pełny opis:

The purpose of the course is to introduce the knowledge about entrepreneurship and innovation, to stressing put the strong connection of both concepts in the digital economy, and also familiarize students with the techniques and methods used in development of entrepreneurship and innovation.

Literatura:

Literatura podstawowa:

E. Ries, Lean Startup, 2009

V. Ratten, Frugal Innovation, Taylor & Francis Ltd 2019

C. Christensen, The Innovator's Dylema, 1997

Literatura uzupełniająca:

P. Drucker. Innovation and Entrepreneurship, 2006

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00%

egzamin testowy: 50.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 0.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-24 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Konwersatorium - Ocena
Skrócony opis:

The program of the subject assumes the transfer of knowledge in the field of entrepreneurship and innovation and the links between them. In particular, the issue of the impact of digitization on modern entrepreneurship and the organization's approach to innovation will be taken into account. The classes will also include workshops on how to develop entrepreneurial attitudes and create innovations.

Pełny opis:

The purpose of the course is to introduce the knowledge about entrepreneurship and innovation, to stressing put the strong connection of both concepts in the digital economy, and also familiarize students with the techniques and methods used in development of entrepreneurship and innovation.

Literatura:

Literatura podstawowa:

E. Ries, Lean Startup, 2009

V. Ratten, Frugal Innovation, Taylor & Francis Ltd 2019

C. Christensen, The Innovator's Dylema, 1997

Literatura uzupełniająca:

P. Drucker. Innovation and Entrepreneurship, 2006

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00%

egzamin testowy: 50.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 0.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 50.00%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena
Konwersatorium - Ocena
Skrócony opis:

The program of the subject assumes the transfer of knowledge in the field of entrepreneurship and innovation and the links between them. In particular, the issue of the impact of digitization on modern entrepreneurship and the organization's approach to innovation will be taken into account. The classes will also include workshops on how to develop entrepreneurial attitudes and create innovations.

Pełny opis:

The purpose of the course is to introduce the knowledge about entrepreneurship and innovation, to stressing put the strong connection of both concepts in the digital economy, and also familiarize students with the techniques and methods used in development of entrepreneurship and innovation.

Literatura:

Literatura podstawowa:

E. Ries, Lean Startup, 2009

V. Ratten, Frugal Innovation, Taylor & Francis Ltd 2019

C. Christensen, The Innovator's Dylema, 1997

Literatura uzupełniająca:

P. Drucker. Innovation and Entrepreneurship, 2006

Uwagi:

Kryteria oceniania:

egzamin tradycyjny-pisemny: 0.00%

egzamin testowy: 50.00%

egzamin ustny: 0.00%

kolokwium: 0.00%

referaty/eseje: 0.00%

ocena z ćwiczeń: 0.00%

inne: 50.00%

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0