Marketing w erze cyfrowej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 132580-S |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing w erze cyfrowej |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru NLLS-ZAR |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Student rozumie istotę marketingu cyfrowego oraz prowadzenia działań marketingowych w gospodarce cyfrowej Student rozumnie wypływ ekonomicznych, prawnych, etycznych i innych uwarunkowań na decyzje w zakresie marketingu cyfrowego w przedsiębiorstwach Student zna narzędzia informatyczne wykorzystywane w marketingu cyfrowym w przedsiębiorstwach Umiejętności: Student potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego w procesie rozwiązania złożonych i nietypowych problemów Student potrafi dobrać właściwe metody i narzędzia podejmowania decyzji, pozyskać oraz wyselekcjonować właściwe informacje potrzebne do podjęcia decyzji w zakresie marketingu cyfrowego oraz opracować logiczne wnioski z przeprowadzonej analizy Student uczy się w oparciu o własne doświadczenie, potrafi komunikować się ze specjalistami w zakresie marketingu cyfrowego oraz potrafi organizować pracę zespołów składających się ze specjalistów z różnych dziedzin Kompetencje społeczne: Student wykazuje się postawą charakterystyczną dla przedsiębiorcy oraz jest gotów do przekazywania wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego innym osobom Student krytycznie ocenia posiadaną przez siebie wiedzę i docenia jej znaczenie w rozwiązywaniu problemów marketingowych w przedsiębiorstwie |
Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Zajęcia prowadzącego
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Patryk Dziurski, Beata Żelazko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
W ramach przedmiotu pt. Marketing cyfrowy zostanie przedstawiona specyfikacja prowadzenia działań marketingowych w gospodarce cyfrowej. Zajęcia koncentrują się na istocie marketingu cyfrowego, komunikacji marketingowej oraz zarządzania marką w gospodarce cyfrowej. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy na temat marketingu cyfrowego, komunikacji marketingowej oraz zarządzania marką w gospodarce cyfrowej. Celem przedmiotu jest także nabycie przez studentów umiejętności analizowania i oceniania działań prowadzonych w ramach marketingu cyfrowego. Dodatkowo, celem przedmiotu jest zachęcenie studentów do krytycznej refleksji dotyczących prowadzenia działań marketingowych w gospodarce cyfrowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: (1) Ph. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan, Marketing 5.0. Technologie Next Tech, MT Biznes, Warszawa 2021; (2) Ph. Kotler, K.L. Keller, Marketing, wyd. 20, Poznań 2019; (3) E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, red. G. Mazurek, Poltext, Warszawa 2022. Literatura uzupełniająca: (1) Ph. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan, Marketing 4.0. Era cyfrowa, MT Biznes, Warszawa 2017; (2) B. Stawarz-García, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, PWN, Warszawa 2017; (3) E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, red. G. Mazurek, Poltext, Warszawa 2018; (4) Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy, red. L. Garbarski, M. Krzyżanowska, Poltex, Warszawa 2023. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: kolokwium: 25.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% projekty: 25.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
W ramach przedmiotu pt. Marketing cyfrowy zostanie przedstawiona specyfikacja prowadzenia działań marketingowych w gospodarce cyfrowej. Zajęcia koncentrują się na istocie marketingu cyfrowego, komunikacji marketingowej oraz zarządzania marką w gospodarce cyfrowej. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy na temat marketingu cyfrowego, komunikacji marketingowej oraz zarządzania marką w gospodarce cyfrowej. Celem przedmiotu jest także nabycie przez studentów umiejętności analizowania i oceniania działań prowadzonych w ramach marketingu cyfrowego. Dodatkowo, celem przedmiotu jest zachęcenie studentów do krytycznej refleksji dotyczących prowadzenia działań marketingowych w gospodarce cyfrowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: (1) Ph. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan, Marketing 5.0. Technologie Next Tech, MT Biznes, Warszawa 2021; (2) Ph. Kotler, K.L. Keller, Marketing, wyd. 20, Poznań 2019; (3) E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, red. G. Mazurek, Poltext, Warszawa 2022. Literatura uzupełniająca: (1) Ph. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan, Marketing 4.0. Era cyfrowa, MT Biznes, Warszawa 2017; (2) B. Stawarz-García, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, PWN, Warszawa 2017; (3) E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, red. G. Mazurek, Poltext, Warszawa 2018; (4) Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy, red. L. Garbarski, M. Krzyżanowska, Poltex, Warszawa 2023. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: kolokwium: 25.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% projekty: 25.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
W ramach przedmiotu pt. Marketing cyfrowy zostanie przedstawiona specyfikacja prowadzenia działań marketingowych w gospodarce cyfrowej. Zajęcia koncentrują się na istocie marketingu cyfrowego, komunikacji marketingowej oraz zarządzania marką w gospodarce cyfrowej. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy na temat marketingu cyfrowego, komunikacji marketingowej oraz zarządzania marką w gospodarce cyfrowej. Celem przedmiotu jest także nabycie przez studentów umiejętności analizowania i oceniania działań prowadzonych w ramach marketingu cyfrowego. Dodatkowo, celem przedmiotu jest zachęcenie studentów do krytycznej refleksji dotyczących prowadzenia działań marketingowych w gospodarce cyfrowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: (1) Ph. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan, Marketing 5.0. Technologie Next Tech, MT Biznes, Warszawa 2021; (2) Ph. Kotler, K.L. Keller, Marketing, wyd. 20, Poznań 2019; (3) E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, red. G. Mazurek, Poltext, Warszawa 2018. Literatura uzupełniająca: (1) Ph. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan, Marketing 4.0. Era cyfrowa, MT Biznes, Warszawa 2017; (2) B. Stawarz-García, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, PWN, Warszawa 2017; (3) Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej, red. K. Mazurek-Łopacińska, M. Sobocińska, Wydawnictwo UE we Wrocławiu, Wrocław 2020. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: kolokwium: 25.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% projekty: 25.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
W ramach przedmiotu pt. Marketing cyfrowy zostanie przedstawiona specyfikacja prowadzenia działań marketingowych w gospodarce cyfrowej. Zajęcia koncentrują się na istocie marketingu cyfrowego, komunikacji marketingowej oraz zarządzania marką w gospodarce cyfrowej. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy na temat marketingu cyfrowego, komunikacji marketingowej oraz zarządzania marką w gospodarce cyfrowej. Celem przedmiotu jest także nabycie przez studentów umiejętności analizowania i oceniania działań prowadzonych w ramach marketingu cyfrowego. Dodatkowo, celem przedmiotu jest zachęcenie studentów do krytycznej refleksji dotyczących prowadzenia działań marketingowych w gospodarce cyfrowej. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: (1) Ph. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan, Marketing 5.0. Technologie Next Tech, MT Biznes, Warszawa 2021; (2) Ph. Kotler, K.L. Keller, Marketing, wyd. 20, Poznań 2019; (3) E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, red. G. Mazurek, Poltext, Warszawa 2018. Literatura uzupełniająca: (1) Ph. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan, Marketing 4.0. Era cyfrowa, MT Biznes, Warszawa 2017; (2) B. Stawarz-García, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, PWN, Warszawa 2017; (3) Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej, red. K. Mazurek-Łopacińska, M. Sobocińska, Wydawnictwo UE we Wrocławiu, Wrocław 2020. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: kolokwium: 25.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% projekty: 25.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.