Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Marketing międzynarodowy 120920-S
Praca samodzielna pod kontrolą wykładowcy (PSKW) Semestr zimowy 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 7
Limit miejsc: (brak limitu)
Zakres tematów:

Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw. Orientacje marketingowe. Pojęcie marketingu międzynarodowego i globalnego.

Standaryzacja, globalizacja i adaptacja (różnicowanie) marketingu międzynarodowego.

Otoczenie marketingu międzynarodowego.

Dystans psychiczny (kulturowy). Marketing międzykulturowy.

Wybór rynków zagranicznych.

Międzynarodowe badania marketingowe.

Strategie wejścia na rynki zagraniczne - aspekty marketingowe.

Czynniki wyboru strategii wejścia.

Kształtowanie elementów produktu na rynkach zagranicznych. Międzynarodowy cykl życia produktu.

Marka w marketingu międzynarodowym, strategie marki.

Kanały dystrybucji na rynkach zagranicznych.

Komunikowanie się z rynkami zagranicznymi (promocja międzynarodowa).

Kształtowanie cen na rynkach zagranicznych.

Efekt kraju pochodzenia.

Międzynarodowa segmentacja rynku.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Akcje
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.