Strategie produktu i marki
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 130940-S |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.7
|
Nazwa przedmiotu: | Strategie produktu i marki |
Jednostka: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Grupy: |
Przedmioty kierunkowe do wyboru NLLS-LOG Przedmioty kierunkowe do wyboru NLLS-ZAR |
Punkty ECTS i inne: |
3.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Student: 1. ma wiedzę z dziedziny nauki o zarządzaniu, w tym specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania produktami i markami kreowanymi przez przedsiębiorstwo. 2. rozumie złożone procesy i zjawiska zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw wpływające na strategie produktu i strategie marki. 3. ma wiedzę pozwalająca mu diagnozować i rozwiązywać problemy związane z podstawowymi funkcjami i procesami zarządzania portfelem produktów i marek oferowanych przez przedsiębiorstwo. Umiejętności: Student: 1. umie docierać do źródeł wiedzy, korzystać z nich, przyswajać podstawowe wiadomości dotyczące podstaw i efektów strategii produktu / strategii marki. 2. umie diagnozować i rozwiązywać problemy związane z oceną sytuacji produktu/marki na rynku. 3. potrafi formułować problemy projektowe, planować strategię produktu / strategię marki oraz ocenić ich efekty. Kompetencje społeczne: Student: 1. potrafi pracować zespołowo. 2. jest zdolny do skutecznego komunikowania się, negocjowania i przekonywania innych członków zespołu projektowego. 3. wykazuje umiejętności podejmowania decyzji. 4. rozumie problemy prawne i etyczne w zarządzaniu marką. |
Zajęcia w cyklu "Preferencje - Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Zajęcia prowadzącego
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Radosław Baran, Joanna Karwowska, Alicja Krzepicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Zajęcia prowadzącego - Ocena |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Przedmiot "Strategie produktu i marki" jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje przedstawienie zasad planowania i wdrażania strategii produktu i marki. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie znaczenia produktu i marki w koncepcji marketingowej, charakterystyka i analiza procesu planowania i wdrażania strategii produktu i strategii marki, prezentacja głównych strategii produktu i strategii marki. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: B. Sojkin (red.), Zarządzanie produktem, PWE Warszawa 2003; M. K. Witek - Hajduk, Zarządzanie marką, Difin, Warszawa 2001; K.L. Keller, Strategiczne zarządzanie marką, Wydawnictwo Nieoczywiste, 2016; M.K. Witek-Hajduk (red.), Zarządzanie silną marką, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011; I.P. Rutkowski, Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, PWE, Warszawa 2011. Literatura uzupełniająca: D. Lock (red.), Podręcznik zarządzania jakością, PWN Warszawa 2002; J. Marconi, Marketing marki, K. E. Liber s.c., Warszawa 2002; J. Kall, Silna marka. Istota i kreowanie, PWE Warszawa 2001; L. De Chernatony, Marka. Wizja i tworzenie marki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Przedmiot "Strategie produktu i marki" jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje przedstawienie zasad planowania i wdrażania strategii produktu i marki. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie znaczenia produktu i marki w koncepcji marketingowej, charakterystyka i analiza procesu planowania i wdrażania strategii produktu i strategii marki, prezentacja głównych strategii produktu i strategii marki. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: B. Sojkin (red.), Zarządzanie produktem, PWE Warszawa 2003; M. K. Witek - Hajduk, Zarządzanie marką, Difin, Warszawa 2001; K.L. Keller, Strategiczne zarządzanie marką, Wydawnictwo Nieoczywiste, 2016; M.K. Witek-Hajduk (red.), Zarządzanie silną marką, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011; I.P. Rutkowski, Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, PWE, Warszawa 2011. Literatura uzupełniająca: D. Lock (red.), Podręcznik zarządzania jakością, PWN Warszawa 2002; J. Marconi, Marketing marki, K. E. Liber s.c., Warszawa 2002; J. Kall, Silna marka. Istota i kreowanie, PWE Warszawa 2001; L. De Chernatony, Marka. Wizja i tworzenie marki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-24 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Przedmiot "Strategie produktu i marki" jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje przedstawienie zasad planowania i wdrażania strategii produktu i marki. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie znaczenia produktu i marki w koncepcji marketingowej, charakterystyka i analiza procesu planowania i wdrażania strategii produktu i strategii marki, prezentacja głównych strategii produktu i strategii marki. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: B. Sojkin (red.), Zarządzanie produktem, PWE Warszawa 2003; M. K. Witek - Hajduk, Zarządzanie marką, Difin, Warszawa 2001; K.L. Keller, Strategiczne zarządzanie marką, Wydawnictwo Nieoczywiste, 2016; M.K. Witek-Hajduk (red.), Zarządzanie silną marką, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011; I.P. Rutkowski, Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, PWE, Warszawa 2011. Literatura uzupełniająca: D. Lock (red.), Podręcznik zarządzania jakością, PWN Warszawa 2002; J. Marconi, Marketing marki, K. E. Liber s.c., Warszawa 2002; J. Kall, Silna marka. Istota i kreowanie, PWE Warszawa 2001; L. De Chernatony, Marka. Wizja i tworzenie marki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena
Konwersatorium - Ocena |
|
Skrócony opis: |
Przedmiot "Strategie produktu i marki" jest subdyscypliną marketingu. Obejmuje przedstawienie zasad planowania i wdrażania strategii produktu i marki. |
|
Pełny opis: |
Zaprezentowanie znaczenia produktu i marki w koncepcji marketingowej, charakterystyka i analiza procesu planowania i wdrażania strategii produktu i strategii marki, prezentacja głównych strategii produktu i strategii marki. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: B. Sojkin (red.), Zarządzanie produktem, PWE Warszawa 2003; M. K. Witek - Hajduk, Zarządzanie marką, Difin, Warszawa 2001; K.L. Keller, Strategiczne zarządzanie marką, Wydawnictwo Nieoczywiste, 2016; M.K. Witek-Hajduk (red.), Zarządzanie silną marką, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011; I.P. Rutkowski, Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, PWE, Warszawa 2011. Literatura uzupełniająca: D. Lock (red.), Podręcznik zarządzania jakością, PWN Warszawa 2002; J. Marconi, Marketing marki, K. E. Liber s.c., Warszawa 2002; J. Kall, Silna marka. Istota i kreowanie, PWE Warszawa 2001; L. De Chernatony, Marka. Wizja i tworzenie marki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003. |
|
Uwagi: |
Kryteria oceniania: egzamin tradycyjny-pisemny: 50.00% ocena z ćwiczeń: 50.00% |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.